NUBUAT DARI GUNUNG

BUKU DUA BELAS

Bab 86

Bahagian I

Pengorbanan Satanik Whitney Houston

Dan, Kematian Burung Lagu!

 

Salam kepada kamu, KawanTersayangku! Kepujian kepada Nama Penyelamat kita, Yesus, Tuhan segala Tuhan dan Raja segala Raja!

Aku telah menulis bab 86 untuk beberapa minggu sudah, tetapi lambat menghabiskannya kerana banyak sebab; dan aku akan membincangkan sesetengah sebab-sebab ini dengan kamu apabila aku memaparkan Bab 86 yang selebihnya.

Aku masih ada kerja yang perlu dibuat untuk Bab 86 yang selebihnya, tetapi kerana aku berasa amat tertekan mengenai sesetengah kebenaran, jadi aku membuatkan wahyu ini sebagai bahagian I Bab 86. Kawan-kawan Tersayangku, aku mesti membawa perhatianmu kepada beberapa kebenaran, yang kian menjadi semakin jelas kepada aku. Sememangnya, ini adalah tragedi yang teruk!

Kawan-kawan Tersayangku, ia adalah amat jelas kepada aku bahawa kematian Whitney Houston mereupakan satu pengorbanan satanik yang teruk. Tanda-tanda amaran ada di sana dan adalah paling ketara pada tarikh yang mereka pilih untuk mengorbankannya; dan tarikhnya adalah Februari 11, 2012, atau 2-11-2012. Sini, kamu dapat lihat tiga sebelas. Yang pertama, nombor sebelas yang nyata, dan kemudian dua-puluh dua itu, yang merupakan dua nombor sebelas. Ini menjadikannya tiga nombor sebelas. 11-11-11!

Kita semua harus sedar dengan fakta bahawa jenayah kejam yang Satanis lakukan terhadap kita semua adalah dapat didugakan; kerana mereka telah berkali-kali memilih tarikh tertentu untuk melakukan perbuatan si pengecut sedemikian mereka ini, terutamanya tarikh, yang mempunyai banyak nombor sebelas. Dan, tarikh-tarikh ini menjadi lebih penting kepada mereka jika ia merangkumi nombor sembilan, yang juga merupakan nombor enam kepada mereka. Atau, mereka akan memilih gandaaan nombor-nombor ini: sembilan dan sebelas. Macam pernah dengarkah?

Apa yang perlu kamu buat adalah untuk pergi kembali dan lihat tarikh-tarikh ketara untuk pembunuhan penting mereka, atau pengorbanan satanik; dan kamu akan nampak nombor sebelas ini, atau dalam gandaannya, berulang-ulang. Kamu juga akan nampak nombor sembilan dengan kerap.

Langsung tiada keraguan di minda aku bahawa pembunuhan Whitney Houston adalah satu pengorbanan Satanik yang hebat. Dan, melalui pengorbanan itu, pelaku kejahatan itu dijanjikan ganjaran yang besar untuk kerja mereka. Kerana, pengorbanan itu akan disanjung melalui mulut ramai elit di Hollywood. Ia akan berlaku pada malam sebelum Anugerah Grammy; dan akan secara terusnya dipaparkan melalui televisyen ke seluruh dunia. Pengorbanan itu akan menjanjikan lonjakan serta-merta pada penjualan albumnya yang akan bertukar menjadi wang tunai serta-merta untuk pembunuhnya, untuk masa kini, dan mungkin untuk berbulan-bulan yang akan datang.

Ia sepatutnya tidak menjadi rahsia kepada kita, bahawa disebabkan oleh penurunan berpilinnya, dia lebih penting kepada mereka, mati, daripada hidup! Jadi, siapa yang akan mendapat kebaikan daripada kematiannya? Dan, kuasa apa yang akan Iblis berikan kepada mereka untuk pembunuhannya, yang juga akan membawa sanjungan di seluruh negara kepada dia, sekurang-kurangnya di antara Satanis? Binatang yang menjijikkan dan gila!

Ia adalah bagus jika ramai mengambil masa untuk melihat melimpasi apa yang ketara dan mencari pesalah sebenarnya. Sebagaimana yang aku memahaminya, Whitney Houston telah dijadualkan untuk menyanyi dalam masa bererapa jam sahaja. Dan, dia tengah menantikan pengembalian dirinya ke dalam industri muzik. Adakah ia masuk akal bahawa dia telah mengambil dadah yang kelebihan dosnya, hanya beberapa jam sebelum penglibatannya dalam acara penting dia? Adakah ini apa yang mereka mahukan kita percaya? Atau, adakah mereka akan membuatkan satu penerangan yang lebih liar? Mana-mana pun, nombor-nombor mengatakan cerita yang lain!

