NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 74

 

“Undang-Undang Darurat Di Amerika

Minda Sarang Pusat!”

 

“Datanglah kepadaKu, Anak TerberkatKu; Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi! Anak SayangKu, tengoklah dan perhatikan penglihatan itu, yang berada di depanmu dan beritahulah Aku apa yang kamu nampak.”

 

TuhanKu, aku nampak lelaki dan perempuan, yang berpakai pakaian parti, dengan lelaki memakai sut dan kasut bersih, muka mereka dicukur dengan bersih, atau janggut mereka dipotong dengan kemas. Dan, aku nampak wanita, yang berpakaian seperti wanita zaman dulu, yang memakai skirt kembung dan panjang, dengan kepala mereka ditutup dengan topi atau jenis penutup sedemikian yang lain.

 

Tuhanku, ini suatu parti, dan aku perhati bahawa violin sedang dimainkan, tetapi muziknya jenis yang lama. Aku dengar gendang juga. Aku terbau alkohol, mungkin rum, dan aku nampak di latar belakangnya bahawa perayaan besar ini dijalankan di tapak ladang, Kerana, aku nampak rumah besar itu dengan tiang yang sangat besar, yang menghiasi ruang legar depan besar.

 

Ini boleh jadi satu babak terus dari wayang, “Gone with the Wind,” kerana aku juga ternampak orang hitam, yang melayan orang putih. Tuhanku, apa yang ini maksudkan dan kenapakah Engkau tunjukkan aku ini sekarang?”

 

‘Anak SayangKu, tengoklah romantisnya! Tengoklah kewajaran suatu masa, yang telah berlalu.”

 

“Ya, Tuhanku, tetapi kenapa Engkau tunjukkan aku ini?”

 

“Anak SayangKu, begitu ramai di USA terlamun cinta dengan masa silam Amerika. Mereka percaya bahawa mimpi Amerika masih lagi wujud. Mereka percaya bahawa kamu masih lagi mempunyai satu republik berpelembagaan, dan mereka percaya dalam kehidupan yang indah itu! Tetapi, Anak SayangKu, kehidupan indah untuk Amerika telah hilang! Mimpi Amereika telah hilang, tetapi begitu ramai lagi yang dengan degilnya masih berpegang padanya. Sekarang, Anak SayangKu, beritahulah Aku apa yang kamu nampak.’

 

“TuhanKu, aku nampak seseorang, atau sesuatu, yang kelihatan seperti makhluk jahat “Darth Vader” dalam wayang “Star Wars”, yang keluar bertahun-tahun dahulu. Tetapi, untuk seketika, rupanya berubah, malah bentuknya berubah. Tetapi, tiada kesangsian bahawa, walaupun dia ubah muka dan bentuknya, dia masih lagi orang yang sama; dan dia adalah jahat! Tetapi, apabila dia bercakap, pertuturannya tidak teratur dan aku tidak boleh membezakan apa yang dia katakan. Ia nampaknya bahawa dia sedang bercakap dalam keadaan gerak perlahan.”

 

“‘Ini betul, Anak TerberkatKu; tetapi apabila Aku lajukan percakapannya, apa yang kamu dengar?”

 

“TuhanKu, ini merupakan kata-kata yang makhluk serupa Darth Vader itu bercakap: ‘Ini merupakan hari yang Tuhan kita, Lucifer, telah ciptakan untuk kita; dan kita akan maju depan, tetapi tanpa penaklukan sepenuh, atas negara yang pada satu masa dahulu hebat ini (Amerika). Sediakanlah kasut pertempuran kamu; kerana ini sebuah negara, yang tertidur; dan kami akan ambilkan mereka sedangkan mereka tidur. Yea, ada beberapa yang nampak dan tahu, tetapi kita telah (mikro)cipkan mereka semua, malah dalam cara kita sendiri yang tersembunyi dan licik; dan mereka tidak tahu, ataupun nampak, bahawa dalam masa kegelapan, kami akan turun pada mereka seperti helang hebat, dan kami akan ambilkan mereka dengan terkejut. Kerana, dalam cara tersembunyi kita, kami telah tandakan semua yang bermulut besar! Kami telah tandakan semua mereka yang sombong dan cukup masyur untuk menarik perhatian pemberita! Kami telah tandakan semua pemberi maklumat! Dan, jika ada yang telah berbuat bunyi, kami telah jumpa mereka! Kami juga telah pastikan bahawa kita telah tercari dan tandakan semua pendakwah, yang telah tercari rahsia perjalanan cahaya mereka; dan semua adalah di bawah pemantauan sepanjang masa kita!

