PERHATIAN! PERHATIAN! PERHATIAN!

RAMPASAN KUASA HEBAT SEDANG BERLAKU DALAM KERAJAAN USA.

PRESIDEN OBAMA MERANCANG UNTUK MENYINGKIRKAN DEWAN WAKIL DAN MENYINGKIRKAN KEBANYAKAN SENAT, MENJADIKAN DIRINYA DIKTATOR!

INI ADALAH RANCANGANNYA!

 

NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 79

 

"Pesanan Penting"

Anak-anak Tuhan akan datang; dan

Suatu rampasan kuasa hebat sedang berlaku dalam kerajaan U.S.A

 

 

Datang kepadaKu, AnakKu yang Diberkati dan dengarlah, kerana Aku ada satu pesanan, untuk kamu dan juga untuk orang-orang Aku. Dan, pesanan ini adalah mengenai peningkatan Aturan Dunia Baru di negara Amerika ini, dan sememangnya di seluruh dunia. Kerana, Aku memberitahu kamu sekarang, bahawa ketakutan adalah dalam kesemua yang mereka lakukan. Dan, ketakutan ini adalah terhadap Aku dan mengenai apa yang akan Aku lakukan.

 

AnakKu yang Diberkati, Aku selalu memperisaikan mata dan telingamu daripada menyedari kehadiran mahkluk, manusia dan bukan manusia, yang memasuki rumah kamu melalui dinding, untuk menganga kamu, dan untuk menyeksa dan menghukum kau. Ya, AnakKu yang Diberkati, kamu langsung tidak ada petunjuk, tetapi kebimbangan hebat mereka adalah mengenai kerjaKu, yang sedang berlangsung didalammu. Kebimbangan hebat mereka adalah mengenai kuasa hebat, kuasaKu, yang Aku telah menanam pada Anak SuciKu, yang berada dalammu. Dalam keadaan terkagum, mereka mengangamu; dan dengan perasaan tidak kepercayaan yang hebat mereka mengangakan apiKu dalam Dia. Kerana, api ini akan meleburkan dengan kadar yang cepat bahan-bahan terkeras yang diketahui mereka. Dan, ini adalah bahan-bahan keras, yang mereka menanam ke dalam badanmu, senjata teruk mereka terhadap kamu. 

 

Ya, mereka amat terkagum, tetapi ketakutanlah yang merupakan akar punca mereka memerhatikan kamu; kerana mereka juga dapat terlihat datangnya kemautan mereka sendiri. Dan ya, mereka datang dari banyak negara, dari angkatan tentera, bahagian perubatan dan bahagian saintifik, manusia dan bukan manusia; dan dalam penyerangan dan penempuran hebat mereka terhadapmu dan Anak SuciKu, mereka langsung tidak berlemah tangan.

 

Ya, Anak SayangKu, penderitaan hebat telah kamu lalui dan hebat juga pendukaan kamu, dan Aku tidak memerlukan banyak daripadamu pada masa ini, kerana kamu sedang melalui penganiayaan yang amat hebat.

 

Tetapi, Anak SayangKu, Seseorang akan datang dekat dengan pintumu dan akan ketuk pintu kamu, dan Akulah Seseorang itu, yang akan ketuk pintumu, dan mengangkat kamu ke dalam tanganKu. Dan, satu hari, kamu akan kelihatan sepertimu sekarang, tetapi pada saat yang seterusnya, kamu akan diperbaharui. Satu api hebat akan meletup didalammu, kuasa hebat  kerajaanKu; lebih hebat lagi dari apa yang dapat kamu membayangkan.

 

Dan, seluruh dunia juga akan ketahui bahawa Aku telah melakukan satu perkara baru di dunia ini. Kerana, Anak-anakKu akan dilahirkan ke dunia dan mereka akan datang, malah sewaktu  kesengsaraan hebat dan kepahitan, seperti bagaimana kamu telah menderita dan berjaya melaluinya.

 

Ya, Anak SayangKu, masa ini sangat hampir. Tetapi, walaupun Aku berdiri dekat dengan pintumu, Aku berhenti, untuk sekejap lagi. Ya, Aku berhenti. Dan, selepas masa singkat ini, Anak SayangKu, Aku akan ketuk pintumu dan bermulalah hari baru di dunia ini, satu hari yang amat bagus dan juga satu hari yang amat teruk, pada masa yang sama.

