Nubuatan dari Gunung

 

Buku Dua Belas

 

Bab 96

 

Kata-kata Penyelamat kita mengenai pengkolonisasi Mars

 

Dengarlah Aku, Isteri terberkatKu, Aku adalah suamimu dan Aku adalah Penciptamu. Bukankah Aku sudah panggilmu, dan bukankah kamu telah terdengar Aku? Sememangnya angin meniup dan ia meniup ke mana yang ia anggap betul pada waktu itu, dan angin itu kadang-kadang ditolak Aku dan kadang-kadang ditolak Satan dan peralatan jahatnya, dan pada waktu yang lain pula ia meniup dan bergerak sebagaimana yang ia fikir betul.

 

Dan, begitu juga dengan orang; mereka ditolak dan digesa dan diberi makan dari sungai yang berasal dari Aku dan juga dari sungai yang tidak berasal dari Aku; dan mereka didorong dan ditolak dan digesa pada mulanya ke satu arah dahulu dan kemudian ke arah yang lain.

 

Tidakkah Aku sudah beritahu kamu mengenai waktu-waktu sebegini di mana mereka yang terpilih(elect) akan diperdaya juga jika Aku membenarkannya; dan Aku telah membenarkannya, dan Aku akan membenarkannya, untuk jadikan mereka berhayun ke arah ini dahulu dan kemudian ke arah yang lain pula untuk pemendapan dan penyucian jiwa-jiwa mereka. Sebagaimana kerusi ayun berayun, terdahulunya pada satu arah dan kemudian ke arah yang lain, jugalah sebegitu mereka akan berayun, sehingga mereka termendap di tempatKu dan berehat id dalamKu dan pada Aku dan pada Batu mereka, yang tidak boleh digerakkan.

 

Aku beritahu kamu, isteri TerberkatKu, bahawa Aku telah letakkan kamu di dalam Aku, pada Batu yang tidak boleh Diegerakkan, tetapi, arus kejahatan begitu kuat melawanmu, kerana kamu adalah isteri Aku dan arus-arus ini begitu hebat melawanmu, kerana kamu adalah isteriKu dan mereka buat segala yang terdaya untuk menenggelamkan kamu dan hakikatnya, mereka telah menghancurkan kamu lebih dari satu kali dengan teknologi dahsyat mereka.

 

Tetapi, Aku telah pasangkan kamu balik semula. Dan, mereka telah bunuh kamu dan ya, malah mereka telah bunuh kamu berdozen-dozen kali sejak Jun (2013), dan Aku telah bawakan kamu kembali hidup.

 

Dan, pintu pagar neraka telah terbuka dan Aku telah hantarkan kamu ke sana dan kamu telah letakkan ramai antara mereka ke penjara dan Aku bawakan kamu kembali sini, kerana kamu adalah isteri Aku dan Aku menguasakan kamu dalam banyak perkara yang orang di bumi ini tidak tahu pun. Tetapi, Satan tahu dan orangnya tahu. Dan, ya! Mereka takut kamu! Mereka memang takutkan kamu! Kerana, Aku ada di dalammu dan Aku adalah Batu itu. Dan, kamu tinggal di dalam Batu ini dan kamu berehat di dalama Batu ini dan pada Batu ini dan Batu ini adalah kubumu.

 

Tetapi, meskipun demikian, mereka lawan kamu dengan kuasa penuh, dengan semua kuasa yang mereka tahu mempergunakan, mereka melawan kamu dan mereka serang kamu denga kuasa-kuasa mereka dan mereka menyerang kamu malam dan siang dengan pembohongan mereka dan mereka lakukan segala yang mereka tahu untuk menjadikan kamu banduan mereka; kerana mereka sedang menyeludup (melalui) pintu pagar ini, Aku selamatkan kamu, Anak Terberkatku!

 

Mereka membawa banyak bekalan ke Mars. Dan, di Mars mereka ingin melanjutkan lagi jentera peperangan mereka dan mengawal Mars dan melakukan kepada Mars apa yang mereka telah lakukan kepada planet ini. Dan, mereka, oleh itu, telah mengukuhkan diri di dalam tapak bawah tanah mereka dan mereka bersedia untuk menyelamatkan diri mereka dari malapetaka yang akan datang ke bumi, kerana mereka dikuasai dengan sifat pentingkan-diri. Jadi, mereka teruskan dengan jentera peperangan mereka dan mereka sedang memenuhkan tempat bawah tanah itu, dan membawa ke Mars bekalan-bekalan mereka.

 

Dan, mereka kenali Aku, isteri terberkatKu. Dan, kamu tahu bahawa mereka kenali Aku, tetapi mereka ingin mengabaikan Aku dan ikut Satan ke maut mereka sendiri. Tetapi, tiupan wisel terdengar di alam kegelapan dan ini ialah panggilan untuk mengaturkan diri di alam kegelapan, tetapi mereka sekaligus tidak dengar wisel ini mahupun panggilan untuk mengaturkan diri. Dan, hari demi hari dan malam demi malam, mereka berluncur di ais yang makin nipis, dan sekarang mereka semua berada di masa yang terpinjam. Kerana, mereka membuat perjalanan dalam pintu pagar ini dengan belas kasihan Aku, tetapi sepanjang masa ini, mereka menyujud Satan.