 

Adakah sesiapa yang terlepas dari mata berwaspada kita? Tidak, tiada satu! Tidak, tiada satu! Sekarang, kamu nampak bahawa pagar telah tertutup untuk negara ini! Kami telah mencacatkannya! Kami telah jatuhkannya ke lututnya dan dengan satu isyarat sahaja kita akan letupkan Gulf of Mexico! Ini kami punya dan ia adalah dalam capaian kami untuk berbuat demikian; dan sedangkan mereka tidur, kami akan membanjiri mereka dengan air dan bakarkan seluruh kawasan pesisiran pantai Gulf! Ini kami punya ia adalah pada capaian kami untuk berbuat demikian!

 

Siapa yang sekarang boleh hentikan apa yang Tuhan kami berikan untuk kami, kerana ia telah diperintahkan! Ia akan berlaku. Kami akan menbuatkan, melalui kekuatan diri kita, satu pemecahan sepenuh bumi; dan kamu akan tenggelam, dan kami akan bakarkan mereka yang jahat, yang tinggal bersisir seluruh kawasan pantai.

 

Kemudian, semuanya akan datang kepada kami! Ia akan dimilik kami! Tanah ini akan datang kepada kami dan semua yang ada di dalamnya sekarang dimilik kita; kerana orang(lelaki) kita sekarang memerintah dan dia satu daripada kita! Setiap pergerakannya merupakan pergerakan kita! Setiap perkataannya merupakan perkataan kita! Kerana kami telah mencipta dia dan menjadikannya untuk menjadi salah satu daripada kami, untuk berfikir, percaya, berkata dan membuat segala yang dia diprogramkan untuk fikir, percaya, kata dan buat. Dalam kasutnya merupakan lambang (Swastika) Marxist, komunis, Nazi. Lambang-lambang ini terbenam dalam tangannya, dalam hatinya dan mindanya dan dia akan pastikan bahawa Amerika terbakar! Kerana, dia bukan dari, oleh atau untuk Amerika, sebaliknya dia dimiliki kumpulan kolektif.

 

Dan, dengan kata-kata ini, penglihatan berakhir...”TuhanKu, ini penglihatan yang dahsyat. Oh, begitu sedih! Bapa, tolong beritahu aku lebih lagi.”

 

“Anak SayangKu, adakah kamu tahu kenapa Aku ambil naga besar dari Gulf of Mexico; dan adakah kamu tahu kenapa Aku letakkan tiga malaikat geografikal gergasi dalam retakan besarnya, yang sekarang terwujud dalam dasar Gulf?”

 

“Tuhanku, aku percaya bahawa Engkau melakukan pekara-pekara ini untuk sebab ini: Seorang kawan dan Aku berdoa supaya Engkau belum lagi benarkan gelembung metana ini untuk dibebaskan dari bawah dasar bumi. Kerana, Tuhanku, kami diberitahu bahawa gelembang metana ini merupakan saiz Gunung Everest dan jika ia terbocor, ia akan menyebabkan satu ombak tsunami, yang akan membanjiri kawasan Pantai Gulf. Juga, TuhanKu, memandangkan ada satu api besar sedang terbakar atas laut kerana British Petrolem sedang bakarakan banyak minyak dan metana, yang naik ke atas, gelembung methane besar ini semestinya akan ternayala dan menyebabkan satu api dahsyat dan perletupan! Perletupan hebat ini akan bergerak ke kawasan pedalaman dan membakar serta memusnahkan banyak daripada kawasan persisiran pantai, dan berserta dengannya akan datang satu ombak tsunami hebat, yang akan membawakan satu pemusnahan yang lebih hebat!

 

Jadi, Tuhanku, kawanku dan aku datang kepadaMu dalam doa dan bersetuju di depanMu berkenaan pekara ini, bahawa Engkau belum lagi benarkan gelembung metana ini untuk bocor, sekurang-kurangnya bukan sekarang, tetapi sebaliknya Engkau beri masa lagi untuk orang-orang situ untuk bertaubat, atau berpindah dari kawasan bahaya ini. Jika tidak, begitu ramai yang akan mati dalam dosa mereka dan mereka tidak akan wujud di sini untuk bertaubat semasa Kesusahan Besar. TuhanKu, kami mendoakan pekara-pekara ini dan selepas ini Engkau keluarkan naga besar itu dari Gulf; kerana ia sedang membuat kacau. Dan, Engkau kemudian letakkan tiga malaikat gergasi geografikal dalam rekahan hebat ini, yang ada dalam dasar Gulf.

 

“Ya, Anak SayangKu, menerusi kasih besarKu untuk orang situ, Aku telah melakukan ini. Tetapi, adakah Aku dalam apa-apa cara sekali, berjanji kepada kamu bahawa gelembung metana ini tidak akan bergegas untuk habiskan apa yang telah dinubuatkan?”