 

Jadi, beritahulah orang-orangKu, bahawa ia adalah untuk sebentar saja, penungguan seketika; dan Aku akan ketuk dan Aku akan mambangunkan Anak-anakKu di dunia. Kerana, sekejap lagi Aku akan melepaskan bayi suci cahaya dan api, yang berehat didalamKu. Dan, mereka, juga, amat menjangkakan apa yang akan berlaku. Faham?

 

Ya, TuhanKu.

 

Jadi, Anak SayangKu, sekarang mereka datang dari banyak negara untuk melihat api AnakKu, yang berada didalammu dan seperti yang telah  berlaku bertahun-tahun, bunyi raungan kapal mereka sentiasa terdengar berdekatanmu. Kerana, kebanyakkan daripada mereka masih terfikir untuk melepaskan diri; tetapi mereka tidak akan dapat melepaskan diri dan cukup banyak di antara mereka sekarang yang nampak bahawa mereka tidak dapat melepaskan diri. Jadi, mereka sedang bersiap-sedia untuk berlawan. Mereka sedang menyediakan negeri polis sedunia dan kem-kem konsentrasi sedunia.

 

Jadi, Anak SayangKu, inilah yang kamu lihat sekarang di pentadbiran atasan kerajaan U.S.A.. Kau melihat pengkhianatan yang hebat.

 

Aku telah menunjuk kepadamu rancangan Presiden Obama, yang merupakan rancangan Ratu England dan lelaki Rothschild. Mereka sekarang mahu dan menuntut kawalan sepenuhnya negara U.S.A., dan pada masa yang sama melucutkan dengan menyeluruhnya kewangan U.S.A., yang akan semestinya mewujudkan huru-hara di seluruh negara. Dan, semestinya, penyelesaian mereka adalah undang-undang tentera dan kem konsentrasi. Ini adalah rancangan mereka.

 

Sekarang, sepeti yang telah Aku menunujukkanmu: apa yang Obama merancang adalah untuk menguraikan Rumah Wakil dengan sepenuhnya, dan untuk menyingkirkan Rumah Wakil sama sekali, pada tahap nasional. Dan, dia berancang untuk menyingkirkan Senat, semua kecuali beberapa orang, yang akan tinggal, mengikut rancangannya. Dan, semua yang berada dalam Senat, yang tegas dan taat setia kepada rampasan kuasanya untuk menjejaskan kewangan U.S.A pada masa itu, akan ditinggal.

Satu plot sedang dirancang dan ia membabitkan beberapa orang dalam Senat, yang telah sejajarkan diri mereka dengan Pesiden Obama, untuk pemusnahan cepat dan menyeluruh sistem kewangan negara U.S.A dan pemusnahan Kerajaan U.S.A., seperti yang kamu ketahui. Presiden kamu telah menjanjikan kuasa hebat kepada orang-orang ini, yang taat kepadanya dalam Senat, apabila sistem ini dijatuhkan.

 

Bapa, berapa orangkah yang berada di Senat, yang merancang plot-plot ini bersama Obama?

 

Anak SayangKu, capai ke bawah ke dalam kegelapan dan bawa keluar nombor-nombor. Apa yang kamu ada dalam tanganmu?

 

Tuhanku, aku ada nombor: satu nombor dua dan satu nombor tujuh, atau juga satu nombor 27. Jadi, Bapa, dua puluh tujuh senator memainkan peranan penting dalam rancangan rampasan kuasa Obama pada masa sekarang.

 

Ya, Anak SayangKu, dia berancang unutk menyimpan dua puluh tujuh (27) ahli senat, yang telah diletak oleh Ratu England dan lelaki Rothschild dan dia berancang untuk menyingkirkan Rumah Wakil dan ahli Senat yang lain.

 

Dan, Bapa, apakah rancangan Obama terhadap 27 senator ini?

 

Dia berancang untuk meletakkan mereka di semua agensi perisikan di dalam angkatan tentera dan di dalam unit polis khasnya.

 

Jadi, Obama tidak akan perlu menjawab kepada sesiapa lagi.

 

Ini adalah rancangan dia.

 

Bapa, bagaimana ini akan berlaku?

 

Anak SayangKu, ini akan menjadi teruk, sangat teruk. Inilah bagaimana ia akan berlaku.

 

Bapaku, apa yang Engkau ingin aku membuat?

 

Taipkan ini dan sebarkannya, supaya orang-orangKu menjadi lebih bijak...

 

Aku adalah Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan kemudian direkod pada hari ke-30 ini, bulan Julai, 2011.

 

Linda Newkirk

 

 

 

 

PENGLIHATAN 28hb JULAI, 2011

Rancangan Pesiden Obama untuk memansuhkan Dewan dan Senat!

