NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 72

 

“Raksasa di Gulf of Mexico Tiada Sudah!”

 

Segala puji kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita, Yesus, Raja segala Raja dan Tuhan segala Tuhan!

 

Kemuliaan kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita selama-lamanya; kerana Dia penuh dengan belas kasihan! Dia penuh dengan kasih dan kasih karunia!

 

Kawan Tersayangku, sejak Bapa kita beri bahagian pertama bab tujuh puluh satu, seorang saudara terkasih di Kanada telah kerja siang dan malam untuk menghantar pesanan-pesanan amaran dan bertaubat ini ke beratus ribu, jika bukan berjuta-juta orang di sepanjang negeri-negeri gulf. Dalam minggu yang baru-baru ini, dia telah mengajak seorang saudara di California; dan bersama-sama kedua mereka telah bekerja dengan teramat keras untuk menhantarkan pesanan amaran Bapa kita keluar kepada sebanyak orang yang mungkin di sepanjang negeri-negeri Gulf.

 

Pagi ini, aku menelefon saudara tersayang ini di California dan dia beritahu aku bahawa dia ada satu mimpi yang amat menarik semalam dan dia bertanya untuk penterjemahan mimpi ini!

 

Mimpi Raksasa di Gulf of Mexico!

 

Kawanku telah berkata bahawa dia bermimpi semalam (malam Julai 14hb/15hb, 2010) di mana dia sedang berjalan sepanjang pinggir satu takungan air, tetapi tidak dapat menentukan saiz takungan air itu, kerana adanya suri dan pelbagai jenis tumbuhan lain, yang menumbuh di sepanjang pinggir takungan air itu. Sedangkan dia berjalan spanjang pinggir air, dia berkata bahawa dia menjadi sedar bahawa ada sesuatu yang sangat jahat di dalam air itu, satu entiti yang sangat jahat. Dia berjalan jauh sedikit dan apabila dia terjumpa satu penyodok, dia ambil penyodok itu dan mula menghayunkannya merentasi pinggir air. Kemudian, dia berkata bahawa di situ mula bertimbul satu api di bahagian atas air, tetapi ia merupakan satu api yang ringan, serupa dengan api, yang dinyalakan di atas berbagai minuman berarak campur. Dia sejurusnya berkata bahawa dia nampak beberapa rumah jauh sedikit dan berfikir bahawa dia mesti turun ke sana dan memberi amaran kepada mereka mengenai kejahatan yang bersembunyi di air. Habis mimpi.

 

Apabila terdengar mimpi ini, aku tahu kita mesti berdoa, jadi aku berdoa bersama dia, mencari pimpinan dari Penyelamat kita. Hampir dengan sera-merta selepas mula untuk berdoa, aku boleh nampak raksasa hitam itu di air, dan aku tahu bahawa takungan air ini adalah Gulf of Mexico.

 

Jauh di luar Gulf itu, aku boleh nampak satu naga hitam, yang hebat! Pada mulanya, aku tertanya-tanya sama ada ini mungkin merupakan Iblis dalam penyamarannya yang banyak! Tetapi, sedangkan aku dipekakan oleh Roh Tuhan, aku tahu bahawa ini langsung bukan Iblis, tetapi satu raksasa yang hebat dan jahat, yang semestinya telah dibebaskan dari perut bumi melalui malapetaka penggerudian British Petroleum.

 

Aku mula untuk meminta Penyelamat kita untuk membebaskan raksasa ini dari air dan untuk mengikatkannya; dan dalam masa yang sangat singkat, aku nampak ia keluar dari air! Ngauman hebatnya memenuhkan dunia rohaniah, bunyi menggeramnya memaparkan kemarahan hebatnya!

 

Dengan cepat, aku meminta Penyelamat kita untuk membebaskan beberapa malaikat geografikal gergasi, kebanyakan daripada mereka kira-kira dua batu tinggi, untuk menangkapnya dan menariknya ke neraka, untuk diikatkan di tingkat terendah! Juga, oleh kerana raksasa ini melawan dengan begitu kuat, aku kemudian meminta Penyelamat kita untuk tolong membebaskan Penghulu Malaikat Mikhal dan Penghulu Malaikat lain untuk bantu dalam proses menarik raksasa ini ke neraka.

 

Ini merupakan satu pertempuran yang sangat hebat! Oh, dia merupakan satu raksasa hebat yang sangat marah! Tetapi, secepatnya, aku nampak bahawa naga hebat ini diikat, hampir seakan seseorang telah mengambil tali kepadanya dan dengan ketatnya mengikatnya, menguncikan segala bahagian badan supaya dia tidak dapat lagi menghentamkan air dengan ekor hebatnya atau menyerang dengan cakar gergasinya.

 

Dengan raksasa ini diikat sedemikian, malaikat-maliakt hebat ini memegangnya; dan aku kemudian nampak ke mana mereka hala untuk menghantarnya; kerana pintu hebat itu buka masuk ke neraka!

