NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 48

 

BARACK HUSSEIN OBAMA ADALAH ANTIKRISTUS

Dari Afrika Selatan, melalui Illuminati Eropah, tertakluk kepada Ratu England, disokong oleh Vatican, dikuatkuasakan melalui Mossad Israeli, dilatih dalam falsafah Komunis/Marxsis!

BANGUN, WAHAI ORANG! MASA UNTUK PENGHAKIMAM HEBAT TELAH TIBA PADA NEGARA INI; DAN PADA SELURUH DUNIA!

TERAMAT PENTING

PESANAN DARIPADA BAPA KITA DI SYURGA

PESANAN PERTAMA DARIPADA BAPA DI SYURGA KITA

15 November, 2008

Anak TerberkatKu, Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi! Anak SayangKu, dengarlah Aku dengan teliti! Dengar dan tulis seperti yang Aku katakan, agar semua boleh menjadi lebih bijaksana! Kerana, satu masa yang sangat susah telah tiba pada seluruh dunia! Satu masa dimana negara akan bangkit menentang negara lain, keluarga menentang keluarga lain, satu masa dimana musuh terbesar seseorang mungkin merupakan seseorang dari keluarga sendirinya! Satu masa berperlu hebat, satu masa kebuluran, peperangan global, wabak, dan penyakit yang tidak pernah dilihat sebelum ini! Satu masa dimana keluarga  yang sangat berkuasa dan amat jahat akan bangkit menentang keluarga jahat yang lain, dengan satu berniat memusnahkan yang lain! Satu masa dimana Iblis akan, sememangnya membaham ekor diri sendirinya, supaya kepalanya akan dinobatkan! Oh, ya, kamu pernah lihat perkara yang sedemikian, satu karya seni dimana Iblis membaham ekor diri sendirinya, dan pada masa dia membaham ekornya, satu mahkota diletakkan di atas kepalanya.

Kini, Anak SayangKu, ambil perhatian! Lihat melalui cermin mata ini dan melalui kanta-kanta baru ini, yang Aku telah meletakkan pada mata kamu; dan beritahu Aku apa yang kamu nampak!

“Bapaku, aku nampak kasut but hitam, yang seperti Hitler punya, berkilat dan baru, tetapi besar, panjang dan lebar! Dan, buat masa sekarang, aku hanya nampak kasut but itu.”

“Tetapi, pandang ke atas, AnakKu, apa yang kamu nampak?”

“Bapaku, aku nampak bahawa kasut but itu kepunyaan Barack Hussein Obama! Dan, juga, Bapaku, aku nampak bahawa dia berpakaian seumpama seorang Nazi! Dia memakai pakaian seragam Nazi dan pada saku kirinya, atas jantungnya, merupakan satu lambang Nazi! Dia memakai topi beret hijau dan pada sebelah kiri topi beret ini, tetapi berdekatan dengan tengah-tengah dahinya merupakan satu lagi lambang Nazi. Dia membawa satu baton; dan pada hujung baton itu juga dihiasai lambang Nazi. Oh, Bapaku, ini tidak bagus!”

“Ya, AnakKu, dengan tingkat lakunya yang nampak tenang, dengan penggunaan kata-kata bijak, dia telah menipu seluruh dunia! Tetapi, jangan ditipu, Anak SayangKu! Sekarang, apabila Aku menukar kanta pada cermin mata ini, apa yang kamu nampak?”

“Bapaku, aku nampak satu lilin terang! Ia sememangnya amat terang; dan aku tidak dapat lihat melimpasinya atau mengelilinginya.”

“Tidak, kamu tidak dapat, AnakKu, bukan sekarang. Tetapi, apabila aku meletakkan tedung gelap pada lilin ini, apa yang kamu nampak?”

“Bapaku, aku nampak, semestinya, bahawa lilin itu telah menjadi malap, amat malap, begitu malap sehingga aku tidak dapat melihatnya lagi, tetapi hanya nampak satu cahaya yang amat malap; dan ditempat asal lilin itu, aku sekarang nampak Barack Obama! Dan, aku nampak, yang dia tidak mempunyai cahaya, tetapi dipenuhi dengan setan-setan tipuan dan roh-roh penggodaan, dan dari mulutnya terkeluar banyak perkara hujat! Setiap perkataannya dipenuhi kegelapan dan giginya adalah seumpama tiang hitam. Air mukanya juga bukan lagi Barack Obama, tetapi merupakan imej binatang, yang berdiri tinggi dalam cahaya malap itu! Dan, rupa binatang ini adalah samar-samar kepadaku; jadi, aku tidak mempunyai perkataan untuk menghuraikan apa yang aku nampak; kerana aku tidak pernah melihat benda sepertinya. Kuku jarinya panjang dan melengkung! Kuku kakinya adalah panjang dan melengkung dan dia berjalan naik turun di dalam pejabat bujur (oval office), seumpama binatang yang dikurung! Oh, Bapaku, beritahulah aku mengenai apa yang aku telah lihat.”

