NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 93-Bahagian II

 

“Pesanan Desak dari Penyelamat kita:

 

Amerika Diserang Hebat,

 

Amerika Sedang Jatuh!

 

Dengarlah Aku, kamu yang keras hati, tegang leher, di negara ini, Amerika! Aku Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi, Pencipta dunia dan syurga, ya malah Yesus, Penyelamat umat manusia.

 

Aku telah panggilkan kamu, oh orangKu! Aku telah panggilkan kamu untuk banyak tahun untuk bertaubat, atau mati; dan kamu telah tutupkan matamu dan kamu telah tutupkan telingamu! Kamu telah menindaskan diri kamu dengan dosamu; dan kamu telah jadikan dirimu lumpuh dengan penolakan amaran-amaranKu. Sekarang, oh, lihat dan perhatilah! Kerana, serigala telah masuk melalui pintu pagar terbuka kamu dan mereka bersedia menerkam.

 

Sedangkan kamu tidur, tentera asing telah masuk. Mereka telah dirikan kem bersenjata mereka dan mereka telah tanamkan kubu mereka. Sedangkan kamu tidur, mereka telah dirikan rancangan mereka untuk kematian besarmu, tetapi mereka tidak berbuat ini dengan sendiri, tetapi dengan persetujuan penuh mereka, yang berada di pangkat pemimpin di dalam kerajaanmu, secara khususnya presiden kamu dan ramai, yang bekerja di sisi dia, yang dinampak dan diketahui serta yang lain, yang tidak dinampak, atau tidak diketahui.

 

Waktu kamu sudah tiba, oh Amerika! Kamu akan dilucutkan sebagaimana seseorang akan melucutkan kulit kayu dari sebatang pokok. Pelan-pelan telah dirancang baik dan pelan sulit ini kini telah terbenam dengan mendalam dalam kerajaanmu.

 

Mereka datang mencari satu mangsa; dan mereka datang untuk merendahkan negara ini, untuk memotongkan kekayaan kamu dan untuk mengusirkan kebebasanmu. Tidak lama lagi, mereka akan menutupkan mod pergerakan kamu dan mereka akan letakkan kamu dalam keadaan takut yang berterusan sedangkan mereka berusaha untuk menguraikan negara ini dan untuk menangkap semua yang memberontak.

 

Plot-plot itu sangat tebal dan hembusan panas dari nafas mereka sedang menaik tinggi sedangkan mereka bertungkus lebih kuat untuk mencapai tarikh akhir mereka. Kerana, pemasaan mereka telah ditetapkan dan pelan mereka telah dirancang dengan baik! Oh, Amerika, Aku telah merayu dengan kamu melalui mulut nabi Aku, tetapi kamu enggan dengar dan kamu enggan bertaubat.

 

Sekarang, bau hanyir dosa kamu dan kejahatan kerja kamu tidak boleh ditoleransikan lagi dan penghakiman besar Aku sedang datang kepadamu melalui musuh kamu yang banyak.”

 

“Oh, Penyelamat Terberkat, beritahulah apa yang Engkau telah tunjukkan kepadaku dalam penglihatan yang baru-baru ini?”

 

“Anak TerberkatKu, Aku telah bawakan kamu ke dalam satu bilik bulat, yang ada satu lilitan jam-jam yang sangat megah di dalam bilik itu; dan masa, yang tertera pada semua jam itu, adalah 12:30.”

 

“Dan, Tuhanku, jam-jam besar ini sedang bertik dengan begitu kuat dan aku boleh rasakan satu keadaan mendesak dalam roh aku. Penyelamat Terharga dan Terpuji, apakah yang Engkau ingin tunjukkan aku melalui jam-jam yang sedang bertik ini?”

 

“Anak TerberkatKu, ini apa yang Aku ingin tunjukkan kepadamu. Adakah kamu nampak gula-gula tongkat pudina ini. Ia merah dan putih, dan warna merah diselang dengan warna putih, tetapi sememangnya mereka ini dua warna yang berasingan.”

