NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 93-Bahagian I

 

Lebih Banyak Lagi Misteri Diselesaikan!

 

Salam kepada kamu, Kawan Terkasihku, dalam nama Penyelamat Terpuji kami yang suci dan terharga, Yesus, Tuhan di atas segala Tuhan dan Raja di atas segala Raja! Terpujinya Nama SuciNya!

 

Seperti yang diketahui sebilangan kamu, banyak acara penting berkenaan kerja-kerja Wahyu Dua Belas telah berlaku dalam masa tujuh minggu yang lepas, tetapi aku belum lagi tuliskannya secara terbuka mengenai acara-acara ini. Dalam masa tujuh minggu yang lepas ini, agak-agak, aku juga telah berehat dalam Tuhan kita; kerana penyengsaraan telah menjadi sangat hebat, tetapi mukjizat-mukjizat turut menjadi lebih lagi hebat! Aku akan tulis mengenai acara-acara hebat ini kemudian, tetapi buat masa ini, aku tulis seperti yang diarahkan Penyelamat kita buat masa ini.

 

Penyelamat kita telah berikan kami beberapa maklumat yang sangat penting! Terus bacalah!

 

Penglihatan dari Penyelamat kita

 

September 01, 2012

 

Pagi ini, pada hari September 01, 2012, aku diangkat dalam satu penglihatan, yang diberi kepadaku dari Penyelamat Terberkat kita, Yesus, Tuhan di atas segala Tuhan dan Raja di atas segala Raja. Yang berikutan di bawah adalah penglihatan itu:

 

Penglihatan mengenai Kejatuhan Gergasi Google!

 

Aku nampak di depanku ada seorang gergasi yang sangat besar; dan pada bajunya merupakan perkataan, “Google”. Gergasi besar ini memakai satu harness pada bahunya dan harness in disambung kepada wayar elektrik yang melitupi kepalanya. Yang menariknya, adalah bahawa gergasi ini berjalan dengan satu kaki sahaja, kaki kanannya. Kaki kanannya berdiri dengan kukuh pada tebing batu, tebing itu mengeliling sisi sebuah gunung batu. Kaki kirinya, yang berayun di luar tebing, langsung tidak berguna baginya.

 

Aku memandang pada setiap kaki itu untuk sebarang simbol yang menunjukkan siapa, atau apa, yang ia mewakili. Dan, aku ternampak pada kaki kanannya ada huruf “NSA,” yang merupakan singkatan untuk National Security Agency (Agensi Keselamatan Negara); dan pada kaki kirinya merupakan nama ini: “Larry Paige”. Larry Paige merupakan CEO Google, dan yang saya ketahui adalah, dia juga merupakan pengasas Google, injin cari internet gergasi itu.

 

Gergasi ini memanjat ke depan lagi; dia berdekatan dengan puncak gunung ini, dan dalam masa yang singkat, dia berada di puncak gunung batu ini sudah.

 

Tetapi, sebaik sahaja dia sampai puncak, dia dengan cepatnya mula turun! Tanah di bawah gergasi itu mula bercerai runtuh dan penurunan gergasi itu laju sekali! Ini kerana, tanah di bawah kakinya bercerai runtuh dengan begitu cepat sehingga ia menjadi seperti pasir.

 

Aku memandang sekali lagi pada gergasi itu dan aku amat terkejut nampak wajah barunya; kerana gergasi besar itu bukan lagi seorang gergasi besar, tetapi seorang yang amat kurus, malah, kurus seperti kepingan logam. Dan, apabila dia berpusing ke tepi, aku boleh nampak bahawa dia sekurus satu jalur kertas, tetapi dia masih lagi bersambung kepada wayar-wayar melalui harness bahu.

 

Tetapi, aku nampak pada masa itu bahawa perjalanan gergasi Google itu mula berubah dan dia tidak lagi berjalan di atas gunung, tetapi dia berjalan di atas sejenis landasan, seperti landasan keretapi. Dan, pergerakannya dikawal oleh beberapa butang. Melalui butang-butang itu, hala tujunya boleh berubah dari satu landasan ke landasan yang lain; dan ada masanya dengan tiba-tiba, dia akan dihentikan.