“Anak SayangKu, semua dalam dunia akan mengkagumi apa yang mereka sangka sebagai cahaya kepada dunia! Negara akan mengkagumi cahaya palsu dan negara akan menimbunkan kepujian kepada cahaya palsu! Dan, ramai yang akan mengkagumi cahaya palsu ini! Oleh itu ramai akan tertipu dan akan terjatuh dan menyembah cahaya palsu ini, dan memberikan penghormatan unggul kepada apa yang merupakan palsu! Kerana, ramai yang kini menginginkan seseorang untuk datang dan menyelamatkan mereka daripada angkatan kejahatan unggul! Mereka mahukan seorang Penyelamat, tetapi enggan membengkokkan satu lutut pun kepada Penyelamat sebenar, yang merupakan Yesus, Anak Lelaki Aku. Kerana, mereka mengasihi dunia dan apa yang ada padanya; dan Cahaya Sebenar kepada Dunia, mereka menolak! Kerana, mereka enggan bertaubat, sebaliknya mereka berterusan dalam jalan jahat mereka! Jadi, mereka akan menghormati satu cahaya palsu dan mereka akan menyerunya sebagai cahaya kepada dunia! Dan, ramai yang akan jatuh pada kakinya dan akan menyembahnya, walaupun dia bukan seorang manusia, tetapi seekor binatang, yang kelihatan seperti manusia!

Dan, melalui orang ini, ramai, ramai orang di seluruh dunia akan terjatuh ! Dan, ramai yang akan ditipu! Kerana, mereka sedang mencarikan seorang manusia untuk menyelamatkan mereka daripada kejahatan dunia! Dan, orang ini akan bangkit dan dia akan kemudian mula untuk membaham sebahagian daripada kerajaan Iblis, untuk membaham ekor Iblis, semua ini adalah supaya dia boleh dinobatkan sebagai raja dunia ini! Kerana, apabila dia menjadi raja dunia ini, Iblis sememangnya akan menjadi raja, walaupun hanya untuk seketika sahaja.

Jadi, apa yang kamu nampak sekarang, dengan lelaki ini, yang masih belum lagi dirasmikan pun, merupakan desakan besar untuk meruntuhkan kuasa Bush-Rockefeller-Clinton di Amerika yang telah dipegang lama, dengan itu mengeluarkan kuasa mereka dari negara ini, supaya ia akan jatuh ke atas tangan kuasa elit di Eropah dan ke atas tangan Mossad Israeli, dan ke dalam tangan negara lain.

Kepada kamu semua, ia mungkin kelihatan bahawa dia sedang melakukan kerja hebat dalam kerja menyahstabilkan empayar dadah Bush dan Clinton, kembalikan Amerika yang telah mereka telah curi dan rompak! Jangan ditipu!

Kerana, tindakan tergesa-gesa dia untuk mengambil bertrillion-trilion ini dan menguasai kekayaan besar ini didorong oleh Satanis Eropah dalam percubaan mereka untuk memusnahkan Amarika, ia juga didorong oleh Vatican, Mossad Israeli, dan juga yang lain.

Jika tingkah lakunya nampaknya tidak begitu sesuai untuk seseorang, yang masih belum lagi ditaubatkan, ia adalah kerana dia menjalankan niat Iblis dengan ghairah, lebih ghairah daripada orang lain! Dan, dia bekerja dengan bagus untuk elit Eropah dan untuk Mossad Israeli, yang meletakkannya dalam kuasa.

Ia sememangnya merupakan satu kesalahan yang teruk bahawa ramai yang percaya bahawa dia memikirkan kepentingan Amerika dalam hatinya. Dia tidak! Dia merupakan paku terakhir pada keranda negara hebat ini.

Kerana, cahaya sebenar dunia ini, kamu, sebagai sebuah negara, telah menghancurkannya secara melampau! Dan, kini, kamu mempunyai cahaya palsu itu, seorang yang sebenarnya seekor binatang dalam penyamaran hebat. Cahaya yang sebenar, Anak Lelaki Aku, kamu telah menolakkannya secara melampau! Tetapi, cahaya palsu ini, kamu akan ikut dengan sesungguh, begitu juga dengan juga ramai yang lain, ramai yang lain di dunia ini!”

“Oh, Bapa, ini adalah seperti apa yang aku rasakan dalam roh aku.”

“Ya, Anak SayangKu, ini adalah sebagaimana yang kamu telah rasa; kerana Aku telah memberangsangkan roh kamu untuk lihat melepasi fasad dan untuk lihat seorang lelaki yang latar belakangnya kabur bangkit menguasai dunia dalam masa yang begitu singkat. Seorang lelaki, yang langsung bukan manusia, tetapi seekor binatang! Dan, seluruh dunia akan menginginkan binatang ini! Dan, ramai yang akan mengambil tanda itu! Dan, mereka akan jatuh dan menyembah Binatang itu! Tiada, yang namanya terdapat dalam Buku Kehidupan, akan menyembah binatang itu, tetapi untuk yang lain, Anak SayangKu, bilangan yang besar akan mengambil tanda itu! Kerana, mereka akan memuja yang ini, dan mereka akan percayakannya! Dan, mereka akan membuat seperti yang dia katakana, kerana mereka terputus dari Roh Aku! Tetapi, mereka yang bijak akan tahu siapakah dia dan yang bijak akan mengajari ramai orang!