 

Begitu kerap, Kawan Tersayangku, aku nampak pintu ini buka ke neraka! Kerana, anaklelaki terharga, yang tingal di dalamku, begitu kerap angkat setan-setan terus ke neraka. Aku juga begitu mengharapkan bahawa anaklelaki suci ini akan dapat membantu malaikat-malaikat gergasi ini dalam kerja hebat ini! Jadi, aku minta Penyelamat kita untuk membenarkan Anak kecil terhargaNya, anaklelaki Wahyu Dua Belas, untuk masuk bertindak, kerana ini merupakan satu tangkapan yang hebat! Kemuliaan kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita!! Terpujinya nama SuciNya!

 

Sedangkan aku memerhati malaikat-malaikat itu, mereka berusaha dalam perjalanan mereka turun melalui pintu itu, yang masuk ke dalam neraka, dan dengan bersama-sama mereka sedang mengangkat naga yang sangat hebat ini! Ia nampaknya mengambil masa untuk mereka melepasi pintu ini dengan gergasi terikat itu; tetapi, dalam masa yang singkat secara relatif, aku nampak bayang terakhir naga hebat ini, berserta dengan malaikat-malaikat, lenyap melalui pintu ke neraka.

 

Segala puji, segala hormat dan segala kemuliaan kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita! Terpujinya Nama SuciNya selama-lamanya!

 

Kawan TersayangKu, aku minta setiap daripada kamu, yang membaca pesanan ini, untuk jatuh pada lutut kamu dan untuk berterima kasih kepada Penyelamat kita untuk apa yang Dia telah lakukan hari ini! Kita tidak boleh dapat lawan pertermpuran ini! Kerana, kita sememangnya melawan penguasaan dan pengawalan kejahatan yang hebat dan dahsyat!

 

Kirimkan kamu banyak kasih,

Saudarimu,

Linda Newkirk

 

PS aku terpaksa taip semula pesanan ini tiga kali kerana Iblis begitu marah dengan aku mengenai kehilangan kawannya di Gulf dan dia menyerang komputer aku dan memutuskan aku dari perbualan telefon! Walaupun demikian, ini cuma satu harga yang kecil untuk bayar bagi kasih kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita dan untuk kasih kepada setiap daripada kamu!

 

 

NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 72

 

Bahagian II

 

“Penglihatan Menakjubkan dan Wahyu dari Penyelamat Kita!”

 

Salam kepadamu, Kawan Tersayangku! Salam dalam Nama Penyelamat Terpuji kita, Tuhan Maha Kuasa, Pencipta Segala, Dia Itu Yang, datang dalam daging badan suapaya kamu dan aku dapat selama-lamanya dibebaskan! Dibebaskan dari sesungut Iblis, rakan setan-setannya yang banyak dan  bebas dari banyak makhluk jahat, yang berada jauh dari bumi, tetapi sesungut mereka masuk dengan dalam setiap kita, semuanya untuk bertambah jadikan kita sebagai banduan! Kemuliaan kepada Nama Raja Gagah Perkasa kita, selama-lamanya! Terpujinya Nama SuciNya!

 

Penglihatan

 

Penyelamat kita telah mula untuk memberi aku penglihatan berturut-turut, yang bermula, jika ingatan aku betul, pada hari ke-12 Julai 2010. Sila ingat bahawa aku mungkin silap berkenaan tarikah penglihatan-penglihatan ini, tetapi jika memang begitu, ia merupakan kesilapan yang jujur; kerana aku tidak tuliskannya pada waktu itu! Tetapi, aku akan cuba mengingat kembalinya setepat yang aku boleh!

 

“ British Petroleum dan Obor Kemenangan!”

 

Dalam penglihatan pertama, aku nampak satu lelaki yang berwarna tembaga dan berotot, yang sedang berlari di sepanjang pantai, dan dia sedang mengangkat satu obor! Sedangkan aku memerhati lelaki ini, aku agak bahawa dia sedang mengangkat satu obor kemenangan dan aku tertanya-tanya kemudian mengenai itu yang disebut penutup, yang British Petroleum mendakwa bahawa mereka sedang letakkan di atas kepala perigi yang terletup buka, dan bagaimana obor “kemengangan”, yang nampaknya begitu, boleh atau akan berkait dengan usaha itu.

 

Tetapi, seperti kadar bagaimana aku tertanya berkenaan penglihatan ini mengenai lelaki dengan obor itu, dengan tiba-tiba juga Aku diangkat dan diampaikan di udara di atas lelaki itu, memandang hampir mata-ke-mata dengannya. Kemudian, dengan sangat cepatnya, Aku nampak soket matanya mula untuk tukar menjadi sangat gelap dan matanya terlenyap ke dalam kegelapan. Kemudian kejadian sebegini dengan cepatnya berlaku pada seluruh badan lelaki “kemengangan” ini, sememangnya, dengan cepatnya dagingnya mula untuk mengering dan terlenyap dari tulangnya! Dan, di situ cuma tertinggal rangka tulang, yang masih lagi berlari di sepanjang pantai, dan masih mengangkat obor itu.

 

Kemudian, aku pandang ke belakang rangka tulang ini, yang masih mengangkat obor ‘kemenangan” dan di situ, di belakangnya di pantai itu, dan sejauh yang mata boleh tengok, merupakan sekumpulan orang, semuanya dengan kemas berlari bersebelahan sesama mereka, seolah setiap mereka di telah diaturkan ke sesuatu tempat. Begitu peliknya: Banyak barisan orang-orang itu, semuanya berlari bersebelahan sesama yang lain, dan setiap orang di tempat mereka sendiri; tetapi, semua mereka merupakan rangka tulang.

