NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 81

 

Rancangan Aturan Dunia Baru (New World Order) Obama untuk Memusnahkan Dewan dan Senat

 

dan

 

Pendesakan untuk Minda Sarang Pusat (Hive Mind)

 

 

AnakKu yang Diberkati, Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi. Dengarlah Aku, Anak SayangKu, kerana Aku datang sekarang untuk menjawab soalan-soalanmu, dan juga untuk menambah lagi kepadamu kebenaran.

 

AnakKu yang Diberkati, banyak orang yang mengejek apabila Aku memberitahumu bahawa ketua negara ini berancang untuk menghapuskan Dewan Wakil dan juga untuk menghapuskan Senat U.S., sehingga tertinggal untuk dirinya beberapa orang sahaja kawannya yang taat di senat U.S. Anak SayangKu, Aku telah memberitahu kamu pelan-pelannya dan ya, pelan-pelan ini berada di depan mindanya hari demi hari.

 

Anak SayangKu, kamu tahu bahawa Presiden negara ini, Barack Obama, ialah antikristus itu; kerana kamu merupakan antara orang yang paling dahulu Aku memaklumkan mengenai identitinya. Dan, ya, semestinya, perkara yang paling digeruninya adalah mereka yang mabuk, terbius, korup moralnya, dan muflis rohaniahnya, akan terbangun, bertaubat dari cara jahat mereka dan membangun untuk menghalau dia keluar. Oleh kerana ini, dia tidak senang hati dan dipenuhi dengan rasa tidak selamat sementara dia menunggu saatnya apabila dia akan mengisytiharkan darurat dan pemerintahan menurut undang-undang darurat dan sejurusnya memenuhi jalan dengan askar-askar asing, dan memenuhkan kebuk gas, kem pengawalan minda dan kem konsentrasi dengan mereka yang melawan dan Kristian yang muflis rohaniahnya. Tetapi, seperti yang anda tahu, AnakKu yang Diberkati, banyak di antara insan suci akan mati.

 

Dapatkah dia (Barack Obama) memusnahkan Dewan Wakil dan Senat? Inilah rancangannya dan di musim yang akan sampai, kamu akan nampak banyak penghakiman yang teramat dijatuhkan pada dewan-dewan kerajaan ini yang teramat korup dan muflis rohaniahnya.

 

AnakKu yang Diberkati, kamu masih ingat bahawa saya memberi kata-kata nubuatKu pada tahun 2004; dan kata-kata ini telah berulang-ulang dihantar kepada semua ahli Dewan dan Senat U.S.. KataKu kepada mereka adalah untuk menyanjung Aku; kerana Akulah, yang menjadikan negara ini hebat. Dan, Aku turut, memberi amaran kepada mereka bahawa jika mereka enggan menyanjung Aku, Aku akan menyerahkan mereka kepada Aturan Dunia Baru.

 

Tetapi, seperti yang diketahuimu, Anak SayangKu, mereka tidak mendengar, malah menjadi lebih lagi korup, dan mereka masih belum bertaubat dan enggan berbuat demikian. Oleh kerana ini, Aku akan mengotai kata-kataKu kepada mereka, iaitu Aku akan menyerahkan mereka kepada Aturan Dunia Baru dan mereka akan terjatuh ke dalam kejahatan dahsyat  Satanism, yang mereka peluki dengan sepenuh hati.

Celakalah kamu, hai ahli-ahli politik, yang menyukai pembohongan, yang mengambil rasuah, yang membuat perjanjian secara rahsiah dan yang menyukai segala yang jahat dan terpesong; kerana kamu akan terjatuh di bawah semua raja jahat yang kamu berkhidmat untuk.

 

Celakalah kamu, hai penukarwang, yang menduduki tempat tinggi dan menyukai pujian orang ramai. Kamu akan memandang ke atas dengan hati yang terputus, dari kamar bawah tanah lubang-lubang neraka; kerana kamu telah habis menyeleweng dan menyerahkan kebebasan orang ramai, supaya kamu dapat meninggikan dirimu dalam kejahatanmu. Habislah anda, kamu yang berongga di dalam dan bengis! Kamu telah mendapat masamu di bawah matahari dan masa untuk pembetulan yang hebat hampir sampai!

 

Dengarlah Aku, kamu yang terpesong, hai pembohong, hai pembunuh, hai peliwat, kamu yang mendampung perihal untung kotor, kamu yang pedofil , kamu, yang membunuh orang yang tidak berdosa, kamu telah memasuki neraca keadilan dan kamu telah membuat pemberat plumbummu sendiri. Sekarang, apa yang kamu sesuai untuk? Ini kerana, kegelapan menyeru kegelapan dan adalah kerana (menerusi) kegelapanmu, kamu akan melihat akibat keengganan bertaubatmu di dunia yang jahat dan durjana ini.