 

Dua malam yang lalu, aku ada satu penglihatan dimana aku nampak Presiden Obama berada di dalam Pejabat Bujurnya (Oval Office). Dengan dia, di dalam penglihatan itu, adalah Ratu England dan lelaki Rothschild. Ratu England mendesak Presiden Obama, untuk melucutkan kewangan negara ini; dan apabila saya melihat kepada lelaki Rothschild, dia mempunyai sesuatu di dalam mulutnya, seperti pengocok telur dan pengocok-pengocok ini sedang mengocokkan darah, dan darah terkeluar mulutnya. Sejurus kemudian, aku faham bahawa dia sedang mengarahkan penumpahan darah rakyat Amerika. Dia mahukan kebinasaan, dan melalui rusuhan , dia akan memperolehi darah tersebut.

 

Kemudian, aku nampak sesuatu objek pelik yang diberikan kepada Presiden Obama, yang nampak sepeti baton, tetapi apabila terbuka, didalamnya terdapat banyak pedang-pedang nipis; dan Penyelamat kita berkata, "Obama akan meracikkan dasar dan naluri negara ini."

 

Kemudian, datangnya satu penglihatan Dewan Wakil dan apabila aku melihat ke dalam Dewan dan semua kerusi adalah kosong, tiada seorang pun berada di dalam. Dan, aku melihat sekali lagi, disitulah Presiden Obama dengan beberapa orang di sisinya, yang aku tahu adalah senator-senator, tetapi aku tidak dapat mengira bilangan mereka. JADI, aku tidak tahu berapa ramai yang berada di sana.

 

Sekarang, hari ini, Kawan-kawan Tersayangku, Penyelamat kami memberikan gambar keseluruhan kepada kami. Semoga Penyelamat Terharga kami berbelas-kasihan roh-roh kami; kerana pusat negara ini telah menjadi tempat khinzir berkubang yang amat besar, penuh dengan segala yang kotor dan terpesong. Dan, mengikuti kebenaran Tuhan Tertinggi, Dia pasti akan menghakimi pelacur-pelacur, orang terpesong, pembohong, pencuri, pembunuh dan pengkhianat-pengkhianat ini. Kerana, setiap daripada mereka telah dibeli dan dijual dan tidak taat kepada rakyat negara ini. Pada masa ini, pedang sedang bergantung di atas negara ini.

 

Bertaubatlah, oh rakyat Amerika; kerana negara korup ini sedang dihakimi oleh Tuhan Tertinggi Yahweh; dan Dia tidak akan membenarkan kejahatan sedemikian berdiri di depan mukaNya dengan lama lagi.

 

NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 79

Bahagian 2

 

PEMUSNAHAN AMERIKA

"Suatu Api telah dinyalakan...dan api ini tidak akan diberhentikan..."

Satu Pesanan daripada Bapa kami di Syurga

 

"AnakKu yang Diberkati, Aku Bapamu, Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi. AnakKu yang Diberkati, adakah kamu nampak api itu dan adakah kamu nampak penyalaan api itu?"

 

"Ya, Bapaku, aku nampak api itu dan aku nampak penyalaan api itu."

 

"Anak SayangKu, ini bukan kebakaran belukar, tetapi kebakaran yang dinyalakan, satu kebakaran yang sedang di suap dan ditambah bahan apinya."

 

"Ya, Bapaku, aku nampak bahawa ia sedemikian, tetapi Bapa, mengapa Engkau tunjukkan aku api ini, yang telah dinyala dan sedang disuap, api yang semakin membesar?"

 

"Anak SayangKu, adakah kamu nampak orang yang seakan-akan watak Darth Vader?"

 

"Ya, Tuhanku, aku nampak dia dan ini memang satu senario yang buruk; tetapi mengapa, Bapa, Engkau tunjukkan aku perkara sebegini?"

 

"Anak SayangKu, banyak yang mengetahui watak Darth Vader. Watak ini dikenali ramai. Tetapi, sebilangan sahaja yang mengetahui tentang orang yang seakan-akan Darth Vader."

 

"Bapa, siapakah orang yang seakan-akan Darth Vader ini?"

 

"Anak SayangKu, siapakah yang menduduk di belakang mata orang seakan-akan Darth Vader ini?"

 

"TuhanKu, itu adalah muka dan badan Barrack Obama."

 

"Ya, ini adalah perbandingan Aku kepada kamu dan kepada semua, yang membaca pesanan ini. Orang yang seakan-akan Darth Vader ini duduk berkuasa atas negara ini."