 

Sekarang, dengarlah Aku dalam hal ini, Aku telah panggilkan mereka untuk mengaturkan diri, tetapi mereka tidak pilih aturan, mereka pilih pembohongan. Aku telah keluarkan syarat-syarat Aku, tetapi ia bukan syarat-syarat Aku yang mereka inginkan, sebaliknya mereka inginkan syarat-syarat mereka sendiri. Aku telah tetapkan syarat-syarat ini di depanmu, tetapi dengan cara mereka sendiri, mereka telah buatkan keputusan mereka sendiri. Mereka bercakap mengenai siapakah mereka dan mereka melakukan agenda penting-diri sendiri mereka.

 

Tetapi, Aku beritahu kamu sesuatu mengenai penting-diri-sendiri. Penting-diri-sendiri adalah seolah buah fig yang telah buruk. Ia tidak mengekalkan bentuknya. Ia lembut dan berlendir. Ia mungkin terasa manis tetapi ia cepat rosak. Penting-diri-sendiri melahirkan lebih penting-diri-sendiri dan lebih pemburukan dan peluputan sehinggalah semuanya dalam longgok itu dirosakkan. Dan, begitu juga dengan projek Mars mereka. Ia akan menelan dirinya dalam keinginan daging (lusts), dalam tamak, dalam benci, dalam niat buruk, dalam kejahatan, dalam rahsia dan penyembunyian.

 

Wang telah diberi. Mereka telah asingkannya untuk pengkolonisasi Mars. Dan, isteri terberkatku, satu janji telah diberi kepadamu, satu janji suci dari takhta BapaKu dan janji itu diberi menerusi Aku, bahawa di tempat tinggal naga-naga, sungai-sungai akan wujud dan dipenuhi dengan air tawar. Sungai dan mata air akan terletus di tempat yang tiada air. Rumput dan pokok akan tumbuh dengan tiba-tiba, sedangkan sebelum ini ia tidak terjumpa. Di mana cuma naga-naga (Satan dan mereka yang milik dia) tinggal, benda hidup akan bertambah.

 

Ya, di planet yang dikira sebagai tidak-sesuai-tinggal, ia akan jadi sesuai untuk tinggal. Dan, Aku akan jadikannya sebegini; kerana Aku adalah Pencipta. Aku akan, oleh itu, jadikannya sebegitu; kerana janji ini telah diberi kepadamu, pada mulanya janji ini diberikan Aku kepadamu di Jun 2004, bahawa Aku akan berikan kamu keinginan hatimu. Dan, kemudian kamu tidak minta apa-apa untuk dirimu, tetapi kamu minta Aku agar benarkan kamu untuk nampak penyelamatan jiwa yang terbanyak. Dan, kamu akan nampak penyelamatan bilangan jiwa yang terbanyak; kerana BapaKu dan Aku akan lakukan perkara-yang-tidak-pernah-terdengar dan Kami akan lakukan kerja luar biasa untuk menyelamatkan mereka.

 

Sekarang, Anak TerberkatKu, Aku sekaligus suamimu dan Penciptamu, kamu datang kepadaKu dan kamu bersusah bahawa berbilion-bilion manusia akan terbunuh dalam peperangan, dalam bencana penyakit, dalam bencana semulajadi dan juga dalam waktu apabila bumi ini diterbalikkan. Kamu menangis dengan pahit bagi kehilangan nyawa dan juga bagi hakikat bahawa disebabkan bilangan orang yang kurang, iaitu orang yang akan tertinggal di bumi, ia akan mengambil satu masa yang sangat lama untuk jiwa yang ramai untuk memasuki semula bumi ini melalui kitaran kelahiran. Dan, kamu betul dalam perkara ini. Jadi, kamu telah minta Aku dan BapaKu untuk jadikan Mars sesuai untuk diinapi, dan untuk memindahkan banyak jiwa ke sana agar mereka boleh terukan perjalanan rohaniah mereka, memandangkan malapetaka-malapetaka besar, yang akan datang ke bumi dan juga memandangkan masa di mana bumi akan digulungkan seperti skrol dan dibakar api. Jadi, keputusan ini telah dibuat dan dibenarkan, seperti yang kamu telah minta dan semuanya dilakukan untuk penyelamatan jiwa.

 

Dan, seperti yang kamu tahu, sejumlah wang yang amat banyak telah diberikan oleh mereka yang mendera kamu dan sejumlah wang yang banyak juga telah diberikan disebabkan penderaan-penderaaan ini, dan ianya sepatut diletakkan di dalam satu tabung untuk pengkolonisasi Mars. Tetapi dengarlah Aku dan dengarlah Aku dengan baik, bahawa mereka yang jahat ini ingin untuk ambil semuanya dan gunakannya sebagaimana yang tuhan mereka arahkan mereka untuk buat dan mengetepikan negara-negara lain agar tiada negara-negara lain dapat membawa barangan ataupun orang ke Mars. Kerana, penyalahguna-kuasa ini inginkan seluruh planet untuk diri mereka dan untuk jentera peperangan mereka; dan apabila waktunya sesuai dan apabila meraka berdaya, di bawah arahan Satan, (mereka bercadang) untuk datang ke tempat suci ini, melalui pintu pagar ini, untuk membuang Aku dari kuasa.