 

“Ya, TuhanKu, tetapi apakah kaitan ini dengan jam yang sedang bertik itu?”

 

“Anak TerberkatKu, ini berkaitan banyak dengan jam bertik itu.”

 

“Apa dia, Tuhanku?”

 

“Anak TerberkatKu, warna merah tidak bergaul dengan warna putih, tetapi apabila seseorang memakan gula-gula tongkat ini, warna merah dan warna putih bergaul. Bukankan ia begini?”

 

“Ya, Tuhanku, tetapi aku masih lagi tidak faham.”

 

“AnakKu, segala yang kamu menghargai dalam negara ini, itu yang tulen dan benar dan betul, itu diwakili oleh warna putih di dalam gula-gula tongkat ini, yang tidak lama lagi akan bergaul dengan warna merah, yang mewakili komunisme. Dan, semua yang tulen dan betul dan benar akan melebur ke dalam sistem komunis merah; dan tiada, yang tulen, betul dan benar akan tertinggal, kecuali bagi mereka, yang jadikan diri mereka tulen di depanKu dan yang telah keluar dari sistem ini. Kerana, Aku akan mengasingkan mereka kepada diriKu dan Aku akan kekalkan mereka, seramai yang Aku nampak patut untuk dikekalkan. Usaha hebat mereka, Anak TerberkatKu, adalah untuk menggabungkan orang-orang di dalam dunia ini kepada satu kumpulan dan untuk menjadikan mereka sama: semua orang sama.

 

Inilah di mana yang kamu ada sekarang di Amerika; dan cuma Aku sahaja yang dapat selamatkan sesiapa pun antara kamu. Amerika telah sampai ke penghujung jalannya; dan sekarang kamu akan menggaulkan dirimu dengan orang lain dan jadi seperti mereka, kerana kamu telah bencikan pembetulanKu. Kamu tidak mengasihi Satu, yang telah berikan kamu kebebasan kamu dan sekarang kamu akan kehilangan kebebasanmu. Amerika, kamu sedang memasuki pemerintahan komunisme sedunia dan pemusnahan hebat akan menghentam negara ini dari satu hujung ke hujung yang lain.”

 

“TuhanKu, Engkau telah tunjukkan kepadaku jam-jam di dalam bilik ‘bulat’ itu, dan sedangkan akau memikir mengenainya, aku tertanya-tanya kenapakan bilik itu bulat. Kenapakan ia begitu, TuhanKu.”

 

“AnakKu, apa yang yang pergi dalam lintasan bulat akan kembali; dan Amerika, kamu telah merompak seluruh dunia dan sekarang dunia akan merompak kamu. Amerka, kamu telah menumpahkan banyak darah tak berdosa dan sekarang musuh akan datang dan mereka akan menumpahkan banyak darah tak berdosa di Amerika. Apa yang pergi dalam lintasan bulat akan kembali, dan Amerika sekaranglah masa kamu untuk menuai sebagaimana yang kamu tanam.”

 

“Kemudian, TuhanKu, dalam penglihatan itu, Engkau angkatkan aku di atas jam-jam bertik itu, Engkau tunjukkan aku bentuk rupa Washington DC; dan Engkau telah tunjukkan aku bahawa di situ ada beberapa orang, yang berkerja dalam kegelapan untuk mensetkan peralatan letupan. Aku nampak kumpulan orang, yang berkerja di dalam kegelapan untuk mensetkan peralatan ini dalam beberapa bangunan dan kemudian, TuhanKu, aku nampak satu peluru pandu melayang di atas Washington DC.

 

Tetapi, TuhanKu, sedangkan aku lihat, aku nampak peralatan letupan itu ditanamkan di bandar-bandar lain merentasi seluruh Amerika dan antara bandar-bandar yang aku nampak mereka menanamkan peralatan meletup ini adalah: Atlanta, Chicago, Los Angeles, Dallas dan Tampa, Florida. Tetapi, TuhanKu, aku tahu bahawa ini bukan semua bandar, cuma sebahagian daripada mereka. Tuhan Terpuji, sila beritahulah aku lebih lagi mengenai penglihatan ini.