Kini, kamu tahu, Anak SayangKu; dan semua juga akan ketahui, semua yang mempunyai hati untuk menerima! Barack Hussein Obama adalah pemerintah nombor satu Iblis di dunia ini! Dan, Satanis peringkat tinggi negara lain, bersama dengan tuhannya Iblis, adalah kuasa pendorongnya! Dan, dia hanya mempunyai satu matlamat untuk Amerika dan ia adalah untuk menjatuhkan kamu, dan untuk menjatuhkan negara lain, malah menjatuhkan juga elit pemerintah Iblis lain, yang enggan melepaskan kuasa mereka. Kerana, dia akan bangkit dan tinggikan dirinya lebih tinggi daripada semua.

Jangan tertipu! Kerana, kini tiba masanya untuk  memenuhi acara yang selebihnya dalam Buku Wahyu! Dan, ia juga tiba masa, apabila Wahyu 12 akan dilengkapakan dan dengan itu, berkat-berkat unggul akan kembali ke umat manusia! Kerana, semasa sistem antikristus membangkit, Kerajaan Aku juga membangkit di Bumi.

Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-15 ini, November, 2008.

Linda Newkirk

Untuk beberapa hari, Kawan-kawan Tersayangku, Aku menantikan Bapa kita; dan aku juga ingin ketahui lebih mengenai lelaki ini! Dan, kerana keinginan ini, Bapa kita memberikan satu lagi pengesahan mengenai siapakah dia! Dan, pada waktu itulah Penyelamat kita bercakap dengan aku dan memberikan pesanan berikut kepadaku. Seorang Saudara Tersayang menelefon aku pada awal pagi. Biasanya, aku tidak akan menjawab telefon, tetapi aku berasa tundaan Roh di dalam hati aku, yang aku patut menjawab panggilan itu. Saudara Tersayang ini memberitahuku bahawa dia telah terbaca satu artikel, yang menerangkan secara terperinci bagaimana Obama telah berada di Rusia seawal 1992, dan pada masa itu keputusan telah dibuat bahawa dia akan menjadi seorang senator! Aku belum lagi berpeluang untuk membaca artikel ini, tetapi walaupun demikian, ini adalah satu lagi pengesahan, yang Penyelamat kita berikan kepadaku sewaktu aku mula menerima kata-kataNya! Dibawah, kamu akan membaca kata-kataNya, dan kamu juga akan memahami bahawa pelajaran Nazi lelaki ini, Obama, sememangnya mendalam.

 

PESANAN KEDUA

YESUS BERKATA!

November 20, 2008

Anak SayangKu, Aku Kawanmu, Aku Cikgumu, Aku Penyelamatmu, Yesus, Mesias Dunia, dan seperti apa yang kamu mengenali dan memanggilKu, Raja segala Raja dan Tuhan segala Tuhan.

Anak SayangKu, kamu telah menerima daripada Bapa kami dan daripada Aku, pengesahan kedua mengenai apa yang kamu telah diberi, mengenai isu bahawa Barack Obama adalah antikristus itu.

(Sila ambil perhatian: Kawan-kawan Tersayangku, pengesahan ini telah diberi semasa berdoa dan selepas dengan amat tulusnya mencari dan menginginkan di hadapan Bapa kita! Ia adalah pada masa doa ni, malah, sebelum Dia memberikan aku pesanan ini pada hari ini, Dia telah memberitahu aku bahawa masanya sudah sampai untuk pesanan diatas dikeluarkan, dan juga Dia memberitahu aku bahawa apa yang Dia telah beritahuku adalah benar. Selepas itu Dia juga mula satu lagi pengesahan melalui kata-kata Penyelamat kita ini. Dan, kata-kataNya bersambung…)

Dan, sebagaimana Aku memberikan kamu pesanan ini, Aku telah menyebabkan Seorang Tersayang, untuk menelefon kamu, dan untuk memberikan maklumat tambahan mengenai perkara bahawa Obama berada dibawah kawalan asing, malah dibawah kawalan Rusia/Marxsis! Dan, ini tidak diketahuimu, dan tidak diketahui ramai, yang dia telah diajar dan disediakan dengan baik oleh orang Rusia untuk peranannya dalam membawakan satu pemerintahan diktator Marxsis/Komunis ke Amerika!

Hanya tahu, Anak TersayangKu, bahawa akarnya adalah mendalam, bahawa akarnya adalah gelap, dan mereka meregang lebar dalam ajaran dan doktrin Komunis/Marxsis, seperti yang Aku telah tunjukkan kepada kamu dalam penglihatan lepas! Kerana, kata-kata dan penglihatan dari Bapa kita juga merupakan kata-kata dan penglihatan Aku kepadamu! Obama telah dibawa merentasi pangkat-pangkat dan telah secara mendalamnya diindoktrinasikan dan dilatih dalam teknik-teknik subversif. Dan, dia telah dipersiapkan dan disediakan untuk masa komunisme sedunia dan Satanism ini; kerana tiada yang bermagnitud sebegini berlaku dalan kerajaan Iblis secara kebetulan! Tetapi, walaupun sedemikian, tidakkah Aku berada dalam kesemuanya?