 

Tetapi, Aku beritahu kamu apa yang Aku akan lakukan. Saya akan buangkan kepada mereka sekeping limau. Aku akan letakkan rasa masam di mulut-mulut mereka. Aku akan keringkan pokok itu. Aku akan jadikan ia reput dari dari dalam hingga luar. Dan, pada musimnya, ada orang yang akan datang dan mereka akan kata, “ Apa telah terjadi kepada pokok itu yang ada di Mars?” Dan, Aku akan kata, “Aku telah keringkannya dan serangga datang memakannya dan lihatlah sekarang tempat yang dulu ia tumbuh, (cuma ada satu lubang di tanah. Dan, kuda-kuda dan keldai liar akan datang situ, tempat dimana akar pokok itu berada di bawah tanah (pengkalan tentera mereka) dan meraka akan melompat dan jadikan debu terbang dan berlari dan bermain dan bergembira; kerana pokok itu tidak tumbuh. Ia tidak membesar. Ia tidak berbuah. Ia memakan dirinya; kerana ia pokok yang pentingkan-diri. Dan, penting-diri-sendiri ialah lubang tanpa dasar. Ia menelan dirinya sehinggalah tiada satu akar pun yang tertinggal.

 

Dan, kemudian mereka akan kata, (iaitu mereka, yang tahu mengenai keping limau itu dan akar penting-diri itu, yang memakan dirinya), “Apa telah terjadi di situ di Mars?” Dan, Aku akan dengar kata-kata itu dan Aku akan petikkan jejari Aku dan kata, “Lihatlah wanita itu! Dia Ibu kepada orang Aku dan Ibu kepada Anak-anak kami sendiri dan dia telah sayangkan mereka dan berdoa untuk mereka dan untuk penyelamatan mereka dan dia telah tangiskan banyak air mata untuk mereka yang sesat. Dan, dia telah menangis dengan pahit untuk anak-anak Satan dan untuk penyelamatan mereka. Dan, lihat situ, di situ (ada) sekeping akar itu! Aku tidak musnahkan semuanya, kerana mereka terdengar angin Roh Aku dan walaupun mereka ditiup ke sini dan sana, mereka tidak dimusnahkan sekaligus.”

 

Dan, kemudian Aku akan kata, “ Lihat situ! Lihatlah! Itu dia, bandar pertama di Mars. IsteriKu inginkannya dinamakan dengan namaKu dan dia inginkannya Bertuhan Soleh (righteous) dan berundang-undang betul, bukan sahaja diletakkan di kalangan mereka, malah di hati mereka. Dan, Aku telah membina bandar itu.” Dan mereka akan kata,“ Kamu yang binakannya?” Dan, Aku akan kata, “Ya, Aku yang binakannya, kerana mereka yang pentingkan diri sendiri ambil dan mereka ambil dan ambil lagi untuk diri mereka dan untuk tujuan penting-diri-sendiri dan sampailah satu hari tanpa sebarang notis pun, Aku tutupkan pintu pagar dan buang Satan turun sekali lagi dan tidak lagi dia berjalan di pintu pagar itu.

 

Tetapi, Aku simpan untuk Diriku beberapa orang dan Aku jadikan mereka bersih dan mereka terbang antara penduduk syurga. Mereka terbangkan kapal-kapal (angkasa) Aku, walupun kapal -kapal ini berlainan dan kurang hebat sedikit berbanding, kapal yang diterbangkan penduduk syurga, tetapi ianya masih kapal yang sangat hebat dan ada banyak ciri yang bersamaan.

 

Dan Aku berkata kepada mereka, (kepada juruterbang manusia ini) “Lihat situ, dan lihat sana, apabila Aku hantarkan kamu keluar, pergi sana dan bawakan tiga puluh orang dan di situ pula bawakan enam puluh orang, kerana Aku akan selamatkan mereka dengan cara ini. Mereka belum bersedia untuk bumi baru! Jiwa mereka belum bersedia, tetapi untuk menghormatkan isteriKu dan kerana kasih besar dia (untuk mereka) dan kerana sengsara besarnya, dan kerana harga yang dia telah bayarkan, Aku akan selamatkan mereka dari kemautan yang pasti dan dengen cara sebegini mereka akan teruskan perjalanan rohaniah mereka di Mars, pada mulanya di bandar yang Aku bina, keranalah kasihKu untuk dia dan disebabkan permintaan dia. Kerana mereka yang pentingkan diri sendiri ingat nak berjaya dengan mencuri dan menipu: Tetapi Aku akan berjaya dan Aku akan mempolulasikan Mars dan ada yang akan mendoakan kata-kata sedemikian,”

 

Kata-Katanya

 

“Oh, Tuhan, jika Engkau nampak bahawa Aku tidak bersedia untuk tinggal di gunung suci, di tempat suci itu, di planet suci dan ia hasrat Engkau, benarkanlah Aku untuk berada antara mereka, yang dibawa ke Mars untuk tinggal di sana di bandar Engkau, atau sekitar bandar Engkau, mengikut kes, atau di bandar-bandar lain sebagaimana yang Engkau nampak patut untuk dibinakan. Kerana, Tuhan, saya tahu bahawa berbilion-bilion akan mati dan aku mungkin antara mereka, yang ditetapkan untuk mati dalam malapetaka dahsyat ini. Tetapi, jika ia hasrat kamu untuk aku hidup dan teruskan hidupku (di Mars) maka aku mintalah Engkau untuk benarkan aku berada di kalangan mereka, Oh Tuhan, yang dibawa ke Mars.”

 

Dan, ada yang akan mendoakan perkara-perkara ini dan Aku akan perdengarkan mereka dan Aku akan minta juruterbang ini, yang Aku telah jadikan bersedia dan Aku akan memberi perintah kepada mereka, “Pergi sana dan bawakan dua puluh orang dan bawakan mereka ke bandar Aku di Mars; kerana Aku akan lakukan satu perkara baru untuk selamatkan jiwa, sebagaimana yang isteri Aku minta Aku untuk berbuat, sebagaimana Aku telah dikuasa BapaKu untuk berbuat.’