Tetapi, orang lain, apabila ternampak kemerosotannya, yang disebabkan oleh dadah, dan dalam melihat kemerosotan ketara pada nilai suara menyanyinya, akan semestinya mempunyai motif untuk melakukan pengorbanan peringkat-tinggi ini. Pengorbanan rahsia ini akan dilihat oleh berjuta-juta orang; dan dalam kematiannya, akan terdapat peningkatan dalam penjualan muziknya, mungkin dengan peningkatan yang memecahkan rekod.

Jadi, Kawan-kawan Tersayangku, tarikh 02-11-2012 harus terlekat pada mindamu sebagai satu contoh yang besar mengenai perbuatan Satanik. Sedihnya, nampaknya dalam duetnya yang paling paling baru, dia telah menyanyikan “Yesus mengasihi aku”(Jesus Loves me). Adakah Satanis gila ini juga takut bahawa dia akan kembali ke akarnya, iaitu nyanyian injil? Hanya Tuhan kita yang tahu!

Apa yang sedang berlaku kepada burung lagu (songbirds)? Kedengaran biasa? Pertamanya, kita telah menyaksikan pembunuhan banyak burung lagu melalui senjata pembunuhan besar-besaran mereka yang dahsyat. Ingat kembali kepada kematian burung lagu yang disaksikan ramai. Ada antara burung ini yang nampaknya dalaman mereka telah meletup! Adakah pembunuhan burung-burung ini sebenarnya satu pengumuman tersembunyi untuk pembunuhan terancang burung lagu manusia mereka? Kini, kita masih tertanya, “Siapakah yang sedang membunuh burung lagu itu?”

Baru-baru ini, kita telah semestinya menyaksikan apa yang mungkin merupakan pembunuhan satanik bersiri burung lagu manusia berprofil tinggi. Whitney Houston merupakan satu daripada beberapa, yang datang pada minda. Amy Winehouse adalah satu contoh yang lain. Dia telah dilaporkan kali terakhir dilihat pada Julai 22, 2011, atau 7-22-2011. Lihat nombor 22 itu. Itu merupakan dua sebelas. Kemudian, lihat pada sebelas yang ketara itu, tambah satu sembilan. Tujuh tambah dua adalah sembilan. Jadi, dalam kematian Amy Winehouse, kita mempunyai satu sembilan dan tiga sebelas, atau 9-11-11-11.

Adakah Amy Winehouse dibunuh? Adakah dia juga sedang menjadi liabiliti kepada pengguna dan penderanya? Nombor-nombor satanik ini sedang mengisahkan cerita mereka sendiri!

Sama juga, mari kita lihat kematian Michael Jackson. Michael Jackson mati pada Jun 25, 2009, atau 06-25-2009. Yang ini adalah lebih kompleks sedikit, tetapi marilah lihat pada nombor-nombor ini, seperti yang kita kini memahami bahawa Satanis suka melakukan pengorbanan jahat mereka pada hari, di mana nombor sebelas adalah menonjol, dan/atau nombor sembilan juga lazim. Dan, jika terdapat 9-11 pada tarikh pembunuhan mereka, ia jadi lebih penting lagi untuk mereka yang suka membunuh dan menganiaya! Jadi, pada tarikh kematian Michael Jackson, kita lihat pertamanya satu 6+5 dan ini merupakan satu sebelas tersembunyi. Kemudian, terdapat satu 22, satu lagi sebelas berganda. Lihat pada dua nombor dua itu. Kemudian, kita mempunyai satu sembilan, yang juga boleh menjadi enam. Jadi, kita mempunyai satu acara 9-11-11-11. Dan, kita juga nampak bahawa enam itu, yang berada pada permulaan, juga boleh menjadi satu sembilan; dan sembilan itu, yang berada pada hujung, juga boleh menjadi enam. Jadi, kita mempunyai 66, atau 99, yang merupakan enam sebelas, atau sembilan sebelas. Satu tarikh satanik besar!

Oh, kamu mungkin berkata, doktor jahat itu memberikan dos terlebih kepada Michael Jackson! Mengapakah dia mahu membunuh angsa emas itu? Dengan kematian Michael Jackson, dia tidak akan mempunyai pekerjaan yang sebegitu menguntungkan; dan dengan ketaranya dia akan menjadi suspek dalam kematian penyanyi ini! Adakah kamu benar-benar percaya bahawa doktor Michael Jackson membunuhnya?