 

Perjalanan gergasi Google berakhir pada satu dinding yang sangat tebal dan sedangkan aku perhatikan perjalanannya, aku amat terkejut untuk lihatnya bergerak ke dalam dinding yang padat itu dan sejurusnya, lenyap. Pada dinding padat itu merupakan perkataan, “Komunisme Sedunia.”

 

Aku kemudian terdengar ada orang yang berkata, “Apa terjadi kepada Google?”

 

Dan, orang lain akan menjawab, “Google memijak orang Tuhan yang diurapi! Tengoklah apa yang Tuhan Tertinggi lakukan kepada Google!

 

Kata- kata dari Penyelamat kita mengenai Google

 

September 01, 2012

 

Dan, memang beginilah, Anak BerkatKu, bahawa Google/ NSA memburukkan nama hambaKu, Linda Newkirk. Mereka menghinakan nama hambaKu, Linda Newkirk dengan menjadikan, dan mengekalkan, pembohongan hamba sudi mereka, Sharon Sobczak, juga dikenali sebagai “Sheri Elijah,” dan “Elisabeth Nikomia,” dan Sherry Shriner, Stew Webb, Pamela Schuffert dan beberapa orang hamba pembohong mereka yang lain, pada tempat paling atas injin cari Google dan injin cari yang lain. Dan, sedangkan masa berlalu, mereka telah memupuk lebih ramai lagi untuk menyebarkan benci dan pembohongan yang teruk, dan mereka telah menjadikan hambaKu, Linda Newkirk, sebagai mangsa mereka, di seluruh dunia. Juga, di seluruh dunia, mereka telah menyebabkan ramai orang untuk percaya tuduhan liar, benci, dan pembohongan teruk hamba sudi mereka. Dan disebabkan pembohongan dan tuduhan palsu menghujat mereka, mereka telah menghalaukan ramai orang dari kerja kerajaanKu di Wahyu Dua Belas.

 

Oleh sebab itu, aku beritahu kamu satu perkara yang baru. Dalam satu hari, ramai akan datang dan mereka akan berkata, “Apa terjadi kepada NSA?” Dan, mereka akan datang tengok dan mereka akan ternampak satu lubang yang sangat besar dan mereka akan berkata, “Oh, NSA, mereka telah masuk ke sana! Apa terjadi kepada NSA?”

 

Dan, orang lain akan berkata, “Inilah apa yang terjadi kepada NSA: Tuhan Maha Kuasa, Pencipta Syurga dan Bumi, marah dengan NSA; kerana mereka bersubahat dengan gergasi jahat mereka, Google, untuk memusnahkan nama baik hambanya, Linda Newkirk. Dalam tahun-tahun mereka menyebarkan pembohongan, benci dan niat jahat mereka terhadap hambaNya, Linda Newkirk, mereka telah memusingkan ramai dari kebenaran KerajaanNya. Dan, Tuhan Maha Kuasa, ya, Yesus, Tuhan Tertinggi, sangat marah dengan NSA, dan Dia sangat marah dengan Google dan Dia memusnahkan mereka berdua!

 

Dan, kemuduan Dia memfokuskan matanya kepada hamba-hamba Google, NSA dan CIA, orang-orang yang mereka gunakan untuk membohong dan menyebarkan benci terhadap hambaNya, Linda Newkirk, dan satu demi satu Dia potong mereka seperti potong dahan, sehinggalah tiada satu antara mereka yang tertinggal. Ini apa yang Jehovah, Yahweh, Tuhan Tertinggi, Tuhan Maha Kuasa, lakukan kepada musuh Linda Newkirk dan kepada mereka, yang cuba untuk memusnahkan kerajaanNya yang berada dalam peringkat bayi, malah sebelum ia dapat dilahirkan.” Inilah kata-kata yang mereka akan perkatakan.