 

Mereka yang tamak telah memijak kamu, isteri terberkatKu, dan Cain telah mendapat bahagiannya, kerana dia anak sulung, anak Satan, dan kamu adalah ibunya, kamu telah ditipu dan dirogol Satan. Jadi, anak sulung, anak-anak Satan datang (untuk warisan mereka) dan kamu baring dan mereka memijak kamu dengan kapl-kapal dan keretapi mereka sambil mereka bawakan diri mereka dan bekalan mereka, pada mulanya, ke planet baru ini, ke tempat suci ini, yang mereka kemudian dipaksa keluar kerana pembunuhan beramai-ramai yang mereka lakukan. Dan, untuk hampir setahun, mereka telah pergi ke Mars, membawa bekalan dan orang yang banyak ke Mars.

 

Tetapi, dengan cepatnya, dan tanpa sebarang notis, Aku akan tidak benarkan mereka lagi ke portal ini dan pintu pagar ini. Dan, kemudian, isteri tersayagKu, harga kamu bagi Satan dan bagi anak-anak Cain akan dibayar dan warisan akan datang ke orangKu dan mereka tidak akan dihalang pergi ke Mars seperti yang diinginkan Satan, tetapi Aku akan mempopulasikan Mars sebagaimana yang Aku nampak sesuai, tetapi, agenda gelap dan penting-diri-sendri mereka, yang sekarang berada di Mars akan luput. Tetapi, kehidupan di Mars akan mengembang dan berbunga dan Aku akan kotakan janjiKu kepadamu untuk mengkolonisasikan Mars.

 

Jangan bersusahan mengenai dolar bertrillion-trillion, yang telah diketepikan untuk pengkolonisasi Mars. Mereka mencuri dari negara-negara lain. Tetapi, Aku tidak akan curi dari negara-negara dan Aku akan lakukan satu perkara baru dan besar. Aku akan mempopulasikan Mars dan Aku akan jadikan kayu mati itu reput dan luput. Jadi bergembiralah, isteri terberkatKu. Kerana sememangnya kamu diberkat melebihi wanita lain dan sememangnya kamu bersengsara lebih daripada apa yang dapat dibayangkan orang, kamu juga akan ditingkatkan tinggi dan kamu akan duduk bersebelahan Aku, kamu dan anak-anak Kita.

 

Tidak lagi mereka akan kata, “Yang tidak berpunya (desolate) empunya anak melebihi isteri yang sudah kahwin,” Kerana, Aku akan berikan kamu ramai anak-anak. Kamu adalah isteri Aku, ibu kepada anak-anak Aku sendiri, dan menjelang musim panas Emeleo dan Jared akan mempunyai dua adik, kembar, dan selagi kamu ada di bumi, Aku akan berikan kamu anak-anak; kerana cahaya mereka menguatkan kamu dan menenangkan kamu. Mereka sayang kamu. Mereka menangis, mereka menangis hebat dan mereka berdoa untukmu.

 

Dan, apabila Aku kahwin kamu semula, seperti yang Aku kata bahawa Aku akan berbuat demikian, tetapi di bawah satu perjanjian yang berlainan di depan BapaKu, Aku akan berikan kamu lebih anak-anak. Kami akan memperolehi rumah yang penuh dengan anak-anak, seperti yang diinginkan kamu. Tetapi, ini adalah anak-anak kami sediri, tetapi kamu juga adalah Ibu kepada ramai anak-anak di bumi, dan apabila kami kahwin semula, anak-anak ini, yang telah ditebus, akan menjadi sebahagian daripada keluarga abadi kami.

 

Terbekatlah kamu, isteri tersayangKu, malah terberkat melebihi semua wanita! Bercerialah; kerana Aku hampir nak membogelkan Satan, untuk meningkatkan DiriKu, dan meningkatkan kamu dan memberkati kamu dalam cara yang indah!

 

Aku adalah suamimu, Yesus, Penyelamatmu.

 

Seperti yang disaksikan, direncanakan dan direkodkan pada hari ke-11 bulan Januari, 2014,

 

Linda Newkirk

 

Kalian yang Dikasihi, saya boleh tulis lebih panjang lagi mengenai banyak perkara, yang telah berlaku tahun lepas ini, tetapi untuk kembali dan mengorek perkara sedemikian dari rumah harta ingatan saya adalah begitu menyakitkan; kerana saya telah hidupkan satu kehidupan yang betul-betul ngeri.

 

Tetapi, saya akan kongsikan beberapa perkara denganmu; kerana kamu perlu faham bahawa satu perkara yang sangat besar tengah berlaku, jauh lebih besar dari apa yang boleh dibayangkan kamu.

 

Saya mesti beritahu kamu bahawa apabila kapal-kapal ini memasuki portal ini dari Kem Robinson, dan paling kerap mereka masuk dari lokasi bawah tanah mereka, mereka masuk dengan perlahan ke ruang interdimensi ini dan apabila mereka melimpasi ruang interdimensi ini, mereka bergerak atas dan keluar melalui tubuhku. Jika kamu berada di rumahku dan kapal-kapal ini melalui portal ini, (yang bersaiz dua lapangan bola sepak amerika, sebagaimana yang saya faham) dan keluar melalui portal ini, dan jika kamu sentuh badan saya, kamu akan rasa pergerakan keretapi dan kapal terbang apabila mereka melimpasi tubuh fizikalku. Pergerakan kapal-kapal inilah, yang melalui ruang interdimensi ini, yang bersambung kepada badan aku, dan pergerakan mereka melalui tubuhku saya jugalah, yang telah menjadikan saya amat sakit untuk banyak bulan tahun lepas ini. Juga, disebabkan pergerakan kerap ini, dan percayalah saya, ia kerap, badanku diberatkan dengan amat banyak dan saya selalu penat dan saya tidak dapat melakukan banyak kerja. Sebagaimana yang saya faham, saya telah mati melebihi empat puluh kali sejak Jun 2013 dan disebabkan ada-perlunya dan disebabkan kasih kurnia dan belas kasihan besar Dia, Penyelamat kita telah menghidupkan saya kembali secara berterusan. Terpujilah Nama SuciNya.