 

“Tidak, TuhanKu, Engkau tidak pernah mengatakan ini!”

 

“Dan, adakah Aku dalam bila-bila masa pernah beritahu kamu bahawa Aku telah menyebabkan malaikat-malaikat menghentikan minyak daripada memancut keluar ke Gulf?” 

 

“Tidak, TuhanKu, Engkau tidak pernah!”

 

“Dan, pernahkah Aku beritahu kamu pada bila-bila masa bahawa air tercemar Gulf tidak lagi tercemar dan makanan laut, yang keluar dari Gulf, selamat untuk dimakan?”

 

“Tidak, Tuhanku, Engkau tidak pernah. Tuhanku, British Petroleum terus meracuni Gulf dan meracuni orang, yang tinggal sepanjang Gulf, dengan menyembur Corexit pada minyak untuk melarutkannya! Dan, kebanyakan pemimpun, yang ada pada kepala negara ini, terlibat dalam pembunuhan begitu ramai, semuanya untuk pendapatan kewangan.”

 

Anak SayangKu, melalui penyengsaraan kamu, kamu telah memberi amaran kepada mereka! Kamu telah beritahu mereka apa yang akan datang kepada mereka; tetapi sikit yang percaya dan kebanyakan lari daripdamu!”

 

“Jadi, Bapa, apa akan terjadi? Adakah gelembung metana hampir akan naik ke permukaan? Atau, adakah kamu akan beri sedikit masa lagi untuk orang di situ untuk bertaubat, dan/atau cabut dari kawasan Gulf?”

 

“Anak SayangKu, mereka yang bijaksana akan berbuat dua, bertaubat dan cabut dari kawasan Gulf; dan aku beritahu kamu bahawa mereka akan cabut ke pedalaman sejauh beratus-ratus batu! Kerana, akan datangnya satu masa, dan hampirnya masa itu, bahawa gelembung metana besar ini semestinya akan naik ke permukaan. Kerana , Aku akan menjadikannya begini! Mesti ada satu penaubatan yang sangat benar di antara orang situ untuk mengurangkan, atau meminimakan apa yang semestinya akan terjadi! Tetapi, Aku beritahu kamu sekarang bahwa Aku tahu bagaimana orang merupakan! Mereka sukakan masa indah! Mereka juga berpegang pada mimpi Amerika dan percaya bahawa dengan satu cara atau lain semuanya akan dibaik pulihkan semula. Tetapi, Aku beritahu kamu sekarang bahawa selain daripada penaubatan hebat pada bahagian mereka, pemusnahan besar ini akan terjadi, dan ia akan jauh lebih teruk daripada apa yang orang boleh bayangkan! Oleh itu, orang yang bijaksana akan berbuat kedua-dua, bertaubat dan lari dari seluruh kawasan itu!”

 

“Tuhanku, Engkau telah berkata bahawa Engkau akan hantarkan aku ke Persisiran Pantai Gulf pada musim luruh ini. Kenapakah Engkau berbuat ini sedangakan Engkau percaya sikit yang akan bertaubat?”

 

“Anak SayangKu, kamu mendaoakan belas kasihan untuk orang situ dan oleh sebab ini Aku sudi untuk beri kamu pergi ke kawasan Persisiran Gulf; kerana Aku akan turunkan lebih banyak malaikat geografikal pada kawasan-kawasan ini. Tetapi, jika orang situ enggan bertaubat, Aku akan hadkan malaikat-malaikat ini berkenaan apa yang Aku benarkan mereka untuk lakukan.”

 

“Jadi, TuhanKu, jika ada satu bilangan besar, yang akan bertaubat, mungkin juga, malah, apabila gelembung naik ke permukaan dan meletup, Engkau juga akan melindungi kawasan-kawasan tertentu pada satu tahap.”

 

“Dalam belas kasihan besar Aku, Aku dapat berbuat ini! Tetapi, Aku juga beri amaran dengan awal bahawa bilangan orang terbesar tidak akan bertaubat. Oleh itu, Aku beri amaran kepada Aku Punya untuk keluar sekarang dan pindah ke kawasan pendalaman!”

 

“TuhanKu, berapa lama masa yang orang ada? Kerana, semestinya, undang-undang darurat hampir nak turun pada negara ini sudah!”

 

“Kamu betul, Anak SayangKu! Undang-undang darurat akan mengambil alih Amerika, seperti cakar besi, dan hampir datangnya! Tetapi, Aku dengar tangisan orangKu! Aku Tuhan yang berbelas kasihan dan walaupun dalam penghakiman besarKu, Aku akan tumpahkan belas kasihanKu! Tetapi, Aku juga sekarang berikan kebijaksanaan kepada semua, yang ada mata untuk lihat dan telinga untuk dengar. Bertaubatlah, bawakan keluarga dan barang-barang kamu dan cabut dari kawasan persisiran Gulf dan pindah jauh ke pedalaman!”