 

"Tetapi, Bapa, watak ini jahat, diwayar, diprogram dan dikawal."

 

"Kamu mengatakan apa yang kamu tahu; dan sekarang Aku akan memberitahumu apa yang Aku tahu. Presiden kamu, yang duduk memerintah negara ini adalah selari dengan Darth Vader, seorang lelaki yang amat jahat, yang telah diprogram sepenuhnya dan boleh diprogram. Dia adalah jahat dan adalah dibawah kawalan sepenuh orang-orang yang memprogramkan dia. Kerana, kebanyakkan masa sewaktu dia menjadi presiden, dia telah dibiuskan dengan hebat. Ada masa-masa apabila dia berada dalam pengawalan minda yang begitu ketara,  dia jarang ditemui, dan orang lain berucap bagi pihaknya. Banyak yang hanya nampak belakang kepalanya, kerana dari pandangan hadapan, renungan kosongnya akan mendedahkan bahawa dia berada dibawah  pengawalan minda.

 

Anak SayangKu, Akulah yang bertanggungjawab ke atas kebebasan barunya, yang banyak telah menyaksikan sejak musim Bunga 2011.

 

Barrack Obama merupakan presiden pertama kamu yang diprogram sepenuhnya dan diwayar. Sikap tidak-pedulinya yang kejam merupakan kebencian keji yang telah diprogramkan secara mendalam terhadap negara ini, terhadap rakyat-rakyat Amerika, dan terhadap segala yang bagus dan betul. Jika dia kelihatan tidak berhati perut dan tidak kisah, tahu dengan pastinya bahawa dia memang sebegitu; dan dia akan membuat segala yang dia telah diprogram untuk buat untuk berpaut kepada kuasa dan untuk memusnahkan negara ini.

 

Sejak penciptaan negara ini, kamu tidak mempunyai seorang yang seperti dia, dan tidak akan lagi kamu mempunyai seorang seperti dia, yang sebegitu jahat. Dan, isteri jahatnya adalah rakan sejawatnya, yang juga telah diprogram dan boleh diprogram.

 

Anak Sayangku, kamu lihat di dalam pejabat, di dalam pejabat tertinggi di negara ini, seorang, dalam semua sudut pandangan, presiden robotoid. Tetapi, kamu hanya masih melihat segelintir sahaja; kerana seseorang akan mengambil alih tubuh badannya, yang merupakan kegelapan yang teramat dan sepenuhnya.

 

Tidak, kamu hanya masih lihat segelintir sahaja. Kerana, yang lebih teruk akan tiba. Kamu akan melihat kebangkitan diktator yang paling dahsyat di dunia ini, tidak wajar, tidak berhati perut, keji dan pandai mengira, dan tidak bersabar-sabar untuk menjatuhkan semua, yang menentangnya, pakar penipuan, zalim, tidak berhati perut, sanggup berbuat apa sahaja untuk terus berpaut pada kuasa. Adakah kamu nampak ketibaannya?"

 

"Ya, Tuhanku, aku nampak. Engkau telah memberiku banyak penglihatan mengenai lelaki ini dan siapa dia; tetapi aku tidak menuliskan kebanyakkan penglihatan ini. Melalui penglihatan-penglihatan ini, Kau telah tunjukkan dengan terang bahawa pengendali Obama adalah Ratu England dan lelaki Rothschild."

 

"Anak SayangKu, sebahagian daripada otaknya telah dikeluarkan melalui pembedahan. Dia tidak berhati nurani. Dia tidak menghiraukan orang lain, kecuali jika dia ada motif yang lain, dan motif ini mungkin akan menjadikannya kelihatan seperti prihatin kepada orang lain. Tetapi ini bukan keprihatin yang bertulus ikhlas, hanya keprihatinan kepada orang lain sementara sahaja untuk kebaikan , atau untuk kegunaan dirinya.

 

Sekarang, Anak SayangKu, dia sedang berkuasa. Antikristus itu sedang berkuasa. Adakah dia akan melepaskannya? Apa yang akan dia buat? Aku memberitahu kamu bahawa dia akan membuat segala yang terdayanya untuk terus berpaut pada kuasa yang dia ada."