 

Tetapi, Kalian yang Dikasihi, bukan sahaja pergerakan kapal-kapal dan keretapi melalui portal ini sahaja. Jiwa yang Tersayang, sebagaimana yang saya faham, Kem Robinson memiliki satu kompleks bawah tanah yang sangat besar dan sebagaimana yang saya faham juga, ini ibu pusat Satan. Tidak hairanlah di Kitab Suci, di Wahyu, Bab Dua Belas, ia berkata bahawa Satan berada di depan muka wanita itu; kerana saya tinggal beberapa batu sahaja dari tapak ini dan telah tinggal di sini untuk dua puluh lima tahun, walaupun ketika saya tinggal di North Little Rock, Arkansas, saya cuma tinggal beberapa batu sahaja dari pengkalan ini. Bersebelahan dengan Kem Robinson adanya Kem Pike. Pengkalan ini dinamakan mengikut Albert Pike, bapa kepada freemasonry moden, yang merupakan organisasi okult sedunia Satan. Bahawa Satan akan berada di depan muka saya telah dinubuatkan di Buku Wahyu bab ke-12, tetapi apa yang telah dinubuatkan di situ merupakan ringkasan yang pendek sahaja.

 

Ya, Satan telah berada di depan muka saya. Dan, anak dia yang ramai dan pelayan-pelayan, dan sekutu-sekutu, dan grey, telah juga berada di depan muka saya. Dan, mereka telah datang dan melakukan perkara dahsyat terhadap saya malam dan siang untuk banyak tahun. Saya telah tulis bahawa mereka secara berterusan culik saya, rogol dan liwat saya, bakar saya dengan senjata pancar mereka dan mereka telah serang saya dengan benda amat keras, yang memenuhkan tubuh saya dan membuatkan saya terasa kesakitan dan sengsara yang amat besar. Mereka telah meracunkan saya dan lakukan segala dalam kuasa mereka untuk menjadikan saya sebahagian daripada mereka, dan semua ini untuk ruang interdimensi, yang bersambung kepada tubuhku. Dan, semestinya Satan juga tahu bahawa Penyelamat kita ialah suami saya dan ini juga satu sebab lagi untuk dia menyeksa saya untuk begitu banyak tahun. Ya, mereka secara berterusan membawa saya naik ke kapal hover mereka dan mereka telah datang ke rumah saya, dengan menggunakan lapangan kuasa mereka. Mereka memiliki teknologi dahsyat, yang telah diberikan kepada mereka oleh Satan dan Grey. Dan, kamu mesti tahu bahawa pelayaran angkasa ialah obsesi Satan; kerana dia tidak ingin diikat di bumi, tetapi dia nak berkeliaran di Alam Atasan! Tetapi, dia dilarang untuk berbuat demikian!

 

Jadi, Kalian yang Dikasihi, bila kamu terdengar penculikan (abduksi) orang, jangan lupakan tentera U.S. Mereka, yang secara berterusan menyerang saya berasal dari NASA, tetapi bukan sahaja NASA.

 

Presiden terkini negara ini telahpun berada di bilik saya, bersama dengan dua orang anaknya, dan dia hantarkan Homeland Security untuk mengikut saya. Office of Naval Intelligence juga terlibat dan ingin membawa saya ke mahkamah untuk apa-apa sahaja yang mereka dapat fikirkan untuk mendakwa saya, tetapi dalam semuanya, Penyelamat Terpuji kita memberhentikan rancangan jahat mereka.

 

National Security Agency kerap berada di sini dan pepatung mereka di Google telah berjalan di pintu pagar ini! Dan, sebagaimana yang saya faham, CEO Google adalah antara mereka, yang membuat korban satanik di portal ini apabila mereka pada mula-mulanya memasuki portal ini pada pertengahan Januari tahun lepas! Tetapi, terjadinya suatu gempa bumi di portal ini dan ia teruntuh di sekitar mereka dan sebagaimana yang saya faham, hampir kesemua mereka mati.

 

Pada hari kedua, Pope mengumumkan peletakan jawatannya! Adakah dia antara mereka? Adakah seluruh proses letak jawatan cuma satu sandiwara? Adakah dia mati di situ, atau dia terselamat? Saya syaki bahawa dia telah mati di sana bersama beberapa orang elit Satanis dunia.

 

Mereka mati kerana perbuatan pembunuhan beramai-ramai mereka di dalam portal ini, dan kamu akan terfikir bahawa mereka akan terfikir bahawa mereka tidak patut datang ke potal ini, melimpasi pintu pagar ini, dan lakukan pembunuhan mereka, tetapi mereka belum lagi belajar.