 

Kerana, Linda Newkirk merupakan ibu bumi kepada anak suci Aku, anaklelaki Wahyu Dua Belas. Celaka, celaka, celakalah mereka yang melakukan kejahatan hebat ini terhadap hamba Aku, Linda Newkirk, dan mereka enggan bertaubat, sebaliknya mengeraskan hati mereka dan leher mereka.

 

Aku Yesus, Penyelamat, Aku Yahweh, Jehovah, Tuhan Tertinggi! Dengarlah Aku hari ini; kerana kataKu kini teritulis di atas batu mengenai perkara ini, pelan Aku, dan Aku semestinya akan melakukannya!

 

Seperti yang disaksi, direncanakan dan direkodkan pada 1hb September, 2012,

 

Linda Newkirk

 

Penglihatan Kedua dari Penyelamat kita

 

Bayi berkepala tiga!

 

Diberi pada, atau sekitar, 30 Ogos, 2012

 

Aku sedang berdoa dengan seorang kawan pada waktu malam apabila Penyelamat kita berikan aku penglihatan yang sangat luar biasa ini. Dalam penglihatan ini, aku nampak Presiden Obama dan dia sedang menunggang seekor kuda putih. Aku dengan samar dapat lihat kuda itu seekor kuda putih; ini kerana dia sedang menunggang pada waktu malam dan ada pelbagai bayang-bayang pada kuda itu. Tetapi, walaupun demikian, aku tahu bahawa dia sedang menunggang seekor kuda putih. Dan, aku nampak bahawa ada seorang lain yang menemani dia, dan pada mulanya aku ingat bahawa, semestinya dia sedang membawa seorang kanak bersama dia. Kerana, dia sedang bercakap dengan kanak kecil itu dan aku terdengar dia berkata, “Kita mungkin akan menghadapi masalah merentas ke sebelah.”

 

Dan, aku terus lihat dan nampak dia nak merentasi satu sungai; dan dalam sungai itu ada beberapa batu yang boleh dinampak, tetapi aku tidak nampak halangan lain di sungai itu, kerana waktu itu waktu malam. Tetapi, sedangkan dia mula memasuki sungai itu, aku boleh nampak bahawa kaki belakang kuda mula disedut ke bawah oleh pasir lumpur. Dan , beginilah perjalanan Obama sedangkan dia merentas sungai itu sehingga pada akhirnya, dia berjaya merentas ke sebelah sungai itu.

 

Dan, sebaik sahaja dia merentas ke sebelah sungai itu, aku dengan jelasnya boleh nampak siapa yang menunggang bersama dia. Dia sedang mendukung satu bayi berkepala tiga! Bukan sahaja ia bayi berkepala tiga, tetapi setiap bayi cuma ada satu mata.

 

Sedangkan aku lihat bayi berkepala tiga ini, aku tahu bahawa tiga kepala ini mewakili tiga cabang kerajaan ini. Aku boleh nampak perkataan, “penghakiman,” dan “perundangan,’ tetapi perkataan ketiga nampaknya lenyap dari penglihatan aku, tetapi dengan tiba-tiba, aku faham. Tiga kepala bayi itu merupakan cabang “perundangan, penghakiman, dan eksekutif” kerajaan ini. Dan, setiap kepala dikawal oleh mata nampak-semua Iblis; dan ketiga-tiga cabang berada di bawah kawalan presiden ini. Kerana, semua mereka dimiliki dia. Mereka bersatu dengan dengan dia, dan mereka semua menunggang bersama Presiden Obama.

 

Aku terus lihat dan nampak Presiden Obama sedang berdiri di sebelah sungai gelap itu. Dia sedang memandang ke atas, ke arah puncak bukit. Kerana, Rumah Putih (White House) berada di situ; dan dia sedang terfikir-fikir bagaimanan dia dapat naik kembali ke puncak bukit itu. Aku ternampak bahawa di situ ada satu batu besar yang tertonjol, dan dia sedang berdiri di bawah batu besar ini. Dan, aku, juga, terfikir-fikir bagaimanakah dia akan mendaki tempat yang begitu cerun. Kerana, ada satu cerun yang sangat curam dalam perjalanan ke puncak bukit itu, dan dia berada jauh di bawah bukit.