Kamu, Oh, Orang-orangKu di negara ini telah menolak Aku! Kamu telah menolak Bapa kita! Kamu telah melupakan kesolehan, sebaliknya memilih untuk mengikuti dunia, dan untuk beryakin dalam lengan daging, dan untuk percaya dalam manusia dan kuasa mereka! Ya, sememangnya, mempercayai kerjaan jahat untuk menyelamatkan kamu, untuk membetulkan masalah kamu dan untuk membekalkan untuk kamu!

Kini datangnya antikristus tersebut ke dalam kalangan kamu dan kamu tidak nampaknya! Kerana, kamu sedang mencarikan seseorang untuk MENYELAMATKAN kamu daripada kejatuhan dirimu sendiri! Kamu sedang mencari seorang manusia untuk membetulkan situasi dunia! Kamu sedang mencari seorang manusia untuk menyelamatkan kamu dari peperangan, untuk menyelamatkan rumah-rumah kamu, untuk menyelamatkan pekerjaan kamu dan untuk menyelamatkan keluarga kamu! Ya, kamu melihat kepada seorang manusia dan Aku telah memberikan kamu seorang manusia, yang akan membohong kepadamu! Dia akan memberitahu kamu segala cerita yang manis! Dia akan menipu kamu dengan semua pelan licin, sedangkan dia memimpin negara ini ke tebing curam, ke titik yang tiada pulangan. Walaupun dia membina kem kematian di antara kamu dan walaupun dia membunuh keluarga kamu dan walaupun dia melandakan tanah kamu dengan peperangan dan pemusnahan, dia akan memberitahu kamu bahawa ini adalah untuk kebaikanmu! Walaupun dia memancung kepala beratus dan beribu daripada kamu, oh ya, dia akan memberitahu kamu bahawa pengganas dan pembangkang mesti dihapuskan.

Oh ya dia akan membuat semua perkara ini! Dia akan melemparkan kamu ke dalam perang dunia ketiga dan dengan cepat, menyebabkan kamu diserang atau dihapuskan dan/atau dibawa pergi oleh tentera asing. Tetapi, dia tidak akan berpuas hati hanya dengan membawa negara ini ke lututnya. Dia akan melihat kepada seluruh dunia, dan ingin untuk menakluki dunia; dan untuk membawakan seluruh sistem ekonomi dunia ke lututnya.

Kerana, dia akan menjadikan semua yang di dalam dunia membengkokkan satu lutut kepadanya dan untuk menyembahnya. Dan, ramai, ramai yang akan tunduk dan melayannya dan ramai, ramai yang akan menyembahnya dan ramai, ramai yang akan mengambil petanda binatang itu. Tetapi, yang telah diuji dan yang benar tidak akan! Yang TaatKu tidak akan, tetapi benda-benda ini akan terjadi; kerana ia kini tiba pada kamu!

Jangan bersusah, Anak TersayangKu, kerana walaupun demikian, semua benda ini mesti terjadi! Aku memberitahumu sekarang bahawa Barack Hussein Obama adalah antikristus itu dan bahawa nabi palsu itu juga telah diketahui dan sedang berdiri di dalam bayangan gelap. Kerana, kini masanya dunia ini ketahui, seperti yang Aku telah memberitahumu, yang Barack Hussein adalah antikristus itu dan dia akan bangkit menguasai negara jahat ini! Dan, tahu bahawa Bapa kita telah menempatkan dia disini dan ramai, ramai daripada kamu telah mempercayai satu pembohongan hebat! Ya, kamu telah secara dahulunya mengasihi satu pembohongan!

Aku telah memanggil dan menghantarkan nabi-nabiKu ke seluruh negara ini untuk memberi amaran kepada kamu untuk bertaubat dari kejahatan kamu, dan kamu enggan! Kamu enggan menerima amaran untuk pembetulanKu, tetapi telah secara hebatnya mengolokkan amaranKu untuk bertaubat, atau mati! Jadi, masa kamu tiba, dimana Aku akan membangkitkan antikristus di tanah ini, dan kamu akan minum dari cawan pahit dosa kamu sendiri! Kerana, begitu jahatnya kamu, Oh Negara Amerika!

Aku telah mengumpulkan kamu, Oh Rumah Israel, dan telah memberikanmu tanah Amerika ini; dan Aku telah memberkatimu atasi semua negara, hanya untuk melihat kamu menaikkan skirt kamu kepada setiap pelayan pelacur, untuk melihat kamu mengejari setiap dosa daging yang kotor, dan mengasihi semua yang bersia-sia! Kini, tiba masanya untuk penghakiman hebatKu pada kamu! Kerana, Aku tidak dapat menahan lagi untuk melihat dosa-dosamu dan pemberontakkan gelimu!

Dengarlah Aku, kamu Negara Amerika, hari Aku memberi amaran akan berakhir dengan cepatnya! Ya, sememangnya! Kerana, masa untuk penghakimanKu telah tiba pada negara ini dan pada seluruh dunia!

Tetapi, walaupun demikian, Aku tidak akan meninggalkan kamu untuk dimusnahkan semua sekaligus dan ditelan oleh kejahatan hebat ini, yang tiba pada kamu! Kerana, Aku juga tidak lama lagi akan, dan Oh begitu dekatnya, mengambil PengantinKu dan ramai tetamu majlis perkahwinan! Dan, Aku akan menghantar PengantiKu kembali ke dunia dan kebanyakkan daripada tetamu majlis perkahwinan juga akan Aku hantar kembali; dan untuk beberapa bulan Aku akan menumpahkan kemuliaanKu pada semua daging!