 

Dan begitu ramai yang mati dalam kejadian pengorbanan Satanik itu di portal ini bulan Januari tahun lepas, isteri lelaki Google keluar melalui pintu pagar itu bersama anaknya dan menghabiskan kira-kira dua bulan setengah menggambarkan Mars dan belajar mengenai Mars dari tapak bawah tanah Satan di Mars. Padahal, saya terdengar dia apabila merentasi portal dan keluar melaui pintu pagar itu. Dia bercakap dengan anaknya dan berkata, “Inilah kenapa saya berbuat ini. Ia tidak jauh. Kamu akan berada di sana untuk seketika.” Kenapa dia “melakukan ini?” Saya percaya bahawa dia sedang meneruskan kerja yang suaminya patut buat, dia yang, terbunuh semasa korban Satanik. Saya tahu bila dia naik dan saya tahu bila dia turun; dan mereka berharap bahawa saya tidak tahu perkara-perkara ini. Saya dengar seorang lelaki NSA, yang mengugut dia berkata, “Dia tidak akan cakap, kami akan selit lehernya. Dia seorang daripada kita.” Ada beberapa kali, dia turun naik melalui portal ini dengan dua orang NSA!

 

Ya! National Security Agency memiliki Google. Jangan diperdaya! Google ialah satu jaringan intip yang sangat besar dan beberapa negara ketahui ini dan mereka yang bijak tidak benarkan google memasuki negara mereka.

 

Google, dan NSA-lah, yang dioperasi oleh Satan dan grey, yang telah kekalkan perkara benci, perkara memburukkan, dan pembohongan terhadap saya di bahagian atasan injin cari! Dan, sehingga hari ini, mereka terus mengeluarkan pembohongan terhadap saya dan terus kekalkan pembohongan ini di atasan injin cari. Kamu akan terfikir bahawa, kerana mereka perlu melimpasi tubuh saya juga, bahawa mereka tidak akan teruskan perkara benci mereka terhadap saya di atasan injin cari, tetapi ai bukan sedemikian.

 

Ada satu malam, beberapa bulan yang lepas, wanita google dan dua orang lelaki NSA itu turun portal itu dari planet baru, mereka tidak tahu bahawa saya baru saja minta Penyelamat kita untuk menyalakan api kepada semua sampah di portal ini dan apabila mereka memasuki pintu pagar ini, mereka turun melalui portal ini dan terbang dalam api yang mengelilingi mereka.

 

Kapal-kapal angkasa sebegitu ada perisai haba di badannya, dan saya nampak mereka tercari-cari nak keluar dari ruang itu, tetapi tidak terdaya dan saya tidak tahu bagaimana mereka akan keluar. Jadi saya berdoa agar hasrat Tuhan kita dilakukan. Dan, pada keesokan paginya, wanita Google itu berada di rumah saya dan saya terdengar dia berkata, “Saya tidak tahu bagaimana saya terkeluar.Tetapi, saya denga tiba-tiba sahaja terkeluar!” Kalian yang dikasihi, ini adalah kasih Tuhan Berkuasa kita, tetapi saya tidak tahu apa terjadi kepada dua orang NSA yang ikut dia.

 

Sekarang, Kalian yang Dikasihi, saya beritahu kamu sesuatu, Saya tidak tahu bagaimana sesetengah daripada mereka dapat bangun setiap pagi. Mereka semua perlu merentasi tubuhku untuk keluar ke sana dan merentasi tubuhku untuk kembali. Dan. Sebaik sahaja mereka meninggalkan portal itu, yang bersambung kepada badanku dan melintasi pintu pagar itu, mereka memasuki satu tempat yang amat suci dan mereka berjalan di ruangan itu juga dengan belas kasihan dan kasih kurnia Penyelamat kita! Begitu banyak kali mereka telah berjalan merentasi tubuhku; dan program angkasa mereka bergantung pada kerja interdimensi ini, yang Penyelamat kita jadikannya berkemungkinan untuk mereka. Tetapi, mereka tidak berterima kasih. Mereka kekalkan pembohongan mereka terhadap saya dan kekalkannya di atasan injin cari. Dan, ramai antara mereka telah menyeksa saya dengan hebat dan telah mengejutkan saya denga elektrik dan telah cuba bunuh saya begitu banyak kali!

 

Tetapi, walupun demikian, saya maafkan mereka semua dan saya terus berdoa untuk penyelamatan jiwa mereka dan untuk penyelamatan bilangan jiwa yang terbesar, jiwa yang berada di kalangan orang NASA. Saya tidak boleh berfikir panjang mengenai mereka tanpa menangis; kerana mereka berada di penjara yang paling teruk dan mereka tidak boleh dibebaskan melainkan Penyelamat kita bebaskan mereka! Penyelamat Terpuji, dengarlah tangisan saya bagi pihak mereka dan selamatkanlah mereka dari genggaman besi Satan!

 

Kalian yang Dikasihi, saya kerap boleh dengar sebahagian daripada perbualan mereka apabila mereka berjalan di portal ini. Dan, dalam beberapa bulan ini, saya telah terdengar banyak, banyak perbualan. Oleh itu, saya tahu sangat banyak mengenai NASA, dan mengenai mereka, yang berkerja untuk NASA, dan say mesti beritahu kamu bahawa saya telah tangiskan banyak air mata untuk mereka. Saya telah nampak perkara-perkara yang paling sedih. Saya telah saksikan dan juga bersengsara dalam penderaan yang sebegitu di tangan mereka, tetapi saya juga ingin kamu tahu bahawa begitu ramai antara mereka didera dan ramai antara mereka telah didera dengan dahsyat, malah sehinga tahap pembelahan minda mereka, agar mereka lebih senang dikawal. Dan, dari masa ke semasa, ada antara mereka yang betul-betul melakukan beberapa perkara untuk menolong saya dan saya berterima kasih kepada setiap mereka, yang telah cuba untuk membantu saya. Saya cuma boleh menangis dan berdoa untuk mereka. Oh, begitu dahsyat mereka juga dilayan. Satan dan grey mewayarkan mereka kepada komputer besar dan buatkan komputer-komputer itu mengawal mereka. Mereka telah jadikan ramai antara mereka hamba seks; kerana sebagaimana yang saya faham, mereka dilarang berkahwin kecuali Satan kahwinkan mereka; dan jika dia kahwinkan mereka, mereka tidak dibenarkan penceraian. Fikirlah orang seperti keluarga Bush dan Clinton!