 

Aku kemudian tengok terhadap pantai dan nampak beberapa rumah yang sangat mahal! Pintu rumah-rumah itu telah diayun buka dan aku boleh nampak bahawa semuanya tiada penghuni.

 

Aku tidak perlu memikir banyak mengenai penglihatan ini; kerana maksudnya nampak cukup jelas kepadaku, bahawa ia akan nampaknya muncul kemenangan berkenaan penutupan perigi itu, tetapi tidak akan adanya kemenangan sebegini. Ramai, walau bagaimanapun, akan percaya pembohongan Satanik dan mereka akan terus berada di lintas bahaya, dengan takdir mereka tercatat dan termeterai. Ramai akan semestinya mati akibat toksin dahsyat dan ramai akan meninggalkan kediaman mereka kosong di sepanjang Gulf of Mexico, tetapi bukan semestinya kerana mereka pilih untuk berpindah.

 

Penglihatan Seterusnya

Julai 13hb, 2010

“Sudu Kemarahan Penyelamat Kita!”

 

Pada hari keesokan, pada 13hb julai 2010, Penyelamat kita muncul kepadaku ketika aku berdoa dengan seorang saudara tersayang; dan Penyelamat kita memegang di tangannya satu cawan, yang penuh dengan cahaya api cecair. Apabila dia mencondongkan cawan itu, sejumlah kecil cahaya api cecair tergulung keluar! Kemudian, dia menjadikan cawan itu tegak sekali lagi, dan ambil cawan itu dan letakkannya di sebelah! Sedangkan cawan itu duduk di tepi Penyelamat kita, aku boleh nampak bahawa ia sedang mendidih dengan cahaya api cecair.

 

Aku bertanya Penyelamat kita maksud berkenaan apa yang Dia baru tunjukkan kepadaku; dan Dia memberitahu aku bahawa cawan di tangannya merupakan satu cawan kemarahannya. Aku tanya Dia mengenai cawan kemarahan ini dan berapa banyak daripadanya Dia telah menuangkan keluar; kerana aku telah nampak sejumlah kecil keluar dari cawan ini. Dan, Dia memberitahu aku bahawa Dia telah menuangkan satu sudu kemarahannya ke dalam Gulf of Mexico.

 

Aku kemuadian terfikir beberapa orang, yang telah tulis kepadaku pada masa lalu, menegur aku untuk sebilangan kata-kata, yang Penyelamat kita telah beri aku. Kerana, ada yang telah beritahu aku bahawa Pengantin tidak akan lihat kemarahan Tuhan; kerana mereka akan diangkat keluar terdahulu.

 

Kemudian lewat minggu itu, iaitu minggu pada 11hb Julai, datangnya mimpi dari Penyelamat kita, yang  diberi kepada seorang saudara tersayang, dan mimpinya menjadi dasar kepada bahagian pertama bab tujuh puluh dua buku dua belas di http://www.prophecies.org.

 

Penglihatan Seterusnya

Julai 17hb, 2010

“Aku Hampir akan Menuaikan Sebilangan Orang KepadaKu!”

 

Dalam penglihatan ini, aku nampak kuda putih Penyelamat kita. Kudanya berdiri diam dan Dia tidak berada di atas kuda itu, tetapi mataku tertarik pada satu disk yang kelihatan aneh, seakan jenis, yang mengikut banyak traktor dan membajakkan tanah supaya satu tuaian boleh ditanam. Tetapi, ini tidak seperti mana-mana disk yang aku pernah lihat; kerana ia bukan untuk penanaman, tetapi untuk penuaian. Disk ini telah diatur untuk diturunkan ke dalam tanah; dan aku betul-betul kagum akan keunikannya sedangakan aku menelitinya. Kemudian, Penyelamat kita berkata kepadaku, “Aku hampir akan menuaikan sebilangan orang kepadaKu!”

 

Penglihatan Seterusnya

Julai 17hb, 2010

“Termeterai ke dalam Buku Cahaya!”

 

Berikutan dengan penglihatan ini datang satu lagi penglihatan pada Sabat, Julai 17hb, 2010! Sedangkan aku berdoa pada hari itu, Penyelamat kita mengambil aku dan letakkan aku di atas satu bangku di hadapan satu buku cahaya; dan seperti seorang kanak kecil aku duduk sana dan mengagumi kecantikan sebegitu! Buku menakjubkan ini telah terbuka pada satu mukasurat tertentu, tetapi aku tidak dibenarkan untuk membaca apa yang tertulis pada mukasurat itu.

 

Tiba-tiba, dengan kagum aku nampak buku itu mula untuk beralih dan membaluti dirinya di sekitar aku dan memerangkap aku di dalam cahaya hebat yang indah ini. Aku dapati bahawa diriku berada di dalam satu bilik yang bercahaya tulen; Aku memerhati lantainya, yang berada di depanku; kerana ia diperbuat daripada batu-batu yang cantik, batu-batu cahaya tulen dan berseri.