Tetapi, akan juga tiba satu masa untuk pengalihan kemuliaan ini, dimana Aku akan mengambil yang TaatKu dan akan menyembunyikan mereka di tempat-tempat berselindung dan selamat, dimana tiada kejahatan akan pergi! Dan, pada tempat-tempat berselindung ini, Aku akan mengambil ramai yang lain apabila hati mereka menjadi betul dengan Aku dan apabila hidup mereka menjadi bersih! Tetapi, tiada kejahatan akan datang ke sana!

Dan, Aku juga akan menghantarkan PengantinKu, yang akan membuat mukjizat hebat dalam kegelapan sebegitu dan melalui ini juga akan datang penghakiman hebat kepada mereka yang jahat! Tetapi, walaupun demikian, tiada bahaya yang akan melanda mereka, kerana kemarahanKu bukanlah untuk PengantinKu!

Pergi dalam ketenangan, Anak SayangKu, dan tahu bahawa Aku telah menunjukkan kamu  kebenaran mengenai Barack Obama dan juga sekarang telah mengesahkan kepada kamu! Taip dan hantar keluar apa yang Aku telah memberikanmu, kerana ia telah tiba masa untuk semua untuk mengetahui, yang mampu menerima kebenaran!

Aku adalah Tuhan segala Tuhan kamu, Raja segala Raja kamu, Yesus, Mesias, Penyelamat!

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada 20hb November, 2008,

Linda Newkirk

Kawan-kawan Tersayangku, ambil pada hati apa yang telah ditulis! Dan, sila menolong aku untuk menyebarkan pesanan ini kepada orang-orang negara ini dan malah ke negara lain! Buat salinan dan sebarkannya di jalan, supaya orang boleh diberi makanan. Hantar keluar melalui internet kepada gereja-gereja dan kumpulan sivik; dan tampalkannya pada papan notis di seluruh negara ini, dan di seluruh dunia, supaya orang dapat diberikan makanan. Kerana, satu masa yang penuh dengan masalah telah tiba pada dunia ini! Jadi, aku juga member amaran kepada kamu untuk bertaubat daripada cara-cara berdosa kamu dan mendekati Yesus, yang melihat, Dia mendengar; dan Dia mengampun.

Kawan-kawan Tersayangku, kamu mungkin berperasan, juga, bahawa Bab empat-puluh tujuh untuk Buku Dua-belas kehilangan. Aku dalam proses menyediakan bab empat-puluh tujuh apabila bab ini diberi. Kekalkan berhubung, kerana kamu tidak mahu terlepaskan bab ini! Ia mengandungi banyak maklumat mengejutkan mengenai apa yang ramai akan mengalami dalam kem-kem kawalan minda/pengajaran baru.

Menghantarkan kepadamu kasih dari hatiku.

Yesus adalah Tali Penyelamat kita,

Saudarimu melalui Penyelamat Terpuji kita,

Linda.

Sila hantarkan semua maklum-balas ke:

Linda Newkirk

P.O. Box 17277,

North Little Rock, AR 72117

e-mel: lnewkirk_46@msn.com

 

Dan, layari

http://www.prophecies.org

untuk pesanan terkini daripada Bapa Yahweh Terpuji kita dan Anak Lelaki CantikNya, Yesus, Penyelamat kepada Umat Manusia!

 

BAHAGIAN II

Barack Obama merupakan seorang Rothschild, dan lebih lagi!

 

“Anak TerberkatKu, Aku adalah Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi. Dengarlah Aku, Anak SayangKu, dan tulis seperti yang Aku berkata, supaya semua akan menjadi lebih bijak! Anak TerberkatKu, apa yang kamu nampak?”

 

“Bapaku, aku nampak satu pintu skrin jaringan, satu pintu skrin jaringan lama, dan skrin jaringan itu, yang pada satu masa dahulu merupakan besi, telah dipenuhi karat dan reput. Dan, semua yang tinggal daripada skrin ini adalah serpihan-serpihan kecil di penjuru pintu. Pada bahagian atas pintu itu, semuanya telah reput dan kehilangan, kecuali sedikit, yang tertinggal; dan, pada bahagian bawah pintu, skrin itu juga telah reput, tetapi sekeping masih lagi tertinggal, yang berada hampir di tengah-tengah. Kepingan ini menyerupai satu flap

, yang telah berlengkung! Bapa, aku tidak memahami semua ini.”

 

“Anak SayangKu, bergerak ke belakang dan lihat; dan beritahu Aku apa yang kamu nampak.”