 

Tetapi, tiba-tiba mataku tertarik kepada satu pintu tersembunyi antara batu-batu; dan pintu ini disembunyi dengan bagus di belakang batu tertonjol yang besar itu. Dan, tiba-tiba pintu tersembunyi itu terbuka dan Presiden Obama memasuki bilik tersembunyi itu.

 

Sumpah Darah!

 

Dalam bilik tersembunyi itu, aku nampak Iblis; dan sedangkan Presiden Obama memasuki bilik itu dengan bayi berkepala tiga itu, Iblis berkata, “ Bagaimanakah aku boleh membantu kamu? Kamu telah jualkan roh kamu kepadaku!”

 

Kemudian, aku nampak Presiden Obama letakkan bayi berkepala tiga itu ke dalam tangan Iblis; dan Iblis berkata, “ aku akan perlukan darah ketiga-tiganya.” Kemudian aku nampak Iblis pukul tiga kepala itu dan dia keluarkan darah dari setiap kepala. Kemudian, aku nampak Iblis bawa bayi berkepala tiga itu ke satu bilik bersebelahan dan Presiden Obama ikutnya ke bilik itu, kemudian mereka semua lenyap.

 

Memahami Plot Besar ini!

 

Kawan Tersayangku, bahagian pertama penglihatan in jelas: Presiden Obama dan bayi berkepala tiga itu berjaya mengharungi beberapa waktu yang yang sangat sukar untuk sampai ke tempat ini! Mereka semua telah diperlahankan oleh pasir lumpur yang dibuat oleh diri mereka, tetapi melalui pembohongan, penyembunyian hakikat dan bantuan kewangan besar kerajaan, mereka telah berjaya menghabiskan satu lagi tempoh presiden. Mereka telah sampai ke seberang tempoh presidennya, tetapi segalanya tidak nampak bagus untuk mana-mana antara mereka.

 

Presiden Obama ada satu perjalanan yang jauh untuk kembali ke Rumah Putih. Dia amat tidak disuka dalam negara ini! Dia telah membawa negara ini mendalam ke lubang najis; dan dia tahu; dia ingin untuk memusnahkan negara ini secara menyeluruh. Matanya ada pada pemerintahan dunia dan kebajikan orang di dalam negara ini tidak penting baginya.

 

Tetapi, dalam mempertimbangkan matlamatnya, dia tahu bahawa penentangan terhadapnya sangat hebat, dan dia sangat risau bahawa mungkin dia tidak akan dapat kembali ke RumahPutih. Jadi, dia telah membuat satu perjanjian yang sangat teruk dengan Iblis. Dan, Iblis telah bersetuju untuk memberikan tempat presiden kepada dia sekali lagi, tetapi Iblis telah minta darah mereka! (Ya, kita tahu bahawa Penyelamat kita telah tulis Buku Wahyu dan Dia telah pilih Obama; kerana dia adalah antikristus. Tetapi, kita mesti ingat juga bahawa Iblis juga ada kerajaannya sendiri, dan pada masa ini, Tuhan kita juga telah berikannya banyak kuasa!)

 

Jika ada di antara kamu yang bersangsi terhadap aturan dunia baru ini dan betapa mendalamnya ia terbenam dalam negara ini, mereka perlu lihat dengan prihatin pada penglihatan bayi berkepala tiga itu. Kerana, dalam penglihatan ini, ketiga-tiga kepala bayi ini, perundangan, penghakiman, dan eksekutif, adalah bersatu! Mereka adalah bersatu dan mereka semua mempunyai agenda Satanik, yang juga diwakili oleh mata nampak-semua di setiap kepala bayi itu.

 

Tetapi, Iblis tiada ketaatan kepada siapa-siapa pun! Dia pergunakan mereka dan kemudian buangkan mereka mengikut suka dia! Jadi, kini selepas Iblis telah pergunakan mereka, sekarang dia tidak sabar-sabar membunuh mereka!