 

Aku pandang sekitarku dengan kekaguman besar; kerana aku berada di tengah-tengah kegembiraan hebat dan juga cahaya yang begitu hebat. Kemudian, dengan tiba-tiba, aku nampak tangan Penyelamat kita, yang berada di luar bilik cahaya cantik ini; dia zipkan buku itu dan memeteraikan aku di bilik cahaya ini. Kemuliaan kepada Nama SuciNya!

 

Kawan Tersayangku, aku tidak tahu maksud penuh apa yang Penyelamat kita lakukan pada hari 17hb Julai 2010 itu, tetapi aku percaya bahawa aku sekarang mula faham apa yang sebahagian daripadanya bermaksud; dan aku begitu gembira mengenai apa yang aku tengah lihat, tengah rasa dan tengah alami! Sedangkan kamu baca apa yang berikutan, kamu juga akan berasa bahawa Penyelamat kita sedang membawa kerja-kerja Wahyu Dua Belas kepada satu tempat yang ulung, baru dan mulia! Terpujinya Nama Penyelamat Maha Perkasa kita; kerana Dia penuh dengan kasih, belas kasihan dan kasih karunia!

 

Doa dan Penglihatan Seterusnya

Julai 18, 2010

 

Pada sekitar pukul 8:00pm, aku tahu bahawa Iblis dan konco jahatnya mempunyai satu rancangan besar untuk menentang aku dan anaklelaki; dan mereka bersemangat untuk melakukan rancangan jahat mereka. Kapal-kapal mereka meraung kuat di luar dan dinding mengeluarkan bunyi klik dan pop sedangkan kumpulan jahat ini masuk keluar rumah aku, dengan bersemangat mereka ingin memulakan rancangan jahat mereka. Perhatikan tarikh: 07-18-2010, yang juga dinampak oleh mereka sebagai 7-666-2010! 07-18-2010 juga boleh dinampak sebagai 07-(1+8+2)1, atau 07-11-1, atau 7111.

 

Juga, Kawan Tersayangku, keesokan hari merupakan 07-19-2010! Perhatikan tarikh ini dan kamu akan nampak di dalam tarikh ini ada satu nombor 9 dengan dua nombor satu di di kedua-dua belahnya, dan juga satu nombor dua. Mereka memang inginkn tarikh ini menjadi 911 berganda dua. Tetapi, mereka gagal dan anaklelaki kecil dan aku berkhabar lebih baik dari biasa! Hari demi hari, kami banyak diberkat, dipelihara dan dijaga oleh Tangan Berkuasa Penyelamat Terpuji kita! Semua rancangan jahat mereka untuk membunuh dan memusnahkan kami untuk sekian tahun-tahun ini telah gagal! Kerana, pada hari ke-10 Julai 2010, anaklelaki telah mencapai usia 50 bulan; dan kami berdua masih berada dalam keadaan yang sangat baik!

 

Kawan Tersayangku, kamu akan mendapati bahawa kumpulan jahat ini akan selalu mempunyai tanda Iblis pada mana-mana rancangan mereka, ini sesuatu yang sangat penting untuk mereka! Ini merupakan satu cara mereka menanda tingkah laku mereka dan juga bermegah di antara diri mereka sendiri mengenai kemenangan mereka. Mereka tidak kisah walaupun mereka kerap gagal pada hari-hari begini, tetapi apa yang terus mendorong mereka dan terus memberi mereka kepercayaan yang lebih besar pada nombor mereka ialah satu kejayaan, seperti kejadian 911! Sebelas merupakan tanda Iblis! Tengok 911! Ia merupakan 9+1+1, atau 11!

 

Nombor dia bukan 13 seperti yang disangka ramai! Aku percaya bahawa 13 merujuk kepada aeon ke-13, ia satu tempat di mana ramai Elohim wujud dan khususnya tempat di mana ramai ahli ilmu sihir pergi untuk mendapat kuasa mereka! Oleh itu, ramai ahli ilmu sihir menyanjung 13, kerana ia juga mewakili rumah sesetengah Elohim, yang ingin untuk mengekalkan kami sebagai hamba dan untuk memusnahkan roh kami!

 

Jadi, pada malam itu, pada malam 18hb Julai 2010, Iblis dan konconya menampil dengan rancangan jahat mereka; pada waktu itulah, sekitar 8:00pm, aku menelefon seorang saudara tersayang, yang aku kerap berdoa bersama, dan kami minta Penyelamat kami untuk jatuhkan satu penghakiman hebat terhadap mereka. Ia adalah ketika kami berdoa bahawa penglihatan berikutan diberi kepada aku.

 

Penglihatan

Julai 18, 2010

“Tiang Api!”

