NUBUAT DARI GUNUNG

 

BUKU DUA BELAS

 

Bab 93

 

Bahagian IV

 

KEMARAHAN BESAR PENEYLAMAT KAMI TERHADAP NEGARA INI!

 

Sekarang, Anak TerberkatKu, Aku nak beritahu kamu mengenai rumah Aku! Aku nak beritahu kamu mengenai RumahKu di negara ini! Aku telah panggil kamu, oh Rumah Israel, dari negara-negara yang jauh, yang Aku telah selerakkan kamu ke! Aku telah kotakan janjiKu kepada kamu, oh Rumah Israel, bahawa walaupun Aku selerakkan kamu, Aku akan kumpulkan kamu semula! Tetapi, walaupun Aku telah berkati kamu dan jadikan kamu lebih hebat berbanding semua negara lain, kini Aku akan merendahkan kamu dan Aku akan jadikan kamu negara yang memalukan antara semua negara lain!

 

Ramai yang akan berkabung untuk kamu, oh Amerika; kerana mereka telah mengidolakan kamu! Mereka telah hidup megah dalam perkara yang sia-sia kamu dan mereka telah sedut segala kerosotan kamu!

 

Amerika

 

Negara pelacur dan bapa ayam!

 

Ya, kamu, orangKu di Amerika, oh Rumah Israel, telah jatuhkan skirt dan seluar kamu untuk semua pelacur dan semua bapa ayam, yang melimpasi kamu! Kamu telah pesongkan dirimu dengan segala dosa daging badan! Kamu telah pijakkan apa yang suci dan kamu telah mengidolakan segala perkara yang sia-sia.

 

Idola-idola Amerika!

 

Oh, Ya! Kamu mempunyai idola-idola dan kamu telah ciptakan mereka semua: bintang filem; kereta; rumah; televisyen; wayang; telefon bimbit; telefon internet; mainan vido; percutian mewah; wang; dan segala yang boleh dibelinya; dan kepesongan seksual segala jenis! Ya, kamu telah mengagungkan seks pelik dan luar biasa! Kamu telah mengidolakan glamor , dan pakaian, dan segala dandanan rambut terbaru dan segala solekan terbaru dan segala yang terikat kepada dunia jahat ini!

 

Kamu wanita ala pelacur, Amerika, telah menjadikan Sodom malu bila dibandikngkan dengan kamu! Sodom dan Gomorrah, dua bandar yang jahat! Tetapi, kamu, oh Amerika, kamu telah melangkaui bandar-bandar jahat ini dengan kerosotan kamu dan melalui industri wayang kamu, dan melalui muzik terpesong kamu, kamu telah mencemarkan hati dan minda orang di seluruh dunia.

 

Ketamakan yang tidak Terkawal!

 

Dan, melalui ketamakan tak terkawal kamu dan nafsu menginginkan lebih ini, atau itu, kamu telah bangkit dalam kuasa ketenteraan kamu untuk menakluk semua negara dalam bumi! Dan, kamu telah letakkan jerat untuk ketua-ketua banyak kerajaan di seluruh dunia, supaya kamu boleh masuk dan menakluk mereka, mengambil alih kerajaan mereka dan memijak hak orang ramai!

 

Ketamakan Tak terkawal untuk Minyak!

 

Bencana Minyak Gulf

 

Kami asyik bayar, bayar, dan bayar!

 

Kamu sedang tidur, oh wanita jahat Amerika! Dan sedangkan kamu tidaur arca kebebasan (statue of liberty) kamu, lambang kebebasan kamu telah jatuh ke dalam Gulf of Mexico, sebagaimana Aku telah tunjukkan hamba benar Aku (A.A Allen) banyak dekad dahulu. Ya, dengan keracunan Gulf of Mexico dan dengan kemusnahan arus Gulf, kebebasan kamu telah jatuh dan kamu tidak akan mengambil balik kebebasan kamu.

 

Oh, Bapa, bolehkan Engkau beritahu aku lebih mengenai perenggan terakhir ini?