 

“Anak Yang Dihargai Aku, Aku beritahu kamu sesuatu, Aku ada kunci itu didalam tanganKu; dan Aku akan tunjukkan kamu kunci ini. Beritahulah Aku apa yang kamu nampak.”

 

“Tuhanku, aku nampak satu ambang pintu dalam kunci itu dan sedangkan ambang pintu itu terbuka, aku nampak satu bilik kecil, yang berada di bawah pintu itu. Bilik ini kosong dan sedangkan aku memasuki bilik itu, aku tidak nampak apa-apa di dalam bilik itu, kecuali satu tingkap kecil. Tuhanku, aku pergi ke tingkap itu dan aku nampak Presiden negara ini, dan dia sedang duduk di mejanya, dan sedangkan dia duduk di situ, dia menghisap satu rokok panjang, atau mungkin ia satu cerut yang nipis, kerana aku nampak di atasnya ada perkataan, “Cuba Merah.” Aku perhati bahawa cerut atau rokok ini ada satu penapis dan aku juga nampak bahawa dia dengan cepat hisapkan rokok ini sehingga tiada apa yang tertinggal kecuali penapis rokok ini, Dia letakkan penapis ini di tepi bekas abu rokok dan dia bangun dan pergi ke Taman Ros dan mula bercakap dalam telefonnya. “Tidak, Barney! Semestinya, tidak Barney! Kita akan tarikkan soket pada benda itu! Dapatkan suis itu; kerana kita mesti tarikkan suis ini! Kita mesti tukarkan hala tuju pada orang kasar itu (boor), er pelacur (whore), maksud aku orang kasar!

 

Kemudian, aku nampak presiden itu sedangkan dia memasuki satu pintu hitam dan kemudian dia lenyap. Ia sangat gelap dalam bilik itu, tetapi aku percaya bahawa aku patut memasuki bilik itu dan tengok apa yang sedang berlaku. Jadi aku ikut presiden itu dan aku nampak bahawa di dalam bilik gelap itu, Presiden Putin duduk di situ dan di belakang dia ada seorang lelaki Cina, yang aku percaya sebagai ketua negara Cina.

 

Presiden Putin panggil dia ke mari dan berbisik di telinga Obama dan dia berkata, “Kami akan datang di tengah malam. Jangan selangkan kaki kamu. Biarkan mereka terbuka; kerana ada satu keretapi yang akan datang dengan cepat melalui kakimu; dan apabila kamu nampak ia melepasi kamu, selangkan kaki kamu dan kekalkan ia selang, kerana selepas keretapi itu, selepas keretapi itu, diikuti hujanlah, diikuti hujanlah. Itu akan merupakan satu potongan yang kemas, sangat kemas; kerana ini merupakan yang terbaik yang aku ada dan mereka akan memastikan bahawa ia berjalan mengikut pelan dan lancar. Tetapi, lelaki Cina itu berdiam, dan dia tidak mengatakan apa-apa, tetapi dia ada dua guni emas dan dia berikan dua guni emas itu kepada Presiden Obama.”

 

“Tuhanku, apakah yang dimaksudkan dengan retorik ini?”

 

“AnakKu yang Dihargai, mereka sedang merancangkan penyerangan mereka dalam kegelapan malam. Ini sebab kamu nampak mereka kerja dalam malam, menanamkan bahan letup mereka.”

 

“Jadi, TuhanKu, mereka ini orang Rusia, yang sibuk menanamkan bahan-bahan letup ini.”

 

“Semestinya, tetapi bukan semuanya; kerana di antara mereka juga ada tentera Pasukan Khas dari negara lain, tetapi secara utamanya, mereka orang Rusia.”

 

“Tuhanku, apa yang dia maksudkan dengan bukakan kakimu dan biarkan keretapi ini lalu dan kemudian tutupkannya semula?”