 

Badan memerintah jahat ini telah menjualkan kita dan sekarang mereka pula dijual! Tanpa pengetahuan dua cabang dalam kerajaan ini, dan tanpa pengetahuan orang lain dalam cabang eksekutif ini, Presiden Obama telah menjanjikan Iblis darah mereka. Ini bermakna bahawa Iblis akan meminta darah mereka yang berada di Senat, mereka yang berada di Dewan, dan mereka yang berada di Mahkamah Agung, dan dia akan meminta darah Obama.

 

Akan ada satu pengganasan penuh darah di Washington DC! Presiden ini akan terjatuh dalam pengganasan berdarah ini, tetapi dia semestinya akan kembali hidup, seperti yang diperkatakan oleh Alkitab. Dia akan mengalami kecederaan kepala yang memautkan, tetapi dia akan dengan ajaibnya hidup. Celakalah kepada semua kita apabila dia bangkit semula; kerana dia tidak akan bersendirian di dalam badan itu!

 

Penglihatan dari Penyelamat kita

 

Diberi pada, atau sekitar 24 Ogos, 2012

 

“Kasut Rockefeller”

 

Kira-kira seminggu lalu, Penyelamat Tersayang kita, Yesus, Tuhan segala Tuhan, dan Raja segala Raja, telah berikan aku satu penglihatan mengenai Barrack Obma. Dia sedang duduk di mejanya dan Roh Tuhan tunjukkan kepadaku kasut kanannya. Kasut kanannya ada satu pintu dan, ada banyak akitiviti yang berlaku dalam kasut kanannya. Ramai orang yang keluar masuk pintu itu, pintu yang berada pada kasut kanan Presiden Obama itu.

 

Pada waktu yang lepas, Penyelamat kita telah berikan aku banyak penglihatan mengenai kasut Presiden Obama. Banyak antara penglihatan itu aku tidak tuliskan, tetapi ada sebilangan orang yang tahu mengenai penglihatan “kaki” Presiden Obama. Dalam penglihatan-penglihatan itu, kaki kiri Obama memang selalunya kaki Rothschild and kaki kanan memang selalunya kaki Rockefeller. Kedua kumpulan ini telah berjuang untuk mengawal dan menguasai tempat presiden melalui presiden ini. Jadi, dari penglihatan yang paling baru-baru ini, aku faham bahawa ada banyak aktivi dalam kumpulan Rockefeller mengenai presiden ini.

 

Roh Tuhan kemudiannya memimpin aku ke pintu itu, yang menuju ke dalam kaki kanan, atau ke kaki Rockefeller Presiden Obama, dan aku kemudiannya dipimpin ke bawah satu lorong dan kemudian memasuki pejabat Hillary Clinton.

 

Aku terkejut untuk nampak Hillary Clinton mempunyai gigi seekor kuda, dan dia sedang memakan banyak benda dengan laju. Pipinya mengembang dan gigi kuda itu sedang sibuk mengisar banyak benda.

 

Sedangkan dia duduk di situ, aku nampak Presiden Obama dan di tangannya ada satu cemeti , atau seutas tali. Pada masa itu aku tidak dapat cakap dengan pasti, sama ada ia satu tali, atau cemeti, tetapi aku nampak dia humbankan objek seakan cemeti itu dan ia menjeratkan kaki kanan Hillary Clinton. Objek seakan cemeti ini diikat dengan ketat pada kaki kanannya dan dia kemudian mula menarik dengan kuat pada kaki Hillary. Kemudian, dengan tarikan yang kuat dan tiba-tiba, Hillary ditarik keluar dari kerusinya, ditarik ke bawah mejanya dan dihumban dengan cepat, keluar ke tengah orang ramai.