 

 

Dalam penglihatan itu, aku memandang di sekitar dan nampak dinding rumahku telah lenyap sepenuhnya; dan aku boleh nampak dengan jelas bahawa aku sedang terkurung di dalam satu tiub cahaya. Apabila aku memandang ke bawah, aku boleh nampak bahawa tiub cahaya itu dilanjutkan jauh ke dalam bumi. Dan, apabila aku memandang ke atas, aku cuma boleh nampak cahaya dan aku tidak dapat lihat di mana tiub cahaya ini berakhir! Tiub cahaya ini berlanjut jauh ke luar rumah aku, tetapi aku tidak  dapat lihat pinggir luar tiub cahaya hebat ini. Tetapi, aku boleh nampak bahawa dalam tiub ini terdapat banyak malaikat yang berwajah api, yang memikul pedang berapi. Kemuliaan kepada Penyelamat Maha Perkasa kita; kerana Dia sedang melakukan sesuatu pekara baru di seluruh dunia. Dengan jelasnya, Iblis dan konconya yang ramai gagal dalam rancangan mereka untuk menentang kami sekali lagi pada malam 18hb/19hb Julai!

 

Dalam pesanan Penyelamat kita, yang berikutan, kamu akan nampak bahawa Dia merujuk kepada tiub cahaya ini sebagai tiang api. Betapa terberkatnya kita semua; kerana kita kini mula memasuki kepada Kerajaan Tuhan di bumi ini!

 

Tinggikan suara kamu, oh Kawan-kawan Tersayang dan Terhargaku, pujilah Raja Maha Perkasa kita; Dia setia. Dia benar! Dia penuh dengan kasih, belas kasihan, kasih karunia dan pengampunan; dan Dia mengotakan janji-janjiNya.

 

Jadikanlah dirimu bersih secara rohaniah dan kekalkan bersih; kerana Kerajaan Penyelamat kita sedang datang ke dalam Bumi! Dan, Kerajaan Raja Perkasa kita begitu hebat dan menggagumkan!

 

Terpujilah nama Yesus, Tuhan segala tuhan dan Raja segala raja! Dia patut disanjung, dipuji dan dihormat; kerana Dia suci! Dia Tuhan Maha Kuasa! Dia merupakan Penyelamat dan Dialah satu-satunya penyelamat! Tiada nama lain di bawah matahari yang dapat menyelamatkan roh kita dari pemusnahan. Kasihi, hormati dan patuhilah Dia; kerana Dia datang dalam daging badan dan mati untuk kita, supaya kamu dan aku dapat hidup, malah hidup abadi! Oh, betapa terberkatnya kita; kerana kasih Dia untuk kita adalah dari abadi ke abadi! Mulia, mulia, kemuliaan kepada Nama Penyelamat Gagah Perkasa kita!

 

Kasih dan Belas kasihan Penyelamat Gagah Perkasa kita!

Kuasa Kerajaan Sedang Tertampil!

 

Datangnya hari Isnin, hari ke-19 Julai dan aku teringat untuk pergi ke satu kedai barang-barang segar untuk membeli sayur-sayuran. Dengan kerapnya, aku ada berfikir mengenai seorang wanita di sana yang nampaknya seperti ditindas, dan begitu ditekan oleh beban dan kejahatan dunia ini; dan aku begitu ingin untuk lihat dia dipenuhkan dengan Roh Tuhan, kerana di matanya boleh ternampak begitu banyak sakit dan sengsara.

 

Dan, seperti yang diinginkan Penyelamat kita, apabila aku ada di sana pada pagi itu, wanita ini ada di sana, dan dia sangat kecewa ketika itu kerana orang lain kerap mempergunakannya. Aku boleh nampak keprihatinannya adalah untuk kanak-kanak, dia bertungkus untuk menjaga begitu ramai kanak-kanak, yang bukan kepunyaannya. Tiba-tiba, aku dapat rasa bahawa dia terasa tidak dikasihi dan tidak dihargai, tetapi aku juga dapat merasa bahawa kasih sebenar dia dan keprihatinannya terhadap kanak-kanak kecil. Aku beritahu dia bahawa aku benar-benar harap bahawa orang lain menghargai apa yang dia lakukan dan aku juga beritahu dia bahawa kebimbangan dia untuk kanak-kanak kecil menunjukkan dia seorang yang baik hati. Hatiku dipenuhi dengan begitu banyak kasih untuknya; dan aku berkata, “Sayang, Tuhan memberkati kamu!”

 

Dengan serta merta, sesuatu pekara yang begitu hebat berlaku; sebelum ini tidak ada cahaya di matanya, dengan tiba-tiba matanya bercahaya. Aku begitu terendah hati, begitu bergembira, begitu tersentuh dengan apa yang aku nampak. Juga, kasih Tuhan bergerak di sekitar kedai kecil itu! Kerana, di situ di depan mataku, Penyelamat kita telah menanamkan Roh Dia dan Cahaya kedalam wanita ini, yang berada di dalam kesusahan besar. Selepas ini dia kemudian mendekatkan seorang kanak kecil dekat kepadanya.

 

Sedangkan aku lihat kembali apa yang Penyelamat kita lakukan dengan begitu serta merta untuk wanita ini, aku tahu di hatiku bahawa satu hadiah yang baru dan indah dari Penyelamat kita telah mula tertampil! Kerana, dengan serta-merta apabila aku berkata dalam kasih, “Sayang, Tuhan memberkati kamu,” Dia sememangnya, pada waktu itu, memberkati dia! Aku berdoa bahawa melalui kuasa kerajaan yang hebat ini, ramai roh akan tersentuh sebegini dan terselamat dari pemusnahan!