 

Ya, Anak SayangKu, Aku akan jelaskan lebih lanjut. Pertama, dengan peletusan besar-besaran minyak dan dengan pelepasan besar-besaran racun dan bahan kimia dan gas toksik dalam minyak itu dan diikuti dengan penyemburan racun ke udara dan air di sekitar Gulf, dan di atas Gulf, Gulf of Mexico telah diracuni dan sekarang tidak mampu menampung hidupan laut yang sihat. Ia telah diracuni dan masih terus untuk diracuni! Oleh itu, banyak ikan dan hidupan marin lain telah mati dan akan terus mati! (Perhatian: sekarang ada satu kematian ikan besar di sepanjang persisiran pantai Texas, ini cuma salah satu daripada banyak, banyak kematian, yang telah melanda kawasan persisiran pantai Gulf!)

 

Kamu juga ingat dengan jelas, Anak SayangKu, bahawa disebabkan tangisan kamu, Aku telah hantarkan malaikat gergasi ke retakan besar itu, yang berada di dasar laut Gulf of Mexico; dan Aku hantarkan malaikat-malaikat ini untuk mengawal aliran minyak, untuk mengurangkannya, supaya aliran ini boleh dikawal, walaupun begitu ia tidak pernah dikawal dengan sepenuhnya. Kerana, masih ada peresapan minyak berterusan dari dasar laut terkoyak ini. (Besarnya belas kasihan Tuhan Gagah Perkasa kita!)

 

Walaubagaimanapun, pada masa ini, Anak TerberkatKu, seperti yang kamu tahu, Aku telah keluarkan malaikat geografikal dari dasar Gulf itu, mereka ini yang telah menjaga retakan besar di dasar laut ini. Dan, sekarang banyak gas-gas racun sedang keluar di sepanjang kawasan persisiran pantai Gulf, dan di bawah Gulf of Mexico. (Carilah maklumat mengenai pelepasan gas besar ini di Assumption Parish Louisiana dan tanah tertenggelam sangat besar, yang baru-baru ini telah berlaku di sana.)

 

Juga, dengan keracunan air dan dengan keracunan udara, ramai manusia telah sakit, kesakitan yang memautkan, dan kamu tidak akan tahu betapa besarnya tahap sebenar kesakitan ini, yang telah disebabkan oleh semua racun ini. (Cari ‘blue plague’ dalam injin cari.)

 

Jadi, Anak SayangKu, ikan dari Gulf, telah dicemari dengan hebat dan sesiapa, yang memakannya, boleh diracuni sedikit sebanyak!

 

Tambah lagi, kuantiti minyak yang besar ini, yang berada di dasar laut telah mengganggu Arus Gulf , seperti yang kamu tahu, dan faham dengan baik. Tetapi, apa yang ramai tidak faham adalah bahawa Arus Gulf telah dengan mantap membawakan banyak kelembapan, bukan sahaja ke negeri-negeri, yang menyempadani Gulf, tetapi juga ke tengah-tengah Amerika.

 

Oleh itu, kamu, dalam ketamakan besar kamu, bukan sahaja telah meracunkan dirimu, kamu telah hentikan banyak hujan, yang sepatutnya kamu terima melalui arus gulf. Kerana, minyak yang sangat banyak ini semestinya telah mencacatkan aliran arus Gulf di gulf of Mexico.

 

(Perhatian: komen dalam italik adalah kata-kata aku, ln)

 

Kemarahan besar Penyelamat kita terhadap Gereja-gereja di Jalur Alkitab!

 

Tetapi, meskipun demikian, ini merupakan sebahagian daripada penghakiman besarKu terhadap mereka yang ada di negeri-negeri Gulf dan di tengah-tengah USA, terutamanya penghakiman besar Aku terhadap gereja-gereja reput busuk di Jalur Alkitab!

 

Kepada kamu, orang yang jahat, terpesong, reput, suam, yang duduk dalam gereja-gereja yang terbanyak di Jalur Alkitab, siapakah yang kamu sangkakan Aku sebagai? Seekor anjing? Sehingga kamu berikan Aku daging reput, busuk, dan dipenuhi ulat! Aku bencikan pujian bising kamu! Lebih baik kamu cari satu salun, atau bar, dan pergi sana dan buangkan muzik kuat, tak teratur dan bersifat pelacur untuk mereka di sana, yang sukanya!