 

Yang mati telan yang mati. Yang terpesong memakan dan menelan yang terpesong. Yang berongga di dalam makan yang berongga dan yang jahat termusnah, semua di bahagian berat neraca. Kamu telah memberatkan dirimu dengan kesukaanmu untuk kejahatan, oh, hai pemimpin-pemimpin jahat negara ini, dan pemusnahanmu telah dekat.

 

Oleh kerana demikian, jangan merungut, kamu negara yang suka lucah, yang pemabuk, kamu negara yang dipenuhi dengan segala jenis kekotoran; Aku telah memberi amaran kepadamu, oh negara Amerika, untuk bertaubat, jika tidak, mati. Tetapi, kamu tidak bertaubat. Kamu melihat di cermin, oh pelacur-pelacur negara yang menyimpang  kembali ke belakang ini, dan kamu nampak kecantikan. Tetapi, pemantulan kamu adalah angan-anganmu. Kerana, imej sebenarmu adalah binatang itu. Kereputan dan kekotoran akan tetap selalu busuk, dan oh, betapa tingginya kamu terjatuh, oh, negara Amerika yang jahat.

 

Pembentukan Minda Sarang Pusat

 

Kini, AnakKu yang Diberkati, Aku tahu apa yang ada di hatimu dan apa yang kamu ingin mengetahui. Dan, Aku sekarang akan memberi kamu pemahaman berkaitan bunyi yang kuat dan tidak harmoni itu, yang diarahkan kepada tempat-tempat tertentu yang ditadbir oleh Russia.

 

Anakku yang Diberkati, siapalah yang ketahui minda seekor burung, ataupun kenapa ia memilih untuk terbang pada satu arah, dan bukan pada arah yang lain? Dan, siapalah yang ketahui kenapa ada kelompok burung yang terbang secara seragam dan bersama?

 

Tuhanku, Engkaulah ketahui.

 

Ya, Anak SayangKu, Aku ketahui dan berkaitan dengan perkara yang baru disebut, ada yang bercakap mengenai “minda sarang pusat.”

 

Ya, Tuhanku, (mereka berkata) ia terdiri dari banyak orang, yang bertindak sebagai satu.

 

Tahulah bahawa, AnakKu yang Diberkati, inilah matlamat Aturan Dunia Baru dan cara pemikiran Aturan Dunia Baru. Fahamkah?

 

Ya, Tuhanku.

 

AnakKu yang Diberkati, melalui penyerangan gempar mereka terhadap orang mereka sendiri, di mana kebanyakannya memang tidak bertuhan dan rohnya kosong, pakatan Russia/ Iblis memang berniat untuk membentuk satu minda.

 

Tetapi, Bapa, bagaimana?

 

AnakKu yang Diberkati, dengan bertubi-tubi menggunakan bunyi yang tidak berharmoni ini, mereka ingin menjadikan orang ramai sebagai satu dengan pembukaan serentak pusat saraf bawahan yang menghubungkan mereka kepada emosi manusia yang paling asas, seperti seks, ketakutan dan perasaan berat hati.

 

Dengan terbukanya pusat saraf bawahan dan pusat saraf utama, mereka turut bersedia untuk penyusupan/ pengambil ahlian yang lebih lagi oleh setan- setan, dan melonggarkan roh pada tempat pencantuman roh, pada tempat pusat saraf yang paling bawah. (Nota: pada hujung saraf tunjang).

 

Dengan roh berada pada keadaan pencantuman yang longgar, mereka juga akan cuba untuk menghalau roh sesetengah orang dari badannya, ataupun untuk mewujudkan suatu keadaan terputus untuk badan (dan roh), sejurusnya mewujudkan tentera automaton. Ini merupakan suatu eksperimen hebat, tetapi ia masih lagi berada pada skala kecil dan ia sememangnya akan berjaya, terutamanya pada kebanyakan mereka yang memang sudah tiada cahayaKu.

 

Tetapi, Anak SayangKu, untuk mereka, yang kasihiKu, ini merupakan satu masa yang sangat dahsyat dan pengujian yang payah dan tidak banyak yang akan dapat mengatasi tekanan dalaman yang hebat ini yang diwujudkan oleh penyerangan hebat ke atas pusat saraf bawahan, jika mereka tidak tetap teramat berdekatan dengaKu pada setiap masa.

 

Untuk mengatasi apabila berada di bawah penyerangan sebegitu terhadap pusat saraf memang perlunya seseorang itu mengasihi Aku lebih dari segalanya dan dengan seikhlasnya mengasihi orang lain. Kerana, menerusi kasih sebenar, seseorang akan dapat mengatasi. Nampakkah?

 

Ya, Tuhanku.