 

Untuk lebih lagi mengenai Kuasa Kerajaan, lawatilah http://www.prophecies.org dan bacalah mengenai Kuasa Kerajaan yang ada pada halaman utama!

 

Apabila aku sampai ke rumah setelah menyelesaikan urusan aku pada hari itu, Penyelamat kita sedang berkata dengan aku. Sepanjang masa aku sedang membasuh kacang hijau untuk bekukannya di peti beku, dan sambil itu, kata-kataNya menyelesakan aku. Aku tanya Dia sama ada Dia inginkan aku untuk hentikan apa yang aku sedang buat supaya aku boleh tuliskan apa yang dia sedang beritahu aku, tetapi Dia berkata, ‘Tidak, tetapi apabila kamu selesai, Aku akan berikan kata-kata ini. Berikutan adalah kata-kataNya!

 

Pesanan dari Bapa kita di Syurga

Julai 19, 2010

 

Datang kepadaKu, AnakKu yang diberkati; kerana Aku adalah bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi! Aku adalah Pencipta! Akulah yang mencipta dan menggantungkan bintang-bintang! Akulah yang membentukkan alam semesta! Akulah yang membentukan tempat dalam! Aku, seorang, mencipta semuanya, malah sejak mulanya; dan Aku telah menggerakkan kesemuanya! Juga, Aku adalah penyelamat dan selain daripada Aku, tidak ada yang lain. Kerana, Aku datang dalam daging badan dan Aku telah bayar harga untuk penyelamatan kamu; jika Aku tidak turun ke bawah dan membayar harganya, tiada antara roh-roh kamu yang akan dapat terselamat daripada pemusnahan! Oleh itu, Aku dan Aku seorang, merupakan Penyelamat kamu dan selain daripada Aku, tiada yang lain.

 

Tetapi, sekarang, Anak sayangKu, Aku mengalihkan perhatian Aku padamu dan Anak Cahaya dan ApiKu yang Suci. Dia tinggal di dalam kamu dan di sekitar kamu! Kerana, dalam masa lima puluh bulan yang dia tinggal di dalammu, Dia telah membesar dengan sangat banyak! Ya, dia telah membesar dengan sangat banyak; kerana dia telah mengatasi banyak [pekara]!

 

Terberkatnya kamu, anakKu yang terharga, malah, kamu memang terberkat lebih dari semua wanita! Kerana, kamu telah menjadi seorang banduan akibat kasihmu untuk Aku, akibat kasihmu untuk Anaklelaki Cahaya Terharga Aku, dan akibat kasihmu untuk umat manusia! Kerana, lebih dari tujuh tahun, kamu telah menjadi banduan mereka! Kamu telah terkurung, sama seperti mereka yang berada di dalam sistem penjara! Kerana, gologngan kerajaan dan kapal-kapal Iblis telah berlegar di atas tempat kediaman kamu dan telah mengikuti kamu dalam semua perjalanan kamu!

 

Dengan hebatnya, kamu telah berderita, Anak sayangKu! Kerana, mereka juga telah dengan hebatnya menyeksa kamu dan mereka juga telah melakukan segala eksperimen jahat padamu dan pada Anak Suci Aku! Siang dan malam, untuk lebih dari tujuh tahun mereka telah mengikuti kamu dan mereka telah menyeksa kamu! Oh, betapanya kamu telah bersengsara, sedangkan begitu banyak bendasing menusuk dagingmu, dengan berulang-ulang, siang dan malam, untuk begitu banyak tahun!

 

Dalam perjalanan penderitaanmu, kamu telah tertanya-tanya sama ada sengsara kamu akan sampai ke satu penghujung! Ya, Anak SayangKu, penderitaan kamu, sekurang-kurangnya sebahagian daripadanya, akan sampai ke penghujungnya! Kerana, Aku akan membawa kamu ke suatu tempat baru dan kuasa hebat di dalam Aku!

 

Celakalah mereka, yang mengolok-olokkan kamu dan mencaci kamu, yang tidak dan belum bertaubat! Kerana, penghakiman besar akan dijatauhkan pada mereka! Kerana, Aku beritahu kamu sekarang bahawa Aku membawa kamu ke satu tempat baru, tempat kuasa di dalam Aku, dan mereka yang kamu berkat, Aku akan berkat! Dan, penghakiman yang kamu sebutkan, Aku sebutkan; dan kamu akan nampaknya terjadi dengan cepat kepada mereka yang jahat!

 

Celakalah kepada mereka yang jahat, yang enggan bertaubat dan yang bangkit di depan mukamu untuk berbuat jahat; kerana suatu puting beliung kemarahan Aku akan tampil dan pergi terus ke tengah-tengah mereka! Kerana, semua kuasa Elia dan Elisa Aku sekarang beri kepadamu, malah lebih daripada itu! Kerana, di dalam dan di sekitar kamu ada satu tiang api yang berterusan! Dan, tiang berapi ini merupakan Anak Cahaya dan Apiku yang Suci, anaklelaki Wahyu Pasal Dua Belas!