 

RumahKu patut menjadi Rumah Doa, kamu yang bising dan tidak teratur ini! Aku tidak akan dengarkan pujian merosot kamu, dan Aku tidak akan terima doa-doa, yang datang dari hati yang suam dan dipenuhi dosa.

 

Aku marah dengan kamu, pendakwah di Jalur Alkitab, dan jika bilangan besar kamu tidak bertaubat , semestinya Aku akan membelahkan garis retak New Madrid dengan satu cara di mana Aku akan belahkan negara ini jadi dua bahagian; dan Aku akan letakkan satu badan air yang sangat besar di tengah-tengah negara ini dan Aku akan jadikan Gulf of Mexico untuk bergerak ke pedalaman sehinggalah aku keluarkan kamu dari pandanganKu dengan secukupnya!

 

Kemarahan Tuhan terhadap Gereja-gereja di Jalur Alkitab!

 

Secara besar-besarannya, kamu ini, pendakwah-pendakwah di jalur Alkitab tidak mempunyai Roh Aku. Kamu mengajarkan kata-kata yang dicerna-dulu, sejenis kata, yang akan menjadikan kamu disukai jemaah kamu, dan kamu enggan menjadikan orangKu bertaubat! Oleh itu, kemarahan Aku kini dituangkan padamu, oh gereja-gereja jalur Alkitab, dan Aku hanya akan menambahkan kemarahan Aku; kerana Aku marah! Dan, melalui bencana besar ini di Gulf of Mexico, Aku kini mula untuk melucutkan kesombongan kamu, oh Amerika!

 

Kebuluran Besar akan Datang!

 

Melalui kekurangan hujan ke banyak tempat di negara ini, yang sepatutnya datang kepadamu melalui arus Gulf, Aku akan ambilkan kemerdekaan kamu, oh Amerika; dan tidak lama lagi kamu akan menyungut dan bersusah untuk carikan, malah bijiran-bijiran, yang pada sewaktu masa dahulu, banyak di negara kamu!

 

Kerana, mataKu telah ditetapkan pada kamu, oh Amerika; dan hatiku telah ditetapkan pada kamu, oh Amerika, untuk mengambilkan kebebasan kamu. Dan, ya! Wanita kebebasan itu telah jatuh ke Gulf of Mexico. Kerana, bukan sahaja kamu dapatkan banyak makanan kamu dari Gulf of Mexico, kamu juga telah perolehi banyak hujan dan kelembapan dari Gulf of Mexico!

 

Amaran-amaran besar Penyelamat kita kepada Gereja di jalur Alkitab:

 

Bertaubatlah, atau mati!

 

Tiada negara lain di dalam bumi di mana adanya lebih banyak gereja berbanding Amerika, terutamanya di jalur Alkitab Amerika. Kamu merupakan satu penghinaan kepadaKu, kamu ini, sekumpulan yang kotor dan terpesong; dan Aku telah tetapkan pandanganKu padamu! Oleh itu, samada kamu akan bertaubat, atau mati!

 

Aku telah memberikan amaran kepadamu, oh kamu, pendakwah-pendakwah yang angkuh ini, untuk bertahun-tahun, malah melalui kata-kataKu yang Aku telah berikan kepada hambaKu, Linda Newkirk. Ya, dia telah tuliskan kata-kataKu dan Aku telah bangkitkan penolong-penolong dalam tahun-tahun ini, untuk membantu dia menyampaikan pesanan-pesanan untuk bertaubat kepadamu! Dan, Ya! Kamu telah terima pesanan-pesanan ini! Bilangan besar antara kamu yang berada di gereja-gereja ini telah terima pesanan-pesanan ini, dan bilangan besar, kamu ini, pendakwah-pendakwah telah terima pesanan-pesanan ini! Tetapi, kamu belum lagi bertaubat! Kamu tidak bertaubat apabila kamu terima pesanan-pesanan bertaubat ini kamu kamu tidak jadikan orangKu bertaubat! Dan, lebih lagi, kamu belum lagi bertaubat, sehingga hari ini!