 

Pada mulanya, aku bingung mengenai penglihatan ini, tetapi kemudian aku faham bahawa akan ada satu tarikan hebat terhadapnya untuk menghumbankannya ke persaingan pemilihan presiden sebagai naib presiden. Dan ada banyak yang dikatakan mengenai perkara bahawa dia akan menjadi naib presiden seterusnya, tetapi ia nampaknya dia belum menerima tawaran itu. Tetapi, gigi kuda itu nampaknya menunjukkan bahawa dia telah dipanggil dan dihantar keluar sekali lagi sebagai kuda lumba untuk kempen Obama. Dan, dari penglihatan ini, kita boleh nampak bahawa dia telah ‘mengunyah’ (memperimbangkan) tawaran ini dengan banyak dan dia telah mencernakan tawaran ini dengan banyak.

 

Jadi, kita telah tunggu untuk sewaktu masa dan segalanya sunyi sahaja, tetapi pagi ini, pada 1hb September, tahun 2012, Penyelamat kita telah berikan aku satu lagi penglihatan mengenai Hillary Clinton sedangkan aku baru bangun dari tidur dan sebelum aku keluar dari katil aku.

 

Penglihatan Kedua mengenai Hillary Clinton

 

“Memilih”

 

Aku nampak Hillary Clinton dan di tangannya ada banyak kad. Dia letakkan kad-kad di atas meja dan dengan prihatin dia tengok setiap satunya. Tetapi, sebaik sahaja semua kad dipaparkan, dengan tiba-tiba termunculnya satu garisan memisah di bawah kad-kad itu.

 

Hillary tengok garisan memisah itu dan kemudian dia tengok tiga kad yang tertinggal di tangannya. Dia letakkan tiga kad itu di depannya, di pinggir atas meja, dan kad pertama tertulis, “pilih.” Dan kad kedua tertulis, “Jangan pilih,” dan kad ketiga tertulis, “pilih.”

 

Kad kedua, ataupun kad “Jangan pilih” itu, sangat menariknya dan dia berulang-ulang kembali ke kad itu. Dia tengok semua kad-kad itu berulang-ulang dan kemudian dia angkat kad pertama itu, yang tertulis “pilih.”

 

Kad kedua terus menarik Hillary dengan banyak tetapi dia pegang dengan kukuh dalam tangannya, kad “pilih”.

 

Tiba-tiba, kad “jangan pilih” itu mula hancur. Dan, ia mula lenyap dari matanya, sedikit di sini dan sedikit di sana, sehinggalah cuma satu serpihan kad asalnya tertinggal. Hillary kemudian capaikan tangannya kepada kad terakhir, yang tertulis, “pilih.”

 

Jadi, aku tanya Penyelamat kita, “Tuhan, kenapakah Hillary ingin sangat untuk menolak tempat naib Presiden ini?” Dan, Tuhan tunjukkan kepadaku bahawa Presiden Obama telah berada di posisi berkuasa atas Hillary dan Hillary terpaksa merendahkan dirinya untuk menghadapnya sambil merayu dan meminta.

 

Walaubagaimanapun, dengan dua kad itu di tangannya, aku nampak bahawa Hillary tidak berada dalam posisi yang teruk, tetapi ia posisi yang sangat bagus dan ia satu posisi yang membolehkannya untuk tawar-menawar banyak perkara, dan dari apa yang Penyelamat telah tunjukkan kepadaku, aku tahu bahawa dia sukakan posisi itu.

 

Penglihatan Ketiga mengenai Hillary Clinton

 

September 05, 2012

 

Hari ini, pada hari ke-5 bulan September, sedangkan aku berdoa, aku ada satu lagi penglihatan mengenai hillary Clinton. Dia sedang duduk di atas satu kerusi dan dia masih tengok semua kadnya. Garisan sudah dilukiskan dan dengan tiba-tibanya dia bangun. Tetapi, peliknya, sedangkan dia bangun, aku nampak bahawa belakangnya telah layu, seperti muka wanita berusia seratus. Aku terfikir-fikir mengenai penglihatan ini dan kemudiannya aku sedar bahawa dia telah tunggu begitu lama sehingga sokongannya mula kering.

 

Menariknya, hari ini aku dapat tahu bahawa Hillary telah dinafikan pertemuan dengan ketua negara Cina. Adakah ini berkaitan dengan sokongannya, belakangnya, yang mula kering?