 

“Bapaku, aku nampak bahawa aku berada pada satu anjung bulat yang besar dan apabila aku menjalan turun melalui tangga batuan yang lebar dan cerun, aku sedar bahawa aku sedang meninggalkan satu bangunan amat besar. Aku berjalan keluar dan melimpasi tangga-tangga itu, dan turun kepada satu kaki lima yang panjang, aku meliha kebelakang untuk melihat skop bangunan yang amat besar ini! Tetapi, juga, Bapaku, ia merupakan satu bangunan, yang berada dalam keadaan kucar-kacir yang hebat! Kerana, tingkap-tingkap telah dipecahkan! Pencuri telah dengan jelasnya memasuki melalui situ dan malah sesetengah daripada kandungan daripada bangunan besar ini boleh dinampak pada bahagian lain anjung itu; satu sofa usung pada satu bahagian anjung, dan satu katil terpakai pada bahagian lain. Dan, apabila aku melihat melimpasi semua ini dan melalui sesetengah tingkap pecah itu, aku boleh nampak bahawa kebanyakkan bilik adalah kosong; dan langsir yang satu masa dahulu cantik telah dikoyak ke serpihan! Rumah besar ini betul-betul dalam keadaan kucar-kacir!”

 

Aku melihat sekitar sekarang untuk mencari tanda-tanda kehidupan, sama ada masih ada orang tertinggal di tempat hebat ini ; dan aku perasankan kehadiran seseorang.

 

Apabila aku memandang ke atas, aku nampak satu cerobong asap besar yang retak; dan dua lagi cerobong asap, yang sudah runtuh, dengan hanya beberapa ketul bata yang tidak terjejas. Daripada ketiga-tiga ini, hanya satu cerobong asap yang nampaknya masih kekal dan berfungsi. Dan, melihat pada sekeliling bumbung, aku nampak bahawa banyak daripada jubin bumbung telah ditiup angin, mendedahkan kayunya di sini dan sana.

 

“Bapaku, apakah ini? Apa yang telah terjadi kepada rumah besar ini?”

 

“Anak SayangKu, adakah kamu ketahui istana siapa ini?”

 

“Bapaku, aku berperasan bahawa ia mungkin sama dengan istana yang aku nampak banyak tahun yang lalu, istana kepunyaan Rockefellers dan Rothschilds dan Keluarga Diraja England.”

 

“Kamu betul dalam ini, Anak SayangKu, dan inilah apa yang kamu nampak daripada ketinggalan tiga cerobong asap itu.”

 

“Oh, Bapa, tidak banyak yang tertinggal daripada rumah ini.”

 

“Kamu betul dalam ini, Anak SayangKu. Hanya satu cerobong asap yang tinggal berdiri dan ini adalah cerobong asap Rothschild. Yang lain hanya tinggal dalam cebisan.”

 

“Jadi, Bapa, apa yang telah berlaku?”

 

“Pencuri telah memasukinya, Anak SayangKu, dan telah merompak secara hebat daripada Rockefellers dan daripada Ratu England! Jadi, persaudaraan dan pakatan sulit antara tiga keluarga hebat ini telah terhakis secara besar.”

 

“Jadi, siapa yang tertinggal dan apakah yang dia sedang berbuat?”

 

“Lelaki Rothschild tertinggal dan seperti mana yang kamu dapat lihat, dia sedang mengira kekayaan unggulnya. Dia sedang melihat kesemua yang telah dia kumpulkan.”

 

“Bapa, adakah dia mencuri daripada dua yang lain?”

 

“Ya, tetapi bukan sahaja yang ini mencuri, yang lain juga mencuri daripada mereka.”

 

“Tetapi, mengapa?”

 

“Anak SayangKu, ramai yang akan teringin untuk menakluki dunia; dan dalam masa singkat ini, ramai akan mencuba.”

 

“Jadi, apa yang sedang berlaku, Bapaku?”

 

“Penggesaan sedang berlaku, AnakKu, untuk menggabungkan kekayaan (dunia) ke dalam tangan beberapa orang individu yang sikit dan kian menjadi sikit”

 

“Jadi, apa yang telah berlaku kepada kekayaan Ratu itu dan Rockefflers?”

 

“Mereka masih mempunyai banyak, tetapi sebahagian besar daripada kekayaan mereka juga telah dicuri.”

 

“Dicuri oleh siapa?”

 

“Perompak dan penggali kubur.”

 

“Perompak dan penggali kubur? Apa yang Engkau maksudkan?”

 

“Ia telah dicuri oleh mereka, yang telah menggali kubur mereka sendiri. Kerana, mereka semua akan ditemui; dan mereka semua akan membayar dengan nyawa mereka sendiri.”

 

“Siapa yang akan menemui, Bapa?”

 

“Polis Negara Nazi Aturan Dunia Baru.”

 

“Dan, siapakah mereka ini?”

 

“Mereka, yang akan berpaut kuasa di Amerika.”

 

“Tetapi, Bapa, bukankah kita sudah melihat ini dengan keluarga Bush dan peperangan terhadap pengganas palsu mereka, dengan semua pembohongan mereka, supaya mereka boleh memenuhkan poket mereka sendiri dan poket kawan kaya di industri minyak mereka?”

 

“Ya, kamu telah nampaknya, tetapi mereka juga telah menggali kubur mereka sendiri. Kerana, negara polis Nazi seluruh dunia in sedang dibawa masuk oleh beberapa orang, yang masih kekal berdiri dan yang mempunyai kekayaan yang paling banyak.”

 

“Jadi, bagaimana ini berkaitan dengan manusia Rothschild?”

 

“Bukankah dia masih berdiri? Bakankah dia sedang mengira beg emasnya yang banyak? Bukannkah dia sedang melihat semua akaun banknya?”