 

Tetapi, kamu buangkan daging busuk dan susu masam kamu kepada mukaKu! Oleh itu, Aku kini menentangmu, kamu ini, gereja-gereja pelacur, dan Aku akan jatuhkan kamu!

 

Kerana, sekarang kamu nampak kemarau dan tidak lama lagi kamu akan nampak kesan-kesan kemarau! Kerana, kebuluran semestinya akan datang kepadamu seperti pencuri pada waktu malam!

 

Keruntuhuan Ekonomi yang akan Datang!

 

Dan, apabila malapetaka-malapetaka berlaku kepada kamu, dolar kamu, yang kamu letakkan begitu banyak keyakinan, juga akan mula terbakar! Dan, malah sekarang juga ia sedang terbakar, ia kehilangan nilainya pada semua tempat!

 

Tetapi, Aku beritahu kamu sesuatu yang sebilangan daripada kamu mungkin tidak tahu: Lembu Jantan Wall Street kini terjerat di dalam satu jerat! Dia berada di dalam satu jerat besar dan dia tidak dapat bebaskan dirinya dari jerat ini!

 

Satu-satunya sebab lembu jantan ini belum lagi jatuh dan kamu belum lagi jatuh sebagai satu negara ialah Aku! Akulah Sebabnya! Melalui belas kasihan besarKu kepada kamu di negara ini, Aku telah panjangkan masa!

 

Amerika,

 

Sebuah negara, yang enggan bertaubat!

 

Untuk banyak tahun, Aku telah merayu kamu, oh Amerika, melalui mulut nabi-nabiKu, melalui mulut sebilangan daripada pendakwah Aku, Aku telah merayu kamu untuk bertaubat! Aku telah panjangkan kasih karunia Aku! Aku telah tambah panjangkan masa yang lebih juga, dengan memanjangkan kerja Wahyu Dua Belas Aku. Tetapi, apa yang kamu telah lakukan dengan masa, oh Amerika! Apa yang kamu telah lakukan dengan kasih karunia yang ditambahkan, oh Amerika?

 

Aku beritahulah kamu apa yang kamu sudah lakukan, kamu wanita jahat, Amerika! Kamu telah mengagungkan dirimu dengan sifat sara-diri kamu. Kamu telah melacurkan dirimu dengan kekasih terpesongmu yang ramai! Kamu telah sanjungkan peliwat dan kamu telah sanjungkan kelakuan tidak semulajadi, iaitu perkahwinan sama-jantina! Kamu yang penakut telah tunduk kepada segala permintaan yang terpesong; kerana kamu tidak kisah mengenai sebarang taraf etika yang bermoral, atau yang betul, yang Aku telah tetapkan di antaramu! Kamu mengambil kisah mengenai dunia jahat ini dan segala tingkah laku yang ganas dan terpesong!

 

Penaklukan Askar-Askar Asing!

 

Penyerangan Seksual!

 

Oleh itu, kerana kamu sukakan kepesongan, Aku akan hantarkan banyak tentera asing kepadamu! Mereka akan merogol kamu dan anak-anakmu dan mereka akan mengangkat ramai antara kamu pergi untuk menjadi hamba seks dan mainan seks mereka!

 

Penyerangan Ganas!

 

Lebih lagi, sedangkan kamu sukakan keganasan, segala jenis keganasan, dan mengidolakan keganasan dalam wayang dan penuhkan rumahmu dengan keganasan melalui wayang dan televisyen, Aku akan hantarkan keganasan besar kepadamu! Aku akan bangkitkan tentera-tentera asing dan Aku akan hantarkan satu rombongan tentera kepadamu! Mereka akan menakluk negaramu melalui udara, melalui laut, dan melalui darat dan mereka akan hujankan keganasan kepadamu sehinggalah tidak ramai daripadamu yang tertinggal! Mereka akan mengangkatkan banyak antara kamu pergi dan mereka akan musnahkan kamu dengan ganas! Mereka akan tembakkan kamu; kerana mereka merupakan pembunuh berdarah sejuk; atau mereka akan potongkan kepalamu, kamu akan mati secara ganas dalam bilangan yang banyak!