 

AnakKu yang Diberkati, Aku telah tunjukkan kepada kamu dalam beberapa penglihatan bahawa akan tiba masanya, dengan secepatnya, apabila orang berkulit hitam yang ganas akan diimpot ke negara ini untuk tujuan mewujudkan rusuhan, yang akan mengakibatkan peperangan antara kaum. Aku memberikan kepadamu penglihatan berulang mengenai satu parang, yang sedang menebang ladang tebu. Dan, selepas itu, Aku memberikan kamu maksud untuk penglihatan ini. Dan, maksud itu ialah (sekarang), dan adalah (lalu), orang berkulit hitam akan diimpot dari negara lain ke negara ini untuk membunuh rakyat, terutamanya orang yang berkulit putih, untuk memancung mereka, dengan parang, dan untuk memulakan peperangan kaum dan rusuhan antara mereka yang berkulit hitam dan putih.

 

Perjalanan Michelle Obama ke South Afrika baru-baru ini bukanlah untuk mengunjungi Nelson Mandela, tetapi untuk membuat hasrat suaminya mengenai pengimpotan orang berkulit hitam ganas ke Amerika, khas untuk tujuan mewujudkan peperangan dan rusuhan kaum.

 

Serangan orang berkulit hitam terhadap orang berkulit putih yang berlaku di Pameran Negeri Wisconsin baru-baru ini hanya merupakan salah satu manifestasi penyerangan yang diniatkan di mana orang berkulit hitam menyerang orang berkulit putih. (Untuk maklumat kamu, Kawan-kawan Tersayangku, kejadian ini berlaku dua malam yang lalu, pada malam 4hb Ogos, di mana ia telah dilaporkan dalam media bahawa 300 hingga 400 orang berkulit hitam menyerang orang berkulit putih secara tidak berbelas kasihan, memukul mereka, menarik mereka dari kenderaan, dll.., satu serangan yang amat ganas yang tidak dijanggkakan dan tidak ada sebab. Penyelamat kami terus berkata...)

 

Dengarlah Aku mengenai ini. Presiden kau dan pengendalinya tidak akan berhenti sama sekali untuk memusnahkan negara ini. Mengapa Aku memberitahu kamu perkara-perkara sebegini, kerana Aku amat marah dengan negara ini? Aku memberitahu kamu perkara ini; kerana Aku masih berdesak dengan kamu dan kerana kasihKu terhadap kamu, Aku memberitahu kamu perkara-perkara ini. Bersedialah, oh orang-orang; kerana apabila kamu nampak semua perkara-perkara ini terjadi, ketahuilah ini merupakan penghakiman hebatKu terhadap kamu, sebagai sebuah negara.

 

Bertaubatlah, oh negara Amerika. Kerana, negara ini sedang dijatuhkan secara sistematik, seperti mana yang Aku telah memerintahkannya. Tetapi, masih lagi Aku merayu kepadamu dan mengambil berat terhadapmu pada tahap di mana Aku sanggup terus memberi amaran kepada kamu; kerana Aku telah menyayangimu, oh orang-orangKu, semenjak permulaan lagi. Tetapi, kau merupakan rumah yang memberontak!

 

Berapa orang lagi nabiKu yang perlu Aku bangkitkan untuk membawa kata-kata amaranKu kepada kau? Kerana, disebabkan kemarahanKu terhadapmu dan disebabakan oleh pemberontakan nabi-nabiKu, Aku telah berhenti membangunkan nabi sepeti yang Aku lakukan di negara ini dahulu, untuk memberi amaran kepadamu, dan untuk memberitahumu tentang rancangan-rancangan musuh.

 

Tetapi, melalui hambaKu, Linda Newkirk, Aku telah selalu memberitahumu mengenai rancangan musuh; dan Aku memberitahumu sekali lagi, supaya kau dapat bersedia. Jalan-jalan di bandar akan dipenuhi darah disebabkan peperangan kaum. Kawasan Luar bandar akan mengalir dengan darah disebabkan peperangan kaum; dan kamu hanya terlihat permulaan sahaja untuk apa yang akan datang. Kerena, rancangan mereka adalah untuk mengimpot ramai orang-orang Mexico ganas dan membawa peperangan dadah Mexico melalui sempadan negara, untuk manyalakan sejenis peperangan kaum, di seuruh negara ini.

 

Dengarlah Aku, oh rakyat Amerika. Dengarlah Aku; kerana api telah dinyalakan. Api ini adalah pemusnahan negara U.S.A; dan api ini tidak akan berhenti sehingga kamu telah dijatuhkan, oh  pelacur negara Amerika.

 

Tetapi, Aku masih merayu kepadamu, oh orang-orangKu. Bertaubatlah, atau mansuh!

 

Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan kemudian direkod pada hari ke-6 ini, bulan Ogos, 2011.

 

Linda Newkirk