 

“Jadi, apa yang Engkau katakan, Bapa?”

 

“Anak SayangKu, dia adalah yang satu-satunya, yang tertinggal pada rumah itu.”

 

“Tetapi, bagaimana pula dengan Ratu dan manusia Rockefeller itu?”

 

“Adakah mereka masih tertinggal di rumah ini? Bukankah rumah itu telah dirompak dan hanya satu sahaja yang tertinggal? Tidakkah rumah itu terpisah dan rosak, dan tidak akan menjadi sama lagi?”

 

“Aku nampak bahawa ia telah rosak, dan ia dirompak. Jadi, Bapa, apakah yang dimaksudkan oleh semua ini?”

 

“Ia bermaksud tapak kuasa dunia baru, yang berpusat di Eropah! Dan, raja baru kamu dimiliki oleh kuasa baru ini.”

 

“Engkau berkata, Raja.”

 

“Ya, Aku berkata, Raja.”

 

“Bapaku, beritahu aku lebih.”

 

“Anak SayangKu, apa yang kamu lihat?”

 

“Bapaku, aku nampak Barack Obama. Dia menaiki tangga istana besar ini, ketuk pada pintu dan dia disambut oleh seorang pelayan. Pelayan ini memimpinya melalui satu ruang koridor yang panjang dan pada dinding ruang ini adalah gambar potret ramai pemimpin lalu yang amat penting, dan hanya mengerling padanya, aku nampak Winston Churchill dan Bill Clinton, antara yang lain. Pelayan itu mendahului Obama dan membawanya melalui satu pintu terbuka; dan memasuki kehadiran lelaki Rothschild itu, yang duduk pada sebuah meja. Lelaki Rothschild itu berpakaian sut seperti seorang peniaga, tetapi wajahnya berubah dengan cepat dan aku tidak lagi nampak seorang manusia, tetapi seekor binatang jijik.

 

Lelaki Rothschild itu berkata, ‘duduk, kawan aku. Kerana aku perlukan kelajuan. Sini, ambil satu pil dan biar aku lihat apa yang akan terjadi. Twiddly dee! Twiddly dee!’ Dan, dia mengambil satu pil kelajuan dan memberikan Obama satu pil kelajuan dan aku nampak bahawa seseorang kemudian menurunkan satu tuil besi (seperti suis besar-kata penterjemah), yang besar dan berat, dan kemudian, satu kapal besar, yang asalnya tidak bergerak, mula menggelorakan air dan bergerak ke hadapan.

 

‘Anak,’ dia berkata kepada Obama, ‘tiba masanya untuk mempercepatkan perkara! Adakah kamu nampak apa yang ada di air, di depan? Satu batu besar, anak; dan batu besar ini ingin menenggelamkan kapal kami! Adakah kamu nampak apa yang tertulis pada batu ini?’ (Dan, dengan jelasnya aku juga nampak bahawa ini bukan batu biasa, tetapi satu batu gergasi, seperti Batu Gibralter. Dan, dengan tiba-tibanya batu itu lenyap dan aku nampak Penyelamat kita, menjulang tinggi pada atas air, dua tangan gagahNya terbuka besar.)

 

“Nampak batu itu, anak! Itu adalah masalah. Jadi, tiba masanya untuk kamu menari dan untuk menari dengan cepat!’ Kemudian, dia membongkok ke bawah dan menanggalkan kasut kerja Obama dan dia meletakkannya pada kakinya, kasut tarian tap yang hitam berkilau. Dan, semasa dia berbuat demikian, aku dengar dia berkata, ‘Menari, anak!’

 

Kemudian, lelaki Rothschild itu bersambung: ‘Dan, ini adalah janjiKu kepadamu, jika tarian kamu sempurna di hadapanku dan jika perjalananmu adalah sempurna dihadapanku, satu mahkota emas untuk kamu! Dan dalam poket kamu satu pertiga daripada Kerajaan Aku! Bukankah kamu salah satu daripada orang diriku sendiri, yang aku patut mengganjari dengan banyak? Kerana, tidakkah aku membenihkan kamu dan tidakkah aku menanamkan kamu? Malah kamu telah membesar sebagai satu cabang muda dari pokok ini! Dan, aku, aku sendiri, telah menyediakan kamu untuk membuat kamu bersedia untuk menerima kad emas yang kini aku berikan kepadamu!

 

Oh, bangun, kamu Raja Persia! Kamu seorang Yahudi, tetapi mereka akan tertipu! Dan, semua akan menunduk kepada raja baru mereka! Kerana, tidakkah kamu akan menyelamatkan orang-orang Arab? Tidak akankah kamu menari tarian Muslim mereka? Tidak akankah kamu membebaskan Orang-orang Palestin yang ditindas? Tidak akankah kamu membawa ketenangan kepada hati orang-orang Yahudi?

 

Makanlah, budak lelaki aku! Makankan darah setiap negara! Rakuskan dirimu dengan daging mereka, kerana pinggan kamu adalah penuh dengan daging negara-negara! Bersihkan pinggan itu, yang ada dihadapan mu. Jangan tinggalkan seketul pun, seketul pun daging mereka! Penuhkan dirimu sekarang, kerana aku akan menggemukkan kamu, oh budak lelaki kepunyaanku.’