 

Kem Pengawalan Minda Yang Ganas!

 

Tetapi, sebilangan daripada kamu akan dihantar ke kem pengawalan minda dan kamu akan bersengsara mengalami banyak keganasan sedangkan penawan jahat kamu patahkan semangat kamu dan sedangkan mereka patahkan mindamu melalui pemprograman ganas!

 

Pembunuhan Besar Amerika,

 

Kematian Besar!

 

Apa yang kamu akan lakukan, oh Amerika? Kerana, askar-askar asing telah pun berada di dalam sempadanmu. Kemautan kamu telah dirancang dengan teliti! Ketua-ketua jahat kamu sudah bersedia untuk menyebarkan gas beracun dengan banyak. Mereka sudah bersedia untuk menyebarkan wabak dahsyat dan tak-tersembuh di antara kamu, di mana tidak akan pengubatannya! Mereka telah mengambil kawal sistem penjagaan kesihatan kamu dan hospital kamu akan menjadi kem pembunuhan! Ubat akan tidak diberikan dengan sengaja kepada sesiapa dan semua, yang berada dalam penjagaan mereka, supaya mereka boleh mempercepatkan kematianmu mengikut suka mereka.

 

Amerika, kamu akan makan!

 

Piring kamu penuh, oh Amerika! Piring kamu penuh dan terlimpah dengan kebusukan kamu dan dengan kemerosotan kamu. Sekarang, kamu akan makan! Ya! Kamu akan kata, “Kami tidak akan makan!” Tetapi, Aku beritahu kamu bahawa kamu akan makan!

 

Keganasan membiakkan keganasan! Kamu telah sukakan keganasan, oh Amerika; dan sekarang keganasan datang kepadamu! Kamu akan menuaikannya, kamu anak perempuan yang merupakan pelacur ini! Kamu akan menuaikan keganasan dalam jalananmu! Keganasan dalam kejiranan kamu! Keganasan dalam bandarmu! Keganasan di merata-rata! Keganasan merentas negara ini sedangkan orang bertarung untuk makanan, sedangkan mereka bertarung untuk air, dan sedangkan mereka bertarung untuk sebarang jenis benda yang diperlukan untuk hidup!

 

Amerika, yang Jahat!

 

Serigala berada di Dalam!

 

Aku beritahu kamu ini: bukannya ada satu retak kecil dalam seluruh struktur ekonomi kamu! Ada satu jurang yang sangat besar! Jurang ekonomi besar ini tidak boleh diperbaiki! Oleh itu, tidak lama lagi semua orang akan cuba selamatkan diri mereka! Seluruh dunia akan lihat hukuman Aku pada Amerika, yang Jahat!

 

Dengarlah Aku dalam ini, kamu negara yang merosot ini! Serigala bukan sahaja berada di depan pintumu! Serigala berada dalam bahagian dalam pagarmu dan serigala itu sedang membaham Amerika!

 

Aku telah memberikan amaran kepadamu bahawa khabar angin yang mengatakan bahawa ada banyak askar asing berada di dalam sempadan kamu, bukan khabar angin, sebaliknya ia kebenaran! Askar-askar asing ini, yang telah dijemput ke negara ini melalui presiden Satanik dan sekutu sataniknya, tidak lama lagi akan mempercepatkan penyerangan mereka terhadap satu negara yang tertidur. Tentera asing jahat ini akan digunakan untuk menyerang kamu, oh Amerika, dalam segala dan semua cara yang mungkin, dari peperangan cuaca, ke pelepasan gas di bandar, ke penyerangan nyata dan tidak begitu nyata terhadap infrastruktur negara ini, dari satu pinggir negara ini ke pinggir yang lain, Kamu kini berada dalam perjalanan jatuh, oh negara Amerika yang jahat ini! Sekarang, kamu semestinya akan bertaubat atau mati!

 

Aku bapamu, Yahweh, yea Jehovah, Tuhan Tertinggi, ya malah Penyelamat kamu, dan selain daripada Aku TIDAK ADANYA TUHAN, dan selain daripada Aku, TIDAK ADANYA PENYELAMAT!

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-6 ini,Ogos 2012,

 

Linda Newkirk