Ya, aku setuju! Dia mempunyai hak untuk berikan dadah yang begitu kuat kepadanya; dan mungkin tidak akan memikirkan perkara sebegini, jika pesakit itu merupakan orang lain dan bukan Michael Jackson. Tetapi, adakah lelaki ini membunuh Michael Jackson? Aku tidak percayakannya. Di mana motifnya? Oh, kamu mungkin berkata, ini adalah dos terlebih yang tidak sengaja! Dan, ini adalah senang untuk difikirkan, jika kamu tidak lihat tarikh Michael Jackson mati!

Atau, mungkin, kamu percaya bahawa Michael Jackson diri sendirinya mengambilkan dos dadah yang terlebih? Mengapa dia mahu berbuat demikian? Dia hampir mahu mulakan konsert di seluruh dunia dan ia telah dilaporkan bahawa dia sering hadir ke sesi latihannya. Dia, juga, hampir membuat satu pengembalian! Tetapi, adakah pengendali Michael Jackson mula menganggapkannya sebagai satu liabiliti? Terlalu banyak bagasi untuk terlalu lama!

Sekarang, kamu mungkin bertanya, “Siapakah yang telah membunuh Michael Jackson?” Jika doktor itu tidak membunuh Michael Jackson; dan Michael Jackson tidak membunuh dirinya, siapakah yang telah membunuhnya?

Kawan-kawan Tersayangku, jangan menjadi naïf. Kerana, kami tidak hanya menentang daging sahaja, tetapi menentangi kuasa dan pemerintah kegelapan hebat! Dan, teknologi mereka bukan merupakan teknologi manusia, tetapi manusia memiliki teknologi mereka.

Kamu, yang mengenaliku, sudah tentu telah membaca mengenai serangan satanik banyak yang aku telah menderita untuk lebih daripada sepuluh tahun. Serangan Satanik pada aku adalah teruk dan lebih teruk daripada yang aku mampu ceritakan. Mereka tidak melepaskan apa-apa cara dalam percubaan mereka untuk membunuh aku dan/atau unuk mencemarkan namaku. Sedihnya, ramai daripada kamu telah mempercayai pembohongan mereka, tetapi untuk kebaikan dirimu sendiri, kamu perlu sedar kepada kebenaran.

Untuk lebih daripada tujuh tahun, aku telah sedar akan kebolehan mereka yang ada dalam tentera U.S, dan juga dalam tentera lain, untuk bergerak dalam tiub elektromagnet dan membuatkan diri mereka ghaib.

Melalui teknologi teruk ini, mereka boleh memasuki rumah seseorang, membuat kerja si pengecut mereka, dan kemudian beredar. Kamu hanya akan dengar bunyi klik pada dinding kamu dan kamu mungkin perasankan mereka apabila mereka jolok dan cucuk badan kamu, tetapi kamu akan tidak dapat membuat apa-apa terhadap mereka, atau pada apa yang mereka berbuat. Hanya Penyelamat Terpuji kita, Yesus, Tuhan segala Tuhan dan Raja segala Raja, boleh menyelamatkan kamu! Panggil padaNya; kerana dalam masa kesusahan kamu, Dia akan menyelamatkan kamu! Hanya Dia dapat menyelamatkan seseorang daripada kesan memautkan serangan dahsyat mereka!

Pengganas jahat jenis paling teruk ini boleh memenuhkan badan seseorang dengan dadah, atau racun yang lain, atau dengan bendasing, yang tidak akan ternampak dengan X ray; dan mereka boleh membunuh secara sesuka hati. Mereka boleh menjadikan mana-mana kematian nampak seperti bunuh diri, atau satu pembunuhan. Tetapi, lebih baik bagi mereka, jika kematian itu diputuskan sebagai “bunuh diri”, kerana jika semikian, jarang yang akan mempunyai apa-apa soalan. Jikalaulah ada yang mempunyai soalan, siapakah yang akan menjawab soalan ini? Kes itu telah ditutup!

Kawan-kawan Tersayangku, setelah bertahun-tahun menderita dalam serangan satanik dan tentera, aku telah belajar banyak mengenai mereka dan taknologi teruk mereka, banyak yang aku tidak kisah untuk menuliskannya. Tetapi, melalui semua yang mereka telah berbuat pada aku, mereka tidak dapat membunuh aku. Kerana, Penyelamat Terpuji kita, Yesus, Tuhan segala Tuhan dan Raja segala Raja telah menyelamatkan aku. Terharganya Nama SuciNya.