 

“Anak TerberkatKu, dia hendaklah membuka jalan untuk tentera-tentera ini untuk memasuki lokasi-lokasi ini. Dia hendaklah menutupkan segala dan semua peralatan memantau dan membenarkan mereka untuk masuk, untuk semua keretapi, atau perarakan mereka, lalu tanpa dihalang. Kemudian, dia hendaklah memulihkan segala seperti yang sebelum ini. Kemudian, Anak TerberkatKu, kemudian datanglah hujan gerun pada negara ini.

 

Kemudian, Anak TerberkatKu, Presiden Putin menyakinkan Presiden Obama bahawa hujan gerun ini, hujan besar peletupan merentasi Amerika ini akan berlangsung tanpa sebarang masalah kerana Presiden Putin telah menghantarkan pakar peletupan dia yang paling bagus ke negara ini untuk meletupkan bahan letup dari satu hujung negara ini ke hujung yang lain.”

 

“Tetapi Tuhanku, aku juga nampak sekurang-kurangnya satu peluru pandu, yang melayang merentasi Washington DC, Adakan akan ada lebih peluru berpandu?”

 

“Perlepasan pelbagai jenis peluru pandu adalah antara rancangan mereka; kerana di antara begitu banyak peletupan, mereka fikirkan bahawa kebanyakan orang tidak akan perhatikan sebarang peluru pandu.”

 

“Penyelamat Terberkat, Engkau sedang tunjukkan aku rancangan musuh, Oh, TuhanKu, bilakah mereka berancang untuk melakukan pemusnahan dahsyat ini, dan adakah Engkau akan membenarkan kejahatan hebat ini untuk berlaku pada masa ini?”

 

“Anak TerberkatKu, kembali dan lihatlah jam-jam itu sekali lagi.”

 

“Tuhanku, aku ada di sini sekali lagi di dalam bilik bulat itu yang ada begitu banyak jam dan aku dengar mereka semua bertik dengan begitu kuat dan mereka semua tertera sekali lagi, 12:30. Tetapi, Tuhanku, apa yang Engkau inginkan aku untuk lihat?”

 

“Anak TerberkatKu, Aku inginkan kamu untuk kembali ke dalam jam-jam itu dan beritahulah Aku sama ada kamu nampak sama apa yang berbeza.”

 

“Ya, Tuhanku! Sedangkan aku memasuki jam pertama dan pergi ke belakang penunjuk-penunjuk besar jam ini, aku nampak sepasang sayap helang, yang terikat pada muka jam, tetapi aku tidak nampak sayap-sayap ini sebelum ini.”

 

“Tidak, AnakKu, kamu tidak nampak sayap-sayap ini; kerana Aku tidak benarkan kamu untuk lihat sayap-sayap ini dalam penglihatan terakhir itu. Tetapi, sekarang, pergi dari satu jam ke jam yang lain dan beritahulah Aku apa yang kamu nampak.”

 

“Oh, Tuhanku, sedangkan aku memasuki setiap jam, aku nampak bahawa ini merupakan sayap helang yang sangat besar dan mereka nampaknya begitu besar dan sangat dekat. Sedangkan aku memasuki setiap jam, sayap-sayap nampaknya lebih besar dan lebih dekat.”

 

“Jadi, Anak TerberkatKu, semestinya kamu tahu apa yang sayap helang ini bermaksud.”

 

“Oh, TuhanKu, dengan jangkaan yang hebat, aku tahu apa yang sayap helang ini memaksudkan. Tuhanku, aku tahu bahawa sayap-sayap ini memaksudkan bahawa Engkau tidak lama lagi akan membebaskan aku dan Engkau tidak lama lagi akan menambahkan kuasa yang lebih hebat kepada anak-anak lelaki Angkau. Tetapi Tuhanku, Aku tidak tahu lebih dari itu; kerana Engkau penuh dengan misteri.”