 

Dan, Obama memakan semua daging itu, yang ada pada begitu banyak pinggan dihadapannya. Dan, perutnya menjadi besar, seperti seorang perempuan hamil dan dia sememangnya nampak hamil kepadaku. Pada hakikatnya, ia nampak seperti satu tayar besar telah diletakkan pada bahagian tengah badannya. Kemudian, manusia Rothschild itu datang dan meletakkan satu tali pinggang besar pada pinggangnya dan dia memasangkan satu strap emas baru tali pinggang baru berkilau pada tali pinggang itu! Dan pada strap tali pinggang itu ada satu bulatan dengan satu v di tengah-tengahnya.

 

‘Kemenangan kepunyaan kamu, anak; kerana aku telah memberikan kepadamu daging negara-negara dan kamu sekarang akan mempunyai selera makan yang besar untuk daging negara-negara; dan kamu akan merakuskan dirimu.’

 

Dan, ini merupakan satu pandangan yang pelik sememangnya, untuk melihat Obama melihat begini ini dan dengan cepatnya dia membesar, kakinya lebh panjang dan hujung seluarnya terlalu pendek, ia sampai pada lututnya sahaja.

 

Dan, lelaki Rothschild itu memotong sekeping daripada satu bulatan, seperti sekeping pai, dan kepingan ini adalah kira-kira satu pertiga daripada pai itu; dan dia menggulungkannya dan meletakkannya ke dalam poket Obama; dan dengan serta-merta, Obama naik daripada lantai dan terbang keluar melalui tingkap terbuka. Dan, semasa dia melalui tingkap itu, aku mendengar jeritan setiap jenis binatang menjijikan, dan ia seperti kedalaman neraka telah terbuka.

 

“Oh, Bapa, ini adalah teruk!”

 

“Memang,  Anak SayangKu, sangat teruk, sememangnya; dan semua yang kamu lihat merupakan misteri kepada ramai, tetapi kepada kamu, Anak SayangKu, Aku tidak akan menjadikan ini sebagai misteri. Berada dalam ketenangan dan teruskanlah kerjamu! Kerana, banyak perkara akan berlaku, yang nampaknya pelik; tetapi kepada Yang TaatKu, mereka akan ketahui; dan perkara-perkara ini tidak akan menjadi pelik.

 

Aku Bapamu, Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.”

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada 23hb November, 2008.

 

Linda Newkirk

 

Kawan-kawan Tersayangku, aku akan berkatakan lebih mengenai perkara-perkara ini sebagaimana Tuhan kita memimpin aku, tetapi aku akan meninggalkan kamu dengan satu penglihatan nubuat yang amat penting, yang Penyelamat kita berikan kepada aku pada 1997! Ini adalah daripada Bab7 Buku Pertama nubuat-nubuat ini, yang tertulis pada http://www.prophecies.org; dan ia adalah amat berkaitan dengan pesanan Bapa kita di atas.

 

Dua anjing itu menghabiskan dua dan setengah hari, pergi dan balik, pergi dan balik, cuba membaca pita itu. “Ia telah dikodkan. Bawakan lebih anjing,” dia memesan. Dan, 18 ekor anjing lagi muncul. Mereka memasang pita itu pada banyak komputer. Dan, selepas 21 hari, kod itu diselesaikan. Pita itu tertulis sebegini:

 

Aku adalah Komander Tertinggi semua kekuasaan dunia.

Aku telah diberikan kuasa, dominasi pada Bumi, dan semua manusianya.

Semua adalah subjek kepdaku dan arahan aku.

MANIFESTO ROTHSCHILD

 

Dan, dengan kata-kata ini, aku tinggalkan kamu buat masa sekarang, Saudara dan Saudari Sayangku. Aku menghantarkan kasih dari hatiku kepada setiap satu daripadamu!

 

Yesus adalah Satu-satunya Jalan kita,

Saudari Kamu,

Linda

 

Saudara dan Saudari Sayangku, semenjak aku menuliskan yang diatas, aku sedar bahawa aku patut memasukkan di sini satu pengetahuan yang amat penting, yang Roh Tuhan telah menyampaikan kepada seorang Saudara Tersayang, Mark, semalam. Untuk memahami apa yang Bapa kita telah menunjukkannya, baca kata-kata amat penting ini pada Wahyu 13:18.

YANG PENTING DI SINI IALAH HIKMAT: BARANGSIAPA YANG BIJAKSANA, BAIKLAH IA MENGHITUNG BILANGAN BINATANG ITU, KARENA BILANGAN ITU ADALAH BILANGAN SEORANG MANUSIA, DAN BILANGANNYA IALAH ENAM RATUS ENAM PULUH ENAM.  (666)

 

Untuk mengakhiri ini, Kawan-kawan Tersayangku, biar kami memeriksakan nama BARACK HUSSEIN OBAMA! KIRAKAN BILANGAN HURUF DALAM NAMANYA! JUMLAHNYA ADALAH 18, ATAU 6+6+6, ATAU 666.

 

Hantarkanlah surat ke:

Linda Newkirk

P.O. Box 17277

North Little Rock, AR 72117

e-mail:lnewkirk_46@msn.com

http://www.prophecies.org