 

“Jadi, Bapa, Engkau akan hantarkan aku ke sepanjang Negeri-negeri di Gulf, di mana Engkau akan lepaskan lebih malaikan gergasi geografikal, tetapi bagaimana dengan penyembuhan air situ, yang Engkau telah berkata mengenai sebelum ini?”

 

“Anak SayangKu, aku telah beritahu kamu keajaiban hebat, yang Aku ingin berikan kepada orang situ! Tetapi, berapa orang yang kisah mengenai keajaiban hebat ini? Berapa orang yang mengajak kamu untuk datang ke kawasan mereka untuk berdoa untuk mereka dan berdoa untuk penyembuhan air situ?

“Tuhanku, cuma seorang sahaja yang telah tulis surat kepadaku, menunjukkan minat untuk perjalanan ini. Bapa, aku risau bahawa apabila Engkau hantarkan aku dan anaklelaki, Engkau akan bawakan lebih penghakiman, kerana begitu ramai yang tidak kisah mengenai Engkau, dan enggan bertaubat.”

 

“Anak SayangKu, jika orang lain inginkan kamu untuk datang dan berdoa untuk mereka dan penyembuhan air, mereka mesti tuliskan surat kepadamu dan mengajak kamu! Kalau tidak, Aku cuma akan hantarkan kamu untuk pelepasan malaikat ini. Tetapi, tahulah sesuatu! Di mana kakimu pergi, Aku pergi! Di mana kakimu berhenti, Aku berhenti; dan lawatan kamu akan letakkan banyak pekara dengan tegas di depan mukaKu.

 

Dengan ini, kita akan berhenti untuk masa ini. Taip dan paparkannya secepat. Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi!

 

Seperi yang disaksikatn, direncanakan dan direkodkan pada hari 29hb ini, Ogos, 2010,

 

Linda Newkirk

 

 

NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 74

 

“BAHAGIAN II

“Gelembung Metana Besar!”

 

“Anak SayangKu, Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi; dan Aku sekarang bawakan kamu balik untuk tunjukkan kepadamu apa yang sedang berlaku. Tengoklah dan perhatikan!”

 

“Tuhanku, aku kini kembali sekali lagi di dasar laut; dan anaklelaki suci serta aku masuk ke dalam celah besar itu, yang berada pada dasar laut. Tuhanku, ia nampaknya bahawa celah ini sebenarnya telah menjadi lebih besar. Ini, aku boleh nampak, berbanding dengan saiz celah ini semasa kami datang pada kali terakhir. Tuhanku, celah besar ini sekarang dibahagi kepada bahagian-bahagian lain. Jadi, aku nampak sekarang, dalam hakikatnya, tiga celah dalam satu! Tuhanku, minyak masih bergegas menaik dan aku tidak percaya bahawa aku berada dekat dengan tapak pengerudian. Jika ini merupakan tapak pengerudian, lubang gerudi itu langsung tidak boleh ternampak sudah. Tuhanku, apa yang Engkau inginkan aku untuk lihat?”

 

“Masuk bawah ke dalam celah itu.”

 

“Tuhanku, anaklelaki suci dan aku terus untuk menurun dengan cepatnya sehingga kami sampai ke satu kawasan di mana aku boleh lihat dengan jelasnya malaikat geografikal gergasi. Mereka berdiri di sekitar satu kawasan besar, yang seperti satu tasek besar, atau seperti laut kecil. Salah satu malaikat tunjukkan dengan jari bahawa laut kecil itu sebahagian adalah cecair dan sebahagian terbeku. Aku nampak air mata dalam mata salah satu malaikat dan aku nampak kenapa dia nangis. Aku terdengar fikirannya, ‘Ini di luar tangan kita, di luar tangan kita untuk mengelakkannya daripada berlaku.’

 

Aku lihat di bawah malaikat itu dan nampak satu hadiran berapi, yang nampaknya seperti lava lebur, sememangnya satu takungan besar lava lebur; dan kaki malikat-maliakat ada dalam lava itu. Aku sekarang dapat membau campuran mengakis ini dan aku terasa begitu banyak kasih dan simpati untuk malaikat-malaikat gergasi ini, yang berdiri di dalamnya. (Malaikat-malaikat ini adalah kira-kira dua batu tinggi!)

 

Gelembung besar metana terbeku ini sedang melebur. Mungkin, satu pertiga sehingga setengah, sekarang merupakan cecair dan cecair ini dihalang untuk datang dengan cepat ke permukaan, hanya dengan kuasa Tuhana Tertinggi Yahweh. Tetapi, satu alur besar daripadanya sememangnya bergegas  ke atas dalam bentuk cecair.