 

“Anak TerberkatKu, kamu telah bersengsara lebih daripada apa yang orang lain dapat bayangkan. Kerana, kamu adalah ibu bumi kepada benih suci Aku. Kamu adalah ibu bumi kepada anak suci Aku, anaklelaki suci; dan kamu telah membayarkan satu bayaran yang sangat besar. Kamu telah tunggu dan kamu telah tunggu dan kamu telah tangiskan banyak air mata merentasi banyak tahun-tahun yang kamu bersengsara dan menunggu ini. Kamu telah nampak Aku berikan kasih karunia dan lebih masa untuk begitu banyak tahun dan kamu telah bersengsara dengan hebat. Tetapi, Anak TerberkatKu, kamu juga tahu bahawa satu hari, Aku akan jadikan kamu bebas. Masa sudah sampai untuk kamu, oh Amerika; tetapi masa sedang masuk untuk kamu, Anak TerberkatKu, dan masa sedang masuk untuk Yang TaatKu.

 

Tetapi, ramai yang akan membayar satu bayaran besar, kerana sekarang adalah waktu di mana yang taat akan dicuba dan diuji dalam api, malah sebagaimana emas dan perak dicuba dan ditulenkan, Tetapi, untuk kamu, Anak terberkatKu, datanglah dua sayap besar helang.

 

Masa sudah habis untuk negara ini dan ada sikit masa berharga lagi yang tertinggal. Sediakanlah hatimu, oh orang ramai, kerana antikristus sedang memerintah kamu. Dia bencikan kamu dia dia akan jatuhkan kamu, oh Amerika!

 

Tetapi, Aku sayangkan kamu, oh, OrangKu dan melalui penghakiman besarKu pada kamu, ramai di antara kamu akan berpusing kepada Aku sekali lagi. Tukul sedang jatuh sekarang dan kamu tidak akan berlepas dari waktu penghakiman kamu, oh Amerika.

 

Dengarlah Aku, oh kamu orang di negara ini! Aku telah panggil dan Aku telah panggil dan Aku telah panggil dan Aku telah panggil kamu untuk bertaubat, atau mati, dan kamu enggan mendengar panggilan Aku! Sekarang, rod penghakiman besarKu sedang jatuh pada kamu!

 

Aku Penyelamat kamu; dan selain daripada Aku kamu tiada Penyelamat! Aku Yesus, yea Jehovah, yea Yahweh, Tuhan Tertinggi.

 

Seperti yang disaksikanm direncanakan dan direkodkan pada hari ke-13 September ini, 2012,

 

Linda Newkirk

 

Perbualan Tambahan dengan Penyelamat Kita

 

Oh, Penyelamat Terpuji, aku tanyakan Engkau satu perkara lagi: betapa dekatkah kita kepada penyerangan-penyerangan ini? Berapa lamakah yang kita ada?”

 

“Anak KecilKu, lihatlah jam-jam ini. Mereka telah disetkan pada tanda “setengah”. Adakah kamu ingat apa yang Aku beritahu kamu pada awal Julai? Bahagian setengah awal menunggu kamu akan berlalu dengan perlahan, tetapi bahagian kedua akan dilajukan, dan dengan ‘dilajukan’, Aku bermaksud api anak suci, yang berada di dalammu, akan pecut dengan banyak dalam haba dan api. Jadi, Anak TerberkatKu, kamu telah melepasi tanda pertengahan jalan, atau tanda dua bulan yang Aku berikan kepadamu sejak Aku berikan kamu kata-kata ini. Kata-kata ini berikan kamu satu petanda penting mengenai pemasaan peristiwa-peristiwa dahsyat ini.”

 

“Jadi, Tuhanku, Engkau benar-benar akan datang kepadaku dan Engkau akan benar-benar lakukan apa yang Engkau telah tetapkan untuk buat pada masa ini, tetapi kita ada kira-kira dua bulan lagi, Betulkah?

 

Tetapi, Tuhanku, aku tanyak Engkau dengan terang dan sila jawablah aku dengan terang: adakah Engkau akan berikan lebih masa, jikalau ramai yang berdoa? Atau, adakah Engkau telah buatkan keputusan; kerana aku telah tunggu begitu lama dan aku telah dikecewakan begitu banyak kali, kerana aku benar-benar percaya bahawa Engkau akan datang.”

 

“Anak TerberkatKu, masa sudah sampai untuk Amerika; tetapi Amerika bukan tanpa harapan. Akulah harapan Amerika.