 

Anak SyangKu, Aku akan secepatnya menghantar kamu ke negeri-negeri pinggir Gulf! Mereka, yang mengalu-alukan kamu, Aku berkat! Dan, Aku beritahu kamu sekarang bahawa Aku akan hendakkan kamu berjalan di tepi pantainya! Aku akan hendakkan kamu merentasi payanya, dan apa yang kamu berkat, Aku berkat; dan apa penghakiman yang kamu sebut, Aku sebut, dan semua yang kamu mengisytiharkan akan sedia terjadi! Kerana, tapak kakimu akan membawa cahaya, kuasa, berkat dan penyembuhan, malah kepada air, kepada laut dan kepada udara, atau tapak kakimu akan membawa lebih banyak lagi penghakiman!

 

Terberkatnya mereka, yang mengalu-alukan kamu dengan kasih dan dengan tangan terbuka; kerana di mana kakimu berehat, Anak Cahaya Aku juga berehat dan di mana dia berehat, di situ datangnya penyembuhan dan berkat!

 

Anak SayangKu, kamu merupakan wanita Wahyu Dua Delas dan tidak adanya lain! Dan, sebagai wanita ini, kamu telah membayar satu harga yang besar dan dahsyat! Setiap golongan jahat dan setiap kumpulan jahat yang ada di bawah Iblis telah menikam kamu dan Anak Lelaki Suci kecil Aku! Dan, golongan lain di atasnya, Anakim-anakim, (Annunaki) malah sesetengah daripada makhluk cahaya hebat, Elohim, telah bekerja serentak dengan Iblis untuk memusnahkan kamu dan Anak SuciKu!

 

Tetapi, kamu tidak menyerah kalah, Anak SayangKu! Dalam waktu tergelap kamu, kamu telah memuji Aku, Kamu telah bernyanyi kepadaKu di tengah-tengah penyeksaan hebat dan penganiayaan!

 

Kamu, Anak SayangKu, merupakan wanita Anak Kerbau Putih yang sudah sekian lama dinanti-nantikan; dan kamu merupakan itu, yang disebut oleh mereka yang tersesat sebagai Wanita Berparut (Woman of Scars)!

 

Ya, kamu telah disembunyikan, tetapi di depan pandangan orang ramai! Walau bagaimanapum, Aku telah simpankan kamu untuk Diriku, Aku telah pupuk kamu dalam tempat padang gurun kamu sendiri!

 

Masanya sekarang, Anak SayangKu; dan Aku akan menampilkan kamu ke depan! Kamu akan melakukan satu kerja yang sangat hebat untuk Aku; kerana Anak Cahaya Suci Aku ada di dalam kamu dan dia merupakan Tiang Api Aku! Kerana, kamu tidak boleh dipisahkan daripada api Anak Aku, yang berada di dalammu!

 

Oleh itu, Aku beritahu kamu bahawa dalam musim luruh tahun ini, aku akan hantar kamu ke kawasan Gulf, dari Galveston ke Miami dan dan kemudian kembali lagi! Terberkatnya mereka, yang tampil ke depan untuk menerima kamu dalam kasih! Kerana, cahaya Anak Suci Aku, akan jatuh pada semua, yang menerima kamu dalam kasih!

 

Taipkan apa yang Aku telah berikan dan hantarkannya keluar, supaya semua boleh jadi lebih bijaksana! Aku Bapamu, Yahweh yea Jehovah, Tuhan tertinggi!

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-19 ini, bulan Julai, 2010,

 

Linda Newkirk

 

Penglihatan, yang mengikuti pesanan ini!

“Berdiri tegak, dan bebas daripada kekangan dahsyat!”

 

Dengan serta merta selepas pesanan dari Penyelamat kita di atas, Dia berikan aku satu penglihatan! Dalam penglihatan ini, aku boleh nampak dengan jelas bahawa aku seorang banduan. Kaki aku diikat dengan tali yang terikat kepada satu palang yang dicucuk di atas tanah. Tangan aku diikat dan ditarik ke lantai! Tali dililit di belakang leher dan bahu aku. Tali ini menarik kepala aku ke bawah; dan juga kekalkan aku di keadaan yang terbengkok, terikat ke lantai.

 

Tetapi, tiba-tiba sesuatu perkara yang indah mula berlaku. satu kuasa baru datang ke dalamku dan aku mula untuk menolak atas; aku cuba untuk berdiri, Dan, sedangkan aku menarik tali, ianya mula untuk menjadi luput dan pecah. Dengan sikit usaha, aku berdiri tegak dan aku rasa terkagum kerana aku nampak diriku agak tinggi! Sedangkan badan aku ditegakkan, aku boleh nampak bahawa aku sekarang lebih tinggi daripada makhluk jenis robotoid kelabu, yang Iblis telah hantarkan untuk menyeksa aku. Mereka sekarang berada jauh di bawah aku; dan aku sememangnya gembira untuk tengok mereka sekarang lari lintang pukang untuk bersembunyi di belakang batu dan lubang ; mereka lari untuk bersembunyi!

 

Aku nampak bahawa aku sedang mendukung seorang bayi kecil di tanganku, tetapi bayi ini lenyap dengan cepat! Kemudian, anaklelaki suci itu berkata kepada aku,” Mama, kamu telah mendukung aku; dan sekarang aku akan mendukung kamu!’