 

Aku nampak kesedihan hebat pada muka malaikat hebat ini, kedukaan, kesakitan, dan perasaan putus asa; dan aku terasa begitu patah hati! “oh, Tuhanku, aku terasa begitu sedih! Orang tidak tahu. Mereka yang jahat menutup satu pembohongan, tetapi Tuhanku, cecair matana ini, gunung besar metana melebur ini, hanya dikekalkan pada tempatnya kerana belas kasihanMu. Oh, Tuhanku, aku begitu takut akan apa yang aku nampak. Kerana lava terlebur, itu sahaja, yang berada di bawah gelembung metana itu, semestinya berkemampuan untuk menyalakan metana dan menyebabkan satu letupan hebat, yang akan kedengaran di seluruh dunia! Oh, betapa besarnya kehilangan nyawa akan mengikutinya! Oh, Tuhanku, betapa roh aku bersengsara.”

 

“Jadi, Anak SayangKu, manakah yang lebih berbelas kasihan? Untuk membenarkan gelembung untuk terkeluar dan membunuh ramai, menyelamatkan mereka daripada kesengsaraan dahsyat racun itu, yang sekarang sudah ada pada mereka? Atau, untuk memberikan lebih masa, di mana beberapa orang mungkin bertaubat, tetapi bilangan orang terbesar akan mati dengan kematian yang dahsyat dan menyakitkan? Kerana, kerajaanmu dan golongan aturan dunia baru Iblis akan terus menyembur corexit, semuanya untuk menyembunyikan keterukan masalah dan untuk menutupkan jenayah besar mereka. Dan, orang yang mati cuma akan bertambah banyak.”

 

Tetapi, Bapa, jika begitu ramai yang mati sekarang, mereka akan mati dalam dosa mereka dan akan pergi ke neraka. Oh, Bapa ini begitu sedih!”

 

“Tetapi, Anak SayangKu, Aku telah memberi amaran kepada orang di negara ini untuk begitu banyak tahun untuk bertaubat! Mereka belum lagi bertaubat dan kebanyakan tidak akan bertaubat, dan mereka akan mati dalam dosa mereka.”

 

“Oh, Tuhanku, berapa lama lagikan Engkau akan melengahkan malapetakan di kawasan Gulf yang akan datang ini?

 

“Anak SayangKu, kasihKu untuk orangKu adalah besar dan belas kasihanKu adalah besar, tetapi malapetaka besar ini tidak akan dielakkan untuk lama. Kerana, masa celaka hebat telah sampai pada Amerika dan pada seluruh dunia.

 

Pergi dengan ketenangan, Anak SayangKu; kerana sebagaimana kamu telah berderita dan bersengsara sebagai Wanita Wahyu Pasal Dua Belas, orang lain juga mesti berderita dan bersengsara, seperti yang diatur sedemikian untuk mereka! Tetapi, ramai, ramai di seluruh dunia akan mati; kerana ia diatur untuk mereka untuk mati di masa-masa dahsyat ini. Dan, kesalnya, kebanyakan orang akan mati dalam dosa mereka. Paparkan ini sebagai Bahagian II bab ini. Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari 29hb ini, Ogos, 2010,

 

Linda Newkirk

 

 

 

NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 74

 

“BAHAGIAN III

“KAMILAH MUKA DEPAN UNITED STATES!”

Tiada tempat untuk pendakwah yang bercakap terus-terang!

 

 

BAHAGIAN I!!!

Dari: prophetic@revivalschool.com

Kepada: anzac@welovegod.org

Tarikh: Rabu, 25 Ogos 2010 09:3329 -0700

Perkara: [kebangkitan] KEMASUKAN DITOALK. SEMUA MESYUARAT DIBATAL- Andrew Storm

 

KEMASUKAN DITOALK. SEMUA MESYUARAT DIBATAL.

-Andrew Storm.

 

Aku amat sedih untuk mengumumkan kepada kamu yang bercadang untuk menghadiri mesyuarat-mesyuarat kami dalam bulan depan bahawa kami telah ditolak kemasukan ke USA dan sedihnya terpaksa membatalkan semua mesyuarat..

 

Seluruh keluarga aku ditahan untuk lebih dari 6 jam di sempadan US semalam (bahagian USA), disoal, diambil gambar, diambil cap jari seperti penjenayah- dan dihantat kembali ke Kanada. Kami diberitahu bahawa kamu tidak boleh masuk ke dalam untuk mendakwah kepada satu siri kumpulan Kristian yang seperti ini- walaupun dalam laman internet mereka dengan jelasnya mengatakan bahawa kami BOLEH- dan aku telah memasuki DUA KALI TAHUN INI membuat pekara yang sama. Mereka benarkan aku masuk- tetapi tidak lagi. Malah mereka mengambil cap jari anak perempuan 15 tahun kita. Tiada antara kita (kecuali anak umur 9 dan 11 tahun kita) boleh masuk USA lagi tanpa pergi ke Konsulat US dan mendapatkan keizinan khas. Kami betul-betul sekarang berada dalam kelas “penjenayah” mengikut bahagian imigrasi US.