 

Anak KecilKu, kamu telah bersengsara hebat di bawah kaki Iblis untuk begitu banyak tahun; kerana kamu terpaksa membayar bayaran hebat ini untuk menjadi ibu bumi Anak Suci Aku, dan ibu bumi kepada benih-benih suci ini. Aku benar-benar hampir akan menjadikan kamu bebas sudah, tetapi sekarang Iblis akan berperang dengan benih wanita itu.

 

Aku beritahu kamu kebenaran ini. Aku tidak akan lagi menangguhkan janji Aku kepadamu; kerana sayap helang sudah bersedia untuk kamu, Anak TerberkatKu.”

 

“Oh, terima kasih Penyelamat Terpuji! Tuhanku, aku juga ingin cari pemahaman yang selanjutnya. Penyelamat Terberkat, apa yang penglihatan mengenai Presiden Obama hisap cerut, atau rokok itu; sehingga semuanya dihisap dan cuma tinggal abu sahaja. Apa yang ini maksudkan? Dan, apa yang Cuba merah mewakili?

 

“Anak TerberkatKu, penglihatan ini bermaksud bahawa dia akan membakar Amerika sehinga ia jadi abu dan keadaan Amerika akan seperti keadaan negara Cuba semenjak ia jatuh. Apabila Presiden ini selesai dengan negara ini, ia akan terlantar dalam abu dari satu hujung ke hujung yang lain. Bandar-bandar akan terbakar dan tidak berpenghuni!”

 

“Oh, Tuhanku, berbelas kasihanlah kepada kita! Berbelas kasihanlah kepada kita!

 

Sedangkan aku teruskan, Tuhanku, siapakah Barney, dan soket apakah yang Obama hampir akan tarik?”

 

“Anak TerberkatKu, bersedialah! Kerana, lembu jantan pasaran saham hampir akan terjatuh ke bawah tebing bukit sudah!”

 

“Oh, Tuhanku, Aku nampaknya di bawah; dan dia sudah jadi kembang dan terlantar di tepi bukit. Pengerasan sendi dan otot telah terjadi dan perut terkembangnya hampir nak meletup sudah. Helang bangkai sedang datang dari pelbagai arah; kerana mereka sedang bersedia untuk memakan daging reput dari bangkainya. Oh, Tuhan, berapa lamakah sebelum kita nampak kejahatan besar ini berlaku?”

 

“Anak TerberkatKu, apa yang kamu nampak?”

 

“Tuhanku, aku nampak seorang pembuat roti dan pembuat roti ini sibuk letakkan tepung pada doh yang dia telah gulungkan. Tetapi apabila dia mengangkat doh itu, yang merupakan doh segi empat, doh ini mula meregang di tangan orang itu dan ia terkoyak dan buatkan satu lubang yang sangat besar di tengah-tengah doh. Tuhanku, apa yang ini maksudkan?”

 

“Anak TerberkatKu, orang doh itu adalah Federal Reserve. Dia biasa menggulungkan doh dan dia telah berbuat demikian untuk satu masa yang lama, tetapi sekarang datanglah satu lubang yang sangat besar dalam dohnya.”

 

“Jadi, TuhanKu, apa yang ini maksudkan?”

 

“Anak KecilKu, ini bermaksud mereka sedang menyediakan satu dapur yang baru dan di dapur itu tidak akan ada doh, tetapi semuanya diperbuat dari plastik. Plastik, nampak? Tiada doh! Dalam kata lain, tiada tunai, dapur doh dakan menjadi dapur tanpa tunai!”

 

“Oh, Tuhanku, ini merupakan satu keadaan kucar-kacir yang besar dan teruk.”

 

“Ya, Anak kecilKu, kamu kini sekarang berada dalam waktu yang paling teruk, lebih teruk dari masa lain sejak wujudnya negara. Cuma Aku yang boleh bertarung dalam peperangan sedemikian! Kamu tidak boleh lawan apa yang kamu tidak boleh nampak, jadi Aku beri amaran kepada kamu semua untuk bertaubat dan datang dekat kepadaKu. Beryakinlah pada Aku dan percayalah Aku, supaya Aku boleh bertarung dalam peperangan kamu. Kerana, kamu lawan satu musuh, yang jarang kamu boleh nampak.