 

Penglihatan mengenai Barack Obama

 

September 05, 2012

 

Pagi ini, aku juga terima satu penglihatan mengenai Barrack Obama; dan dalam penglihatan itu, aku nampak bahawa dia sedang merentasi satu sungai kecil dalam satu kanu. Aku nampak dia ambil pendayung, tetapi pendayung-pendayung itu bukan pendayung biasa. Mereka merupakan pendayung yang sangat besar dan dia tidak gunakannya untuk mendayung di sisi kanu. Pendayung yang sangat besar ini turun ke bawah botnya, dan pendayung-pendayung ini dengan cepatnya memacunya ke seberang.

 

Aku tengok pendayung-pendayung itu dan terfikir-fikir mengenainya dan kemudian aku nampak ada perkataan tertulis di atas pendayung itu. Dan, perkataan itu adalah “Rusia”, dan “Cina.”

 

Jadi, Kawan Tersayangku, dua negara ini, Rusia dan Cina, akan memacukannya ke seberang dalam persaingan pemilihan presiden ini.

 

Dalam penglihatan itu, sebaik sahaja Presiden Obama berada di seberang sungai itu, dia nampaknya seperti lukisan kartun wajah dirinya, dengan gigi yang sangat besar dan rambut berkusut; dan berdiri di tepinya merupakan Michelle Obama. Mereka berdua mengangkatkan tangan dalam kemenangan, tetapi aku amat terkejut untuk lihat muka Michelle ditutup dengan penuh dalam satu topeng putih tidak bermuka. Aku juga terkejut apabila aku lihat di belakang mereka dan nampak mereka berkaki patung kayu dan juga ada pembukaan di belakang baju mereka yang membolehkan seorang pemain patung memasukkan tangannya ke dalam mereka berdua dan menggerakkan bibir dan bercakap melalui mereka.

 

Ya, mereka telah jualkan roh mereka kepada Iblis, tetapi mereka juga telah jualkan kebebasan mereka, malah kebebasan untuk berkatakan kata-kata diri mereka, kepada orang Rusia dan orang Cina. Apa yang mereka akan lakukan untuk berpegang pada kuasa? Adakah kita hampir akan tengok tumpahan darah besar di Washington DC sedangkan kedua-dua negara ini, Rusia dan Cina, menceraikan kepimpinan negara ini dari paling atas sekali?

 

Skim Wang yang Teruk!

 

Dalam masa beberapa hari yang lalu, Mark, telefon aku dari Kanada, untuk memberitahu aku mengenai kejatuhan rumah saham terbesar di Amerika yang tidak dapat dielakkan. Dia risau mengenai acara serang palsu yang akan datang dan sama ada mereka akan mengaturkan penyerangan sebegini sebelum pemilihan presiden. Kita semua tahu bahawa Satanis jahat ini boleh lakukan apa-apa sahaja pada bila-bila masa, tetapi kita juga tahu bahawa negara ini berada di bawah penghakiman Tuhan Tertinggi. Walaubagaimanapun, kita juga tahu bahawa dia penuh dengan kasih dan belas kasihan dan Dia ingin menghulurkan kasih karunia kepada negara ini. Jadi, Dia terus merayu orang untuk bertaubat, jika tidak, mati.

 

Berkaitan dengan berita mengenai kejatuhan rumah saham terbesar Amerika yang tidak dapat dielakkan, Penyelamat kita sebelum ini telah tunjukkan kepadaku situasi teruk Wall Street. Kita-kira dua bulan yang lepas, Dia telah berikan aku satu penglihatan mengenai Lembu Jantan Wall Street dan Dia telah tunjukkan kepadaku bahawa lembu jantan itu terjerat di dalam dawai berduri dan lembu jantan itu tidak akan dapat membebaskan dirinya dari situasi itu. Dia juga tunjukkan kepadaku kaki kanan depan lembu jantan Wall Street itu yang cacat teruk, ini merupakan kejatuhan tersembunyi Pasaran Derivatif.