 

Semua ini kerana kami diajak oleh kumpulan-kumpulan gereja dan kumpulan-kumpulan Kristian merentas USA untuk datang berdakwah dalam satu siri mesyuarat. Mereka beritahu aku bahawa aku perlu ada satu visa “R”. ( Ini ambil masa berbulan-bulan untuk dapat- kerapnya tidak dapat). Ini bukan apa yang laman internet mereka kata. New Zealand merupakan negara “tidak perlu visa” dan penceramah persidangan dengan khususnya dibenarkan masuk ke US di bawah peraturan-peraturan itu. Aku tanya mereka, “Bagaimanalah seorang pendakwah asing yang diajak oleh kumpulan Kristian untuk datang ke USA boleh masuk untuk berdakwah?” Mereka kata ini mungkin OK untuk satu atau dua mesyuarat, tetapi bukan untuk satu siri. Jadi kita tidak boleh berdakwah dalam gereja-gereja merentasi negara- walaupun ini apa yang mereka telah pernah benarkan aku masuk untuk melakukan. Ini kali pertama aku ditolak kemasukan untuk berbuat pekara yang sama itu. Dan sekarang kami semua- dengan nyatanya- “penjenayah”. Tanpa berpeluang.

 memasuki pintu ini lagi.

 

Keluargaku dan aku kembali ke rumah dan dengan semulajadi, agar tertekan dan terhancur. Anak perempuan aku menangis dalam kereta. Enam jam merupakan satu masa yang lama untuk ditahan sebegini.

 

Tetapi, kamu tahu, bahawa pada penghujung hari, Tuhan mengawal segalanya. Aku rasa dengan pasti pada masa itu dan aku rasa pasti pada masa ini bahawa walaupun ini begitu menyedihkan, Tuhan masih berkata kepada kita menerusi semuanya. Aku percaya bahawa Dialah yang menutup pintu dengan ketat pada Amerika sekarang- dan berbuat demikian dalam cara yang tidak teragak-agak. Kami telah berdoa berterusan dan ramai orang lain juga telah berdoa berterusan untuk terlampau lama untuk ini cuma menjadi keputusan “manusia”. Aku terimanya sebagai suara Tuhan. Amerika sudah habis untuk kami.

 

KE MANA PULA DARI SINI?

 

Pekara yang paling mungkin ialah untuk pulang ke “Bawah” ke New Zealand dan Australia. Kami telah berada di luar rumah sekarang- membuat perjalanan dan membuat kerja untuk Tuhan- untuk 18 bulan. Mungkin ia masanya untuk kembali ke apa yang peneroka Pedro Fernandez de Quiros memanggil “Tanah Selatan Hebat Roh Kudus.”

 

Aku ingin meminta maaf sekali lagi kepada semua yang ingin menghadiri mesyarat-mesyarat kita yang akan datang. Aku minta maaf banyak, kawan-kawanku. Keluarga kami masih lagi terjolok oleh semua ini, jadi kamu semestinya menghargai doa kamu pada masa ini.

 

BAHAGIAN II!!!

 

Dari: prophetic@revivalschool.com

Kepada: anzac@welovegod.org

Tarikh: Sabtu, 28 Ogos 2010 11:29:21 -0700

Perkara: [kebangkitan] PERGERAKAN SETERUS KITA - Andrew Strom

 

PERGERAKAN SETERUS Kita

-Andrew Storm.

 

Sedih untuk dikatakan, kita tidak mempunyai sebanyak masa yang kami inginkan untu membuat keputusan ini. Masa rumah sewa kami di Kanada akan tamat dalam masa beberapa hari. Kami telah berpuasa dan berdoa mengenai keputusan ini- tetapi pada hakikatnya aku percaya bahawaTuhan telah berkata kepada kita dengan sangat jelas di sempadan US itu. Dan tidak ada apa-apa yang lain yang telah mengubahkan fikiran aku mengenainya.

 

Fox News dan Rutherford Institute teringin untuk terlibat dalam hal ini. Kami sememangnya boleh membuat satu hal besar mengenai seluruh perkara ini dan mendapat kelebihan Media dan Perundangan yang besar- malah mungkin juga “memaksa” jalan kami balik ke U.S. Tetapi pada penghujung hari aku perlu kembali ke soalan- “Apa yang Tuhan cuba untuk berkata kepada kita pada sempadan itu? Adakah kita akan mendengar, atau adakan kita akan membuat huru-hara besar dan tenggelamkan apa yang Dia ingin berkata kepada kita?”