 

Saya maafkan setiap mereka ini, dan saya tidak berhenti berdoa untuk mereka. Mereka telah secara nyata jualkan jiwa-jiwa mereka untuk berkerja di program angkasa Satan yang begitu diidamkan! Saya amat disedihkan oleh apa yang saya nampak, tetapi saya berharap datangnya satu hari di mana saya akan terjumpa beberapa antara mereka ini dan nampak mereka terbebas. Dan, pada waktu itu, saya ada air mata gembira istimewa yang saya akan tangiskan dan saya akan memuji Tuhan Berkuasa kita dan berterima kasih kepada Dia dari dalam jiwa saya, kerana menyelamatkan mereka yang telah berada di kegelapan yang lebih gelap dari kegelapan, tanpa sebarang harapan. Dan, saya akan bergirang dengan hebat apabila saya nampak Dia selamatkan ramai, yang tidak dapat diselamatkan. Terpujilah Nama SuciNya!

 

Kalian yang Dikasihi, rumah di langit itu, stesyen angkasa antarabangsa itu, yang saya suka panggilnya tong angkasa, bukan program angkasa mereka. Kapal angkasa (space shuttle) dan perjalanan ke bulan juga tidak melambang program angkasa mereka! Program angkasa betul mereka berdasarkan perjalanan interdimensi. Ruang interdimensi ini ialah jalan pintas ke bintang-bintang dan mereka tidak boleh dengan senang pergi ke tempat lain di angkasa melainkan mereka berjalan melalui jalanan interdimensi ini.

 

Kalian yang Dikasihi, ruang interdimensi yang pertama, yang disambung ke badan saya, mulai dibuka pada tahun 2000 dan sejak masa itu saya sudah terlibat dalam kerja interdimensi dalam satu cara atau yang lain. Saya telah tulis berkenaan kerja yang Penyelamat kita telah suruh saya lakukan apabila Dia hantarkan saya keluar untuk menutup jalanan interdimensi kerana Dia berhasrat untuk menutupkan mereka dari jalanan ini di tahun 2006. Dari masa itu, sehinga Januari yang lepas, iaitu Januari 2012, mereka tidak dapat berjalan di jalan-jalanan ini.

 

Sebagaimana yang saya faham, tiada antara jalanan-jalanan ini cukup kuat untuk mereka mengangkut begitu banyak bekalan dan orang melaluinya, jadi mereka secara nyata perlu melintasi tubuhku, agar mereka dan bekalan mereka yang banyak tidak dihancurkan. Dan, selepas mereka tinggalkan portal ini dan melimpasi pintu pagar itu, mereka memasuki sejenis fabrik celestial, tidak seperti apa yang mereka pernah berjalan. Dan, kerana fabrik baru ini, mereka dapat menghantarkan bekalan yang banyak dengan keretepi. Ya, keretapi!

 

Pergerakan hampir tidak putus keretapi-keretapi inilah, yang telah menyebabkan saya begitu sakit, dan mendapat pelbagai kanser, yang menyerang tubuhku. Dan ia adalah kerana kanser ini Penyelamat kita datang dan bawakan saya naik ke kapal angkasa Dia sendiri dan saya ada bersama dia tiga atau empat jam, atau mungkin lebih lam lagi.

 

Dan, ia adalah pada waktu itu, Ogos tahun lepas ini, tahun 2013, Dia beritahu saya banyak perkara. Dan, antara perkara-perkara yang Dia telah beritahu saya ialah, bahawa saya ialah isteri Dia dan kami telah berkahwin untuk sangat lama. Dan, apabila kerja ini disiapkan, Dia akan kahwin saya semula dan ini akan merupakan perkahwinan yang sangat besar dan ramai yang akan berada di perkahwinan itu. Dan, sebagaimana yang saya faham, ramai, yag menghadiri perkahwinan ini dipanggil anak-anak Bilik Pengantin (Bridechamber).

 

Kata-kata penyelamat kita kepadaKu amat merendahkan hati saya dan saya cuba untuk menerima kata-kata yang sebegitu besar! Saya tahu bahawa kata-kataNya adalah benar dan Dia juga telah berikan saya sepasang anak kembar; kerana saya telah nampak mereka, dan setahu saya, mereka juga akan dilahirkan di Mei 2014. Mereka ini adalah,  hidupan cahaya kecil (little light being); dan mereka begitu comel!

 

Tetapi, Kalian yang Dikasihi, saya ada sedikit lagi untuk berkongsi dengan kamu dan ini adalah berkaitan dengan keganasan Satan dan pembunuhan beramai-ramainya. Kamu akan terfikir bahawa selepas mereka memasuki portal ini dan menjalankan pembunuhan satanik mereka di bulan Januari tahun lepas, dan terbunuh, kecuali beberapa orang yang sedikit sahaja, mereka akan sudah pelajari pelajarannya. Tetapi, mereka tidak belajar.