 

Penyelamat kita juga telah memberitahu aku pada masa itu, bahawa lembu jantan itu terjerat dengan teruk dan dia tidak akan dapat keluar dari situasi teruk ini.

 

Jadi, aku tidak terkejut untuk dengan bahawa rumah saham terbesar di Amerika sudah tiada duit dan kini hampir muflis sudah.

 

Nubuat yang Dinyanyikan

 

Diberikan kepadaku oleh Penyelamat kita pada 01 September 2012

 

Wall Street Menghadapi Masalah@

 

Kertas Berbukit-bukit!

 

Dalam perbualan ini dengan kawanku, Mark, mengenai kejatuhan rumah saham Amerika terbesar, Penyelamat kita mula menyanyikan satu nubuat melalui aku dan dalam nubuat itu, aku nampak sekumpulan orang dalam satu menara yang tinggi. Ada orang dari bawah memanggil kepada mereka yang di atas dan berkata, “Keluar mainlah,” tetapi seseorang di atas berkata, “Kami tidak boleh main. Kami berada dalam keadaan dakwat merah dan kami tidak dapat main.” Percakapan meraka berbalik-balik sedemikian dan orang yang berada di atas nampaknya berada dalam kesusahan yang besar. Mereka cuba memikirkan apa yang mesti mereka lakukan. Tetapi, tiba-tiba nampaknya ada seseorang, atau sesuatu, memukul mereka dan sebilangan besar antara mereka dikeluarkan. Tertinggal sahaja beberapa orang dan saiz menara mereka turut dikecilkan dengan banyak. Dan, aku terdengar mereka kata, “Kertas berbukit-bukit.” Ini merupakan penyelesaian mereka; dan aku nampak kertas berbukit-bukit mula muncul dan meninggi ke langit di situ juga, tempat di mana banyak orang berdiri sebelum ini.

 

Jadi, Kawan Tersayangku, ia nampaknya pentadbiran ini akan menghidupkan mesin cetak untuk menyelamatkan negara ini sekali lagi, sekurang-kurangnya untuk satu waktu yang pendek. Dan rumah saham besar ini akan dikurangkan saiznya dan mungkin akan diambil alih oleh Federal Reserve, atau Kerajaan U.S, atau orang lain. Tetapi, ia semestinya nampak bahawa Federal Reserve akan mencetakkan wang untuk menyelamat, dan pembayar cukai akan dibebankan dengan satu lagi hutang yang sangat besar!

 

Kawan Tersayangku, inilah berita yang Penyelamat kita inginkan aku untuk sampaikan kepada kamu hari ini. Aku harap kamu semua ambil berat kata-kata amaran ini dan juga waktu ini yang sangat teruk. Negara ini sedang runtuh di semua tempat; dan cuma Tuhan Gagah Perkasa kita sahaja yang boleh bantu kita!

 

Bertaubatlah, jika tidak, mati, merupakanlah amaran desak dan panggilan desak kepada semua orang di negara ini. Kerana, Tuhan Gagah Perkasa kita sangat marah dengan orang di Amerika! Dia bencikan kerosotan rohaniah mereka, keangkuhan dan sikap bergantung-pada-diri-sendiri orang di negara ini. Loceng petanda maut sedang berbunyi untuk Amerika!

 

Berlututlah dan bertaubat, supaya Tuhan mendengar tangisanmu dan campur tangan dalam hidupmu untuk menyelamatkan rohmu! Orang ramai tidak akan bertaubat, tetapi ramai yang akan mati dalam dosa mereka! Neraka akan dipenuhkan dengan mereka, yang suka kejahatan dan yang enggan bertaubat!

 

Tiada waktu yang sedesak waktu kini! Jangan ambilkan amran-amaran ini dengan ringan dan jangan tundakan ke esok kerja rohaniah yang kamu perlu buat hari ini. Helang bangkai sedang mengelilingi bangkai!

 

Yesus sayang kamu dan aku sayang kamu juga!

 

Kirimkan kasih dari hatiku kepada kamu semua,

 

Linda

 

http//www.prophecies.org

 

e-mail: lnewkirk_46@msn.com