 

Anakku yang Diberkati, kamu tahu bagaimana diri kamu menderita, kerana kamulah ibu di bumi untuk Anak cahaya dan api, AnakKu Sendiri, anaklelaki suci dari Pasal 12 Wahyu; dan kamu telah menderita di bawah penyeksaan dan penganiayaan dahsyat. Oleh kerana ini, AnakKu yang diberkati, kamu faham dengan dalamnya kebejatan Iblis dan orangnya yang sangat kejam. dan kamu tidak dapat melawan dalam peperangan ini sendiri, tetapi mesti menyerahkan segalanya kepadaKu, dan mati terhadap diri sendiri dan apa yang ada di dunia. Kamu tahu bahawa kamu mesti dengan seikhlasnya mengasihiKu dan orang lain dan kamu mesti dengan ikhlasnya mengampunkan, tiap tiap hari, supaya kamu sendiri dapat diampunkan. Anak SayangKu, melalui penderitaanmu yang hebat, kamu telah belajar banyak dan Aku telah mendukungmu secara luarbiasa melalui tahun-tahun yang dipenuhi dengan ketakutan dahsyat, penderitaan, dan patah hati, tetapi, AnakKu yang Diberkati, orang ramai masih tertidur. Mereka yang buta dan pekak rohaniahnya bukan saja tidak melihat dan mendengar, tetapi juga enggan melihat dan mendengar.

 

Masa untuk pengasingan hebat ialah sekarang. Inilah masa yang Aku memberi amaran pada masa lalu, bahawa di hari kelak, masanya akan menjadi lebih dahsyat berbanding semua masa lain, bermula dari sejak adanya negara.

 

Peperangan Dunia-Dunia

 

Iblis dan mereka yang jahat serta mereka yang suka memberontak, yang telah melawan cahaya, telah dilempar ke bawah. Mereka semua tahu bahawa masa mereka singkat dan  oleh itu sekarang kamu mendapati bahawa diri kamu berada di dalam peperangan dunia-dunia. Mereka membawa ke antara kamu senjata-senjata mereka yang dahsyat dan teknologi dahsyat yang kamu langsung tidak dapat melawan. Oleh kerana ini, semua yang enggan mati kepada diri sendiri dan kepada apa yang ada di dunia ini dan enggan menyerahkan diri kepada Aku dengan kasih dan kepatuhan, dan dengan sepenuh hatinya, akan terjatuh. Sekarang, banyak yang akan mati dalam dosa-dosa mereka. Banyak yang bersifat pemberontak akan membangun untuk mengambil senjata dan mati oleh pedang. Banyak akan dengan silapnya percaya bahawa mereka dapat memberontak terhadap Aturan Dunia Baru serta senjata dahsyatnya dan terus hidup, tetapi, banyak, banyaknya yang akan mati.

 

Aku tengah mengasing, sibuk mengasingkan roh-roh! Dan, kepada tapak tangankulah mereka yang suci hatinya. Walaupun ada di antara (yang suci) akan mati secara fizikal, tiada satu pun yang akan merasai sengat maut. Kerana, walaupun sesetengah daripada mereka akan mati syahid, sememangnya mereka yang dilantik, semua akan meninggal dengan keriangan yang tak berbanding di hati mereka.

 

Hantarlah ini keluar, supaya orang-orangKu dapat membaca dan memahaminya. Tetapi, yang buta dan pekak rohaniahnya tidak akan faham. Mereka tidak akan nampak dan dengar, meskipun mereka membaca.

 

Oh, Tuhanku, aku sungguh terganggu mengenai “minda sarang pusat” ini dan mengenai mereka, yang akan menjadi mangsa durjana yang dasyat ini. Oh, Bapa, berbelas kasihanlah terhadap mereka yang tersesat.

 

Bapa, ingatlah janjiMu kepadaku, bahawa Engkau akan membenarkan aku untuk menyaksi penyelamatan roh-roh yang terbanyak. Oh, Bapa, durjana ini (minda sarang pusat) sungguh dasyat. Berbelas kasihanlah terhadap mereka yang tersesat!

 

Ya, AnakKu yang diberkati, ia memang menakutkan. Tetapi, walaupun demikian; ia telah tertulis; dan ia tetap akan terjadi. Tetapi, Aku akan turut menampilkan Anak-Anak Suci Aku dan kerajaanKu akan ditampilkan dengan kegemilangan penuhnya.

 

Pengasingan roh adalah sekarang. Dengarlah Aku mengenai pekara ini, oh, rumah yang suka memberontak; kerana di RumahKu, tiada akan adanya pemberontakan!

 

Aku Bapamu Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi.

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan kemudian direkod pada hari ke-7 ini, bulan September, 2011.

 

Linda Newkirk

 

BERBAHAGIALAH MEREKA YANG SUCI DI HATI; KERANA MEREKA AKAN MELIHAT PENYELAMAT KITA...

 

Menghantarkan kasih dari hatiku kepadamu,

 

linda