 

Sedangkan Aku sayang kamu, Aku juga mesti betulkan kamu. Pergilah dengan rela ke penawanan kamu; kerana Aku telah tetapkannya. Walaupun ramai, ramai antara kamu akan mati melalui pedang, kebuluran, penyakit dan bencana, Aku akan selamatkan mereka, yang dilantik untuk penyelamatan.

 

Tetapi tahulah satu perkara: Aku Pencipta. Aku sayang kamu dengan teramat banyak dan besar; dan Aku penuh dengan pengejutan. Apabila kamu bertaubat dan balik kepadaKu, kamu akan nampak apa yang Aku akan lakukan untuk kamu, orangKu!

 

TuhanKu, aku ada satu soalan lagi dan aku harap Engkau boleh jawabkan soalan ini. Berapa lamakah sebelum lembu jantan itu jatuh ke tebing?”

 

“AnakKu, lihatlah cincin (disebut ‘ring’ dalam Inggeris) pecah ini.”

 

“Ya, Tuhanku, tetapi kenapakah Engkau tunjukkan aku cincin pecah ini?”

 

“Aku tunjukkannya kepadamu kerana Aku nak bawa kembali ke ingatanmu mengenai penglihatan yang Aku berikan kepadamu apabila lembu jantan itu berada di dalam arena, arena tinju (ring tinju), dan ia sangat kuat dan ramai yangmemujinya. Tetapi, kemudian Aku tunjukkan kepadamu bahawa kaki kanan depannya akan dicacatkan dan selepas itu ia akan jatuh. Anak Kecilku, kaki kanan depan itu telah dicacatkan dan kaki itu adalah pasaran derivatif. Pasaran ini telah dicacatkan dan lembu jantan itu telah jatuh sejak itu, berkali-kali, dan kemudian dihidupkan semula.

 

Apa yang kamu nampak dalam media mengenai keadaan sebenar lembu ini merupakan pembohongan yang sebanyak lubang dalam keju Swiss. Dalam bila-bila masa sahaja, mereka boleh  padamkan suis pada lembu jantan itu, kerana ia penuh dengan angin dan kepalsuan. Jadi, bersedialah; kerana kejatuhan ini boleh berlaku tidak lama selepas peletupan-peletupan itu. Tetapi Aku beritahu kamu satu perkara: mereka semua tidak sabar-sabar nak menarik soket pada lembu itu dan untuk mematikan dolar sekaligus!

 

“Jadi, TuhanKu, apa yang cincin pecah itu maksudkan?”

 

“Cincin pecah itu bermaksud lembu jantan itu bukan lagi pesaing di dalam arena tinju. Kerana, cincin itu telah pecah dan tidak boleh dibaiki!”

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-13 September ini, 2012.

 

Linda Newkirk

 

Terpujilah Nama Yesus, Tuhan segala Tuhan dan Raja segala Raja! Pujilah Nama SuciNya selama-lamanya! Kerana dia sedang melakukan sesuatu yang baru di dalam seluruh dunia; kerana sedangkan kamu nampak sistem lama ini jatuh, dia sedang membawa ke depan KerajaanNya. Dan, KerajaanNya satu Kerajaan yang Abadi. Ia tidak akan reput, atau pudar! Terberkatlah mereka semua, yang didapati layak untuk memasuki Kerjaan Penyelamat kita! Mulialah Nama SuciNya selama-lamanya!

 

Semoga kita semua bangun awal dan puji Tuhan gagah Perkasa kita, kerana Dia tidak akan tinggalkan kami atau abaikan kami!

 

Kirimkan kasih dari hatiku kepada kamu semua,

 

Linda

 

Bacalah Buku Dua Belas di http://www.prophecies.org . Ini merupakan cerita sebenar Wahyu Pasal Dua Belas, permulaan Kerajaan Tuhan kita di bumi!