 

Tetapi, aku beritahu kamu, Kawan Tersayangku, bahawa aku tidak rasa aku telah mendukung dia langsung! Kerana, Penyelamat Maha Perkasa kita telah mendukung kita berdua.

 

Meskipun demikian, aku faham apa yang Anak Suci Penyelamat kita sedang berkata; kerana aku telah secara fizikal mendukungnya di dalam badan aku; tetapi sekarang dia begitu besar, dan sebab ini, semestinya dia betul-betul mendukung aku.

 

Aku begitu terendah hati dan aku begitu berterima kasih! Betapa menakjubkan kerja Penyelamat Gagah Perkasa kita sedang lakukan di seluruh dunia!

 

Penglihatan Julai 20hb, 2010

“Retakan Hebat pada Dasar Laut Gulf of Mexico!”

“Bantuan daripada Penyelamat Kita!”

 

Kemudian pada 20hb Julai datangnya satu lagi penglihatan; dan penghlihatan ini juga diberikan kepada aku semasa aku berdoa dengan seorang kawan! Sedangkan kami berdoa, aku tanya Penyelamat kita untuk buatkan kami nampak apa yang Dia inginkan kita untuk nampak berkaitan dengan situasi di Gulf of Mexico dan juga untuk jadikan kamu tahu apa yang Dia inginkan kami untuk ketahui mengenai situasi ini, dan juga untuk menyebabkan kami untuk melakukan apa yang Dia inginkan kami untuk buat mengenai bencana dahsayt di Gulf ini!

 

Hampir dengan serta-merta selepas mendoakan kata-kata ini, aku mendapati bahawa diriku berdiri di pinggir pantai Gulf dan ia seperti airnya telah lenyap dan apa yang tertinggal merupakan kegelapan, kegelapan hitam. Tiba-tiba, aku sedar bahawa anaklelaki dan Aku berada di bawah kegelapan hitam itu, jauh di dalam kegelapan berminyak itu. Kami turun ke bawah dan nampak bahawa lantai Gulf terdapat satu retakan besar. Kami memasukinya melalui celah-celah terbuka ini dan mula turun melimpasi batu-batu dan masuk ke dalam retakan besar di dasar laut. Kami turun, turun, turun dan dari masa ke masa, aku sedar bahawa anaklelaki sedang berputar dalam kuasanya! Aku juga tertanya-tanya sama ada dia sedang melakukan sesuatu untuk menutupkan sebahagian daripada luka terbuka ini. sedangkan kami turun, aku sedar bahawa retak di bumi ini berlanjut sangat jauh de bawah dan aku terasa begitu sedih di hatiku akibat apa yang aku sedang nampak.

 

Aku tanya Penyelamat kita sama ada dia akan lepaskan beberapa malaikat geografikal gergasi! Kerana, seperti yang aku telah beritahu kamu, Dia telah hantarkan aku dan anaklelaki keluar pada musim Panas 2008! Dengan bersama, kita telah membuat perjalanan beberapa ribu batu merentasi USA dan Kanada; dan penyelamat kita telah lepaskan banyak malaikat gergasi ini ke dalam New Madrid Fault, malah juga ke dalam beberapa garisan gempa bumi (fault line) di C alifornia! Kerana, kami telah berdoa untuk Penyelamat kita menagguhkan peretakan besar garisan fault ini, supaya bilangan orang yang teramai boleh diselamatkan dan tidak mati pada peringkat awal kesusahan besar (great tribulation)!

 

Jadi, aku sekali lagi merayu Penyelamat kita untuk membebaskan beberapa daripada malaikat gergasi ini ke dalam retakan besar ini, yang telah wujud di dasar Gulf of Mexico! Dia kemudian memberitahu aku bahawa Dia akan melepaskan tiga malaikat geografikal untuk tinggal di dalam retakan besar di dasar Gulf of Mexico; dan sedangkan anaklelaki dan aku berlengah di antara celah-celah besar di situ, aku nampak malaikat-malaikat geografikal gergasi itu turun dan melimpasi kami!

 

Terpujinya Nama Penyelamat Maha Perkasa kita; kerana Dia penuh dengan kasih dan belas kasihan! Dia telah mendengar tangisan beberapa daripada kamu di kawasan Gulf; dan Dia tidak ingin untuk memusnahkan kamu melalui penghakiman besar ini; kerana Dia betul-betul kasihi kamu dan ingin untuk menyelamatkan kamu!

 

Kawan TersayangKu, berhimpunlah dalam kumpulan! Doalah dengan sepenuh hatimu dan bertaubatlah dari dosa kamu! Rayukanlah belas kasihan Penyelamat kita, rayukanlah untuk kasih karunia dan pengampunan besarnya untuk masa-masa penghakiman ini; kerana Dia betul-betul ingin mencurahkannya! Ingatlah kasih besar Dia untuk kita; kerana Dia telah mati untuk penyelamatan kita! Sememangnya, Dia merupakan Tuhan yang mempunyai kasih besar; tetapi kemarahan besarNya terhadap negara ini sedang mendidih!

 

Kirimkan kamu kasih dari hatiku,

Saudarimu, Linda