 

Sebaliknya, apabila mereka diberitahu bahawa mereka boleh letakkan satu koloni di planet baru itu, mereka pergi sana dan bawa mangsa kem konsentrasi dan potongkan kepala ramai orang dan bunuh lagi ramai yang lain. Semuanya, ada beberapa ribu, yang mereka telah bunuh. Dan, apabila saya tahu apa yang mereka lakukan, saya minta Penyelamat kita untuk bangkitkan mereka dari maut dan saya percaya bahawa Dia telah bangkitkan mereka semua dari maut.

 

Kerana, seperti yang saya telah beritahu kamu, saya kerap boleh dengar orang bercakap apabila mereka melimpasi portal ini dan disebabkan ini, saya tahu apa yang mereka telah buat. Saya juga memasuki portal ini dan memasuki ke dalam satu kapal terbang yang merentasi potal ini dan saya ternampak bilangan beg mayat yang banyak! Dan, disebabkan pembunuhan beramai-ramai di planet baru ini, mereka dihumban turun dari tempat suci itu.

 

Dan, kemudian mereka mula pergi ke Mars dan membawa bilangan orang yang sangat banyak ke situ dan mereka membawa bekalan yang banyak ke situ. Dan, perjalanan ke Mars melalui portal dan melalui pintu pagar ini telah berlangsung untuk kira-kira satu tahun dan baru-baru sahaja, dalam minggu lepas, atau sekitarnya, saya mendapati tahu bahawa mereka bawa ramai, ramai orang yang sakit, orang dari pengkalan bawah tanah mereka dan orang dari penjara dan mereka mengorek satu terowong bawah tanah yang sangat besar dan memaksakan orang-orang yang sakit ini ke tempat itu dan membakar mereka semua! Ya, kamu dengar saya dengan betul, Mungkin ada seramai 125,000 orang, yang mereka bakar!

 

Saya mula-mulanya dengar mengenainya apabila saya terdengar satu perbualan antara mereka, yang cabut dari Mars selepas pembunuhan beramai-ramai ini. Dan, sejak masa itu, saya telah dengar lebih ramai lagi yang bercakap tentang pembunuhan beramai-ramai ini; oranga lain telah bercakap mengenainya dan Penyelamat kita mahu maklumat ini disahkan pada saya.

 

Jadi, ia akan berlaku, sebagaimana yang Penyelamat kita berkata di pesanan yang lepas, bahawa akan datangnya satu kematian yang besar di pengkalan Mars itu, dan mereka , yang berada di sana tidak akan dibenarkan turun. Kerana, dari apa yang saya dengar, mereka sekarang telahpun dilanda wabak!

 

Walaubagaimanapun, Mars akan dikolonisasikan dan saya jangka pengkolonissasi ini akan bermula agak cepat, dan, pada masa itu, saya percaya bahawa Penyelamat kita akan hantarkan sayap-sayap kepada saya dan pindahkan saya dari muka Satan. Saya tidak tahu bagaimana kerja ini akan berjalan dan ke mana dia akan pindahkan saya. Tetapi, saya tahu bahawa disebabkan pengkolonisasi Mars ini, Dia menambahkan lebih masa.

 

Saya harap kamu menikmati daging rohaniah ini! Ambillah sedikit masa untuk mencernakannya; kerana ia ada sedikit berat dan tidak mengikut apa yang kamu jangka atau faham.

 

Terus pujikan Tuhan Berkuasa kita! Terus kasihi Dia dan terus kasihi dan maafkan orang lain! Terus taat dan terus rendahkan diri di depan Penyelamat Terpuji kita dan BapaNya. Berjuanglah untuk penyelamatan kamu dan untuk penyelamatan orang lain. Kami berada di satu perang yang besar! Kamu boleh lakukan banyak untuk tolong menyelamatkan jiwa, jadi bersibuklah dan lakukan apa yang kamu boleh! Bertaubatlah setiap hari dan sepanjang hari dan kasihi orang lain dan maafkan mereka, walaupun mereka tidak minta kamu memaafkan mereka. Jangan biarkan sebarang akar kepahitan tumbuh di hatimu. Tangiskan air mata dan minta Penyelamat ambil semua beban kamu dan jadikan perjalanan kamu ringan! Dia akan bantu kamu, jadi ingatlah untuk berdoa dengan kerap! Kasihilah musuhmu, berdoalah untuk mereka dan maafkanlah mereka! Dan, ingatlah memuji Tuhan Berkuasa kita denga kerap; kerana dia berikan kita keriangan yang besar melalui lagu pujian kita. Dan, berterima kasihlah untuk semua perkara; kerana kamu adalah anak Tuhan dan pada masa ini, Dia sedang membawa kamu mengharungi banyak percubaan dan pengujian, ini untuk membuatkan kamu sedia untuk kehidupan abadi! Jangan berpegang pada hidup ini atau dunia ini atau apa yang ada di dalmnya; kerana ia akan pudar. Berpeganglah pada Tuan dan Tuhan Terpuji kita dan kasihi Dia melebihi segalanya; kerana Dia adalah kasih abadi dan Dia telah berikan AnakNya, yang akan menyelamatkan jiwamu! Terpujilah Nama Suci Dia!

 

Saya sayangmu, Kalian yang Terkasih! Linda

 

Lnewkirk_46@msn.com

 

P.O. Box 17277

North Little Rock, AR 72117

USA