 

Aku masih boleh ingat dengan jelas tanda di dalam bangunan itu yang berkata- “Kami merupakan Muka United States”- dan aku teringat aku berfikir pada ketika itu bahawa satu keputusan sedang dilakukan mengenai masa depan kami dan mungkin Tuhan Dia sendiri yang berada di belakangnya. Ia memang tidak seronok dan traumatik, tetapi sekurang-kurangnya ia nyata dan pasti! Tiada tona kelabu- tiada keraguan langsung. Pintu sedang tertutup pada Amerika dan mereka juga membuangkan kuncinya.

 

Semestinya aku terasa sedih bahawa barangkali kita tidak akan dapat lagi merayakan Thanksgiving dengan abang aku dan isterinya. Aku berasa sedih bahawa kita tidak akan lagi dapat berjumpa dengan semua kawan terharga kita di negara yang besar ini. Malah aku juga akan merindui Wal-Mart! Tetapi aku perlu beritahu kamu bahawa di belakang semua ini Tuhan sedang cuba untuk memberitahu kita sesuatu. Dan ia begitu nyata dan jelas sehingga aku percaya keluargua aku perlu dengar. Aku telah percaya ini sejak masa ia berlaku. Masa kita di Amerika Utara telah habis. Mungkin untuk sementara- ataupun mungkin untuk selama-lamanya. Aku tidak tahu. Tetapi masa sudah habis.

 

Minggu ini kami terbang balik rumah ke New Zealand dan kemungkinan besar Australia juga. Aku tidak sabar untuk melihat apa yang akan berlaku, memandangkan Tuhan menukar jalan kita dengan  begitu mendadak. Dia mesti ada sesuatu yang menantikan kita.

 

Kami tidak akan mengaku kalah dalam apa-apa cara pun. Email kita, artikel, buku dan video akan berterusan. Sekarang kami ada seorang lelaki yang membantu dalam percampuran audio muzik untuk album seterus kami dan dia telah pernah bekerja dengan banyak ahli muzik (dia sekarang Kristian). (Namanya Jerry Masters dan kamu boleh dapatkan bukunya dari Amazon jika kamu mahu). Malah dalam peringkat awal ini aku rasa lagu kita berbunyi lebih bagus daripada kami sangka mungkin. Kami betul-betul percaya bahawa muzik boleh menjadi satu pentas untuk bercakapkan Kebenaran. Dan ia merupakan satu bab baru untuk kami.

 

Jagan berasa sedih bagi pihak kami. Dan jangan menjadi marah terhadap apa yang telah berlaku. Tuhan sedang melakukan sesuatu di sini dan kami dengan sepenuhnya bersedia untuk berjalan dalam jalanNya- ke manu jua ia dihalakan. Kami akan berhubung dengan kamu semua melalui Internet.

 

Aku cuma ingin katakan satu terima kasih besar-besar kepada semua kawan istimewa di USA dan Kanada. Kami akan merindui kamu semua dengan banyak. Amerika Utara kekal disayangi dalam hati kita. Tetapi semestinya, seperti yang dirasa ramai, adanya hari-hari yang gelap dan berbahaya di depan.

 

Pemberkatan terbesar kami kepada kamu semua, kawan-kawanku. Terima kasih begitu banyak untuk semua doa dan sokongan yang kamu telah berikan bagi pihak kamu. Seluruh keluarga kami- Jacqui, Ben, Jasmine, Kristen, Hope dan Holly kirimkan kasih mereka. Kami terbang keluar minggu ini. Pengakhiran saru bab dan permulaan satu bab yang lain.

 

-Komen artikel ini pada laman berikut-

 

http://www.johnthebaptisttv.com/

 

Tuhan memberkati kamu semua,

Andrew Strom

 

Ya!- Kamu ada keizinan untuk memaparkan email-email ini kepada kawan atau kumpulan lain, laman papan, etc- kecuali jika ia ada notis Hakcipta di atas yang berkata sebaliknya.

 

Ya, Kawan TersayangKu! Ini sememangnya di mana kita berada sekarang! Satu pintu yang sangat gelap telah tertutup pada Amerika; dan negara ini tidak akan menjadi negara hebat yang ia pernah jadi.

 

Ada antara kamu yang mungkin teringat satu pesanan yang Penyelamat kita telah berikan kepadaku banyak bulan yang lalu di mana Dia telah tunjukkan bahawa Dia telah koyakkan perjanjianNya dengan Amerika. Aku juga teringat kata-kata William Penn dengan amat jelas: “Mereka, yang enggan ditadbir oleh Tuhan, akan ditadbir oleh pemerintah zalim.”