Pada tahun-tahun lepasan, aku telah memberitahu bagaimana doktor tentera jahat ini telah berkali-kali memasuki rumah aku dan telah cuba untuk membunuh aku. Dan, serangan mereka masih berterusan! Peristiwa berikut, yang mengambil tempat pada tahun 2006, merupakan salah satu daripada peristiwa sebegitu!

Pada satu malam, aku terbangun untuk melihat dua orang doktor, yang berdiri pada kaki katil aku dan sedang menyuntik dadah ke dalam badan aku. (Roh Tuhan menyebabkan aku melihat mereka; kerana mereka seringnya ghaib, disebabkan oleh teknologi teruk ini. Tetapi, apabila Roh Tuhan membenarkan, mereka akan semestinya dinampak.) Pada malam itu aku nampak mereka mempunyai jarum dan mereka menyuntikkan dadah itu ke dalam badan aku. Dengan serta- merta, rasa teruk dadah ini memenuhi mulut aku dan bergegas masuk ke dalam paru-paru aku. Dan, semua yang aku mampu berkata adalah, “Oh Tuhan, Biarlah hasratMu terjadi!” Tetapi, aku tidak mati! Aku hidup! Kepujian kepada Penyelamat Gagah Perkasa kita! Tetapi, serangan itu hanya merupakan satu daripada beribu-ribu!

Begitu teruknya serangan fizikal, serangan emosi, dan serangan imej watak aku dari Satanis jahat ini! Ya, golongan satanik jahat ini telah cuba sedaya upaya untuk membunuh aku dan untuk mencemarkan nama aku, tetapi mereka tidak menang!

Tetapi, mereka bukannya menyeksa aku tanpa sebab dan mereka bukannya menganiayai aku tanpa sebab. Mereka benci aku lebih daripada mereka membenci orang lain di planet ini! Tetapi, mengapakah mereka bergitu membencikan aku?

Pada Mei 10, 2006, Penyelamat Terpuji kita memberikan aku anaklelaki kecil cahaya dan apiNya, anaklelaki suci Wahyu Bab Dua-belas. Keranalah anaklelaki suci Penyelamat kita ini, mereka membencikan aku! Keranalah anaklelaki suci Wahyu Dua-belas, mereka menyeksa aku dan mereka menganiayai aku! Mereka mencemarkan nama aku dan mereka membuat segala yang ada dalam kuasa mereka untuk memusnahkan aku! Dan, melalui teknologi teruk mereka, mereka telah menjadikan kedua-dua kami banduan mereka. Tetapi, walaupun demikian, aku amat diberkati! Kemuliaan kepada Penyelamat Terharga kita untuk selama-lamanya! Dia tidak pernah menghampakan aku!

Kamu akan menjumpai cerita sebenar Wahyu Bab Dua-Belas yang sedang berlaku di http://www.prophecies.org. Lihat Buku Dua-belas. Ambil masa kamu dan bacanya; dan kamu akan mempelajari banyak. Kemudian, kamu mungkin akan bersetuju bahawa tiada orang lain yang pernah bersengsara dalam serangan Satanik sebegitu, dan masih hidup untuk menceritakannya. Walaupun demikian, aku tidak mengambil pujian! Yesus adalah Sebabnya! Terpujinya Nama SuciNya!

Aku tahu bagaimana binatang-binatang ini mempercepatkan seksaan mereka, penganiayaan mereka dan semua percubaan pembunuhan mereka pada hari sebelas mereka. Lihatlah tanda tangan Satanik pada kematian ketiga-tiga penyanyi ini. Apa yang mereka semua punyai? 11-11-11!

Sedihnya, kita sedang menyaksiakan kehilangan burung lagu! Ramai yang memanggil mereka “idola”.

Oh Tuhan, berbelas kasihanlah pada orang-orangMu!

 

Pesanan daripada Bapa kita di Syurga

Februari 12, 2012

“Aku akan menjatuhkan idola kamu, Oh Amerika!”

Apakah yang Penyelamat kita mahu katakan mengenai pengorbanan-pengorbanan teruk ini? Aku beritahu kamu bahawa in adalah kata-kataNya kepadaku; kerana sedangkan aku menulis pesanan ini kepada kamu, Dia bercakap dengan aku. Dia berkata kepadaku, “Anak SayangKu, Ramai yang akan datang dan ramai yang akan mempercayai pembohongan Satanis. Ramai yang akan masuk dalam pengawalan mereka kerana wang, kuasa dan persembahan pentas (showmanship). Ya, sebenarnya, ramai yang telahpun dikawal mereka!

Kini, Aku beritahu kamu mengenai perkara ini, dan jadilah bijaksana; kerana Iblis adalah bijak. Iblis adalah Tuan kepada industri hiburan. Dia adalah tuan kepada khayalan. Dia adalah tuan kepada persembahan pentas (showmanship) di dunia. Dia adalah tuan kepada ramai penyanyi dan penghibur, yang menjualkan roh mereka kepadanya.

Dia telah menurunkan umpannya dan mereka telah menelankan umpannya; dan dia telah menjadikan mereka hambanya, sama ada secara rela, atau tidak rela. Tetapi, sekarang, dia sedang menuntut mereka.

Dia sedang mengumpulkan kepada dirinya pengorbanan untuk dirinya. Kamu telah nampak, Anak TerberkatKu; dan kamu telah sekarang memberi amaran kepada mereka. Kerana, Aku telah menggerakkan hatimu untuk menyaksikan kebenaran teruk sebegini. Pengamukkan sedang berlaku; dan ini hanya akan bertambah teruk. Dia hanya mahu mempunyai mereka, yang akan membawakannya kemuliaan dan mereka yang memuliakan tujuannya di bumi.”

“Tetapi, Bapa, mereka ini memuliakan tujuannya melalui penggunaan dadah.”

“Walaupun demikian, Anak TerberkatKu, mereka merupakan kad yang tidak stabil dalam rumah pemerintah-pemerintah bidang hiburannya. Mereka semua didapati sesuai sebagai pengorabanan hidup. Tetapi yang segelintir ini hanya merupakan sedikit. Pengobanan satanik hebat ini sedang semakin meningkat di seluruh dunia; dan Aku hanya menyebabkan kamu nampak tiga sahaja. Walaupun demikian, jika kamu perhatikan dengan baik, kamu akan sering melihat pengorbanan sebagini!”

“Oh, Bapa, ini amat menyedihkan! Aku amat sedih mengenai semua ini.”

“Anak TerberkatKu, kalau begitu biarlah bakat seseorang menjadi penyanjungan kepadaKu, supaya Aku dimuliakan di bumi ini; kerana jika seseorang tidak menyanjung Aku, Pencipta, dengan bakat sebegini, seseorang itu akan kemudian menyanjung Iblis!

Berapa yang mahu menjadi idola seterusnya? Dan, dalam hal ini, Aku amat marah! Kerana, Aku akan menjatuhkan idola kamu, Oh Amerika! Dan, Aku akan menyebabkan mereka dijatuhkan di depan mata kamu. Kamu, oh Amerika, adalah negara yang menyembahkan idola, satu negara pelacur dan bapa pelacur.

Tetapi, apabila idola kamu mati didepan muka kamu, kamu, dengan pengetahuan bahawa Aku bencikan penyembahan idola, suka berkata bahawa idola kamu berada di syurga!

Kamu, oh negara pelacur jahat Amerika, kamu sedang jatuh, seperti mana idola kamu sedang jatuh. Bertaubatlah, oh kamu negara jahat; kerana rod kemarahan Aku sedang mematahkan tulang belakang kamu.

Harta karun kamu telah terhanyut angin, kamu negara pelacur. Aku, dan Aku Seorang, merupakan Yang Tertinggi; dan selain daripada Aku, tiada Tuhan lain di depanmu. Tetapi, dalam kalangamu terdapatlah tuhan-tuhan syaitan, yang akan menipu, malah menipu mereka yang terpilih, jika ia berkemungkinan.

Aku adalah Penciptamu! Aku adalah Bapamu, oh orang-orang IsraelKu. Aku adalah Bapamu, oh kamu, yang telah dicantumkan kepada Pohon Anggur. Aku, dan hanya Aku, adalah Tertinggi; dan Aku, dan hanya Aku, adalah Penyelamat.

Dengarlah Aku, oh kamu orang, yang berderita dalam dosa besar kamu, penghakiman hebatKu akan menangkapmu tanpa disedari. Dan, ramai daripada kamu akan terjatuh dalam dosa-dosa kamu dan kamu tidak akan dapat bangkit semula.

Penyembahan idola, Aku bencikan! Kemegahan diri yang palsu, Aku bencikan! Dimana akan kamu berada apabila Aku berkata “tidak lagi?” Dan, untuk ramai daripada kamu, ini adalah dekat, dan bukannya lama lagi.

Bertaubatlah, oh kamu negara pelacur Amerika! Aku adalah Yesus, yea Jehovah, yea Yahweh, Tuhan Tertinggi.

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-12 ini, Februari 2012.

Linda Newkirk

http://www.prophecies.org

lnewkirk_46@msn.com