 

Begitulah, Kawan Terkasihku, pilihan orang di negara ini adalah untuk tidak menghiraukan arahan dan rayuan Penyelamat kita yang banyak untuk bertaubat, jika tidak, mati! Bertaubat, negara ini tidak akan berbuat, jadi sekarang datanglah satu lagi pilihan lain. “Mereka, yang enggan ditadbir Tuhan, akan ditadbir pemerintah zalim.”

 

Aku akan melawati Negeri-Negeri di Gulf pada bahagian lewat bulan Oktober sehingga awal November. Aku akan membuat perjalanan dari Galveston, sekitar Persisiran Pantai Gulf dan ke Miami dan kemudian balik ke Arkansas. Jika kamu inginkan aku untuk melawat kamu, atau kumpulan kamu, sedangkan aku membuat perjalanan panjang ini, sila kirim surat kepadaku. Aku akan bergembira untuk melawat kamu dan untuk berdoa untuk kamu dan perkara yang kamu mengambil berat.

 

Alamat email aku adalah: lnewkirk_46@msn.com;

dan alamat menyurat aku adalah

P.O. Box 17277,

North Little Rock, AR 72117.

Atau, jika kamu ingin untuk menolong dalam perbelanjaan untuk perjalanan yang panjang ini, sila hantarkannya ke alamat menyurat di atas, atau melalui moneygram atau western union.

 

Semoga kita semua menangis kuat dan melaung; kerana jam penghakiman hebat telah sampai pada negara ini. Penyelamat Terpuji, berbelas kasihanlah!

 

Kirimkan banyak kasih kepada setiap daripadamu,

 

Saudari dan kawanmu, Linda Newkirk

 

BAHAGIAN IV

 

“Undang-Undang Darurat Akan Datang Ke Negeri-Negeri Kawasan Gulf”

 

Kawan Tersayangku, aku tidak sabar-sabar untuk kamu terima penglihatan yang terpenting ini; kerana aku benar-benar tidak tahu berapa lama kita ada sebelum penglihatan ini terjadi!

 

Seorang lelaki tersayang kerap menelefon aku untuk berdoa bagi pihaknya supaya anaklelaki suci boleh mengeluarkan implan-implan dari otaknya dan bahagian badan yang lain, kerana dia kerap diserang hebat oleh tentera U.S. Sedangkan anaklelaki suci sedang bekerja untuk mengeluarkan implan dari otak dan leher lelaki itu, aku mula terdengar bahasa doa anaklelaki suci; dan ia sangat unik.

 

Aku juga tahu bahawa dia dan aku bersatu sedangkan kami meminta Penyelamat kita untuk sesuatu, yang penting secara rohaniah. Dan, dalam seketika, aku nampak bahawa aku sedang bergegas menuruni tangga yang sangat gelap! Pada hujung tangga itu aku tercari satu kotak gelap, yang ditutup; dan aku tahu bahawa aku perlu buka kotak itu. Apabila aku berbuat demikian, aku keluarkan satu kunci nipis dan kurus. Kemudian aku bergegas naik tangga dan masuk ke cahaya Penyelamat kita, di situ aku serahkan kunci yang sangat kurus itu kepada Penyelamat kita.

 

Dengan serta-merta, selepas menyerahkan kunci kepadaNya aku terima satu penglihatan mengenai kawasan Persisiran Pantai Gulf, tetapi cuma satu penglihatan pendek. Apa yang aku nampak adalah dawai berduri, yang dililitkan sepanjang kebanyakan Persisiran Pantai Gulf dan di belakang dawai berduri ini merupakan pondok pengawal. Aku nampak bahawa orang yang ada di dalam pondok-pondok mempunyai senapang dahsyat dan aku terdengar arahan: “tembak segala yang bergerak.”

 

Kemudian, aku terdengar Penyelamat kita berkata, “KERANA MEREKA ENGGAN BERTAUBAT!”

 

Dengan serta-merta, aku dibawa ke satu penglihatan mengenai Presiden Obama dan dia kelihatan sangat kembung, hampir seperti belon. Dia sedang duduk di atas satu kerusi, meminum satu martini dan merokok satu rokok yang sangat besar. Seterusnya, aku ternampak bahawa orang Yahudi sedang menampil, bersujud kepadanya, dan menjilat sesuatu dari tangan kanannya.

 

“Penyelamat Terpuji, berbelas kasihanlah kepada kita!”

 

Terpujinya Nama Yesus, Tuhan segala Tuhan dan Raja segala Raja.

 

Saudarimu,

Linda Newkirk

http